Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly – Changelog 2022
Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.
Czytaj więcej
Wykonane aktualizacje:
Grudzień 2022
- Dodaliśmy nowe moduły rozszerzające możliwości sklepów są one dostępne dla planów Selly Pro. Prezentację dostępnych rozszerzeń możesz obejrzeć na sklepie demo https://demo-pro.selly.pl. W menu WYGLĄD / Sklep z rozszerzeniami
- Uruchomienie galerii szablonów: PLUS, PREMIUM, MEBLOWY w menu WYGLĄD / Sklep z szablonami graficznymi.
- Rozbudowa automatyzacji o wybór dni tygodnia w które ma być uruchamiana. W menu AUTOMATYZACJE / Dodaj zadanie (Uruchom codziennie zadanie) pod opcją „Ignoruj zadanie w dniach:” znajduje się lista dni tygodnia.
- Rozbudowa przeliczania cen zestawów w menu ASORTYMENT / Produkty -> zakładka Zestawy znajdziesz pod listą produktów nowy mechanizm. Przelicza cenę zestawów z cen zakupu produktów o ile każdy produkt będzie miał cenę zakupu wpisana. Dodatkowo doda lub odejmie jakaś wartość procentowa lub kwotę. Nowe opcje: Uaktualnij ceny detaliczne zestawów na podstawie cen detalicznych składników Uaktualnij ceny zakupu zestawów na podstawie cen zakupu składników Uaktualnij ceny detaliczne zestawów na podstawie cen zakupu składników
- Rozbudowa modułu masowej zmiany cen. W menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana danych produktów w sekcji „Zmiana ceny na podstawie ceny wariantu” dodano: Zmiana ceny hurtowej produktu (poziom 1) na podstawie ceny hurtowej (poziom 1) z wariantu domyślnego Zmiana ceny hurtowej produktu (poziom 2) na podstawie ceny hurtowej (poziom 2) z wariantu domyślnego Zmiana ceny hurtowej produktu (poziom 3) na podstawie ceny hurtowej (poziom 3) z wariantu domyślnego
- Aktualizacja integracji Orlen paczka o nową mapkę punktów odbioru.
Listopad 2022
- Dodano nową podstronę programu partnerskiego. W menu KONTO / Polecaj Selly i zarabiaj
- Dodaliśmy zgodę na przetwarzanie danych osobowych w formularzach zwrotów, reklamacji i zapytania o produkt.
- Możliwość edycji komentarza klienta w zamówieniu. W menu SPRZEDAŻ / Zamówienia -> edytuj. W sekcji Dane podstawowe -> Komentarz klienta, dodano przycisk edycja do zmiany.
- Dodanie do edytora szablonów widoku szybkiego podglądu produktu na listach produktów. W menu WYGLĄD / Edytor szablonów -> Elementy stron -> G10. Elementy podstron: Szybki podgląd produktu w oknie popup
- Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o liczenie od ceny poprzedniej. W menu MARKETING / Kupony rabatowe -> Rodzaj rabatu: rabat procentowy od ceny poprzedniej
- Nowe pola szybkiego wyszukiwania kategorii i producentów dostępne w większości miejsc w panelu administratora np. w edycji produktu sekcja Pola obowiązkowe -> Kategoria kliknij pole select w polu input wpisz kilka znaków lista kategorii zostanie zawężona wg warunku wyszukiwania, a w sekcji Szczegóły produktu -> Producent kliknij pole select w polu input wpisz kilka znaków lista producentów zostanie zawężona wg warunku wyszukiwania
- W ramach Autopay zostały utworzono dwie osobne pozycje w koszyku dla płatności Google Pay i Apple Pay W menu KONFIGURACJA / Formy płatności -> ID48: Google Pay oraz ID48: Apple Pay
- Rozbudowa modułu Allegro o nowy sposób wystawiania aukcji z dodaniem produktu do katalogu Allegro. Od teraz możesz wystawić nową aukcję zgłaszając dodanie do katalogu nowego produktu.
- Łączenie zamówień i sumowanie zapłaconych kwot. W menu SPRZEDAŻ / Zamówienia -> edytuj zamówienie w sekcji Dołącz inne zamówienie tego Klienta wybierz zamówienia i połącz za pomocą przycisku Połącz zamówienia. W sekcji dane podstawowe w polu Zapłacono zostaną zsumowane kwoty.
- Kopiowanie grup atrybutów. W menu ASORTYMENT / Warianty i opcje produktów w kolumnie Działanie kliknij przycisk Kopiuj który klonuje grupę do nowego ID z dopiskiem … – Kopia.
- Do każdego poprawnie opłaconego zamówienia (status: zaksięgowana wpłata na koncie) mechanizm generuje wiadomość z potwierdzeniem zamówienia z załącznikiem PDF z kodem kreskowym. Kod kreskowy w PDF zawiera numer PESEL klienta (pobrany z konta klienta) oraz numer z pola „Numer dokumentu tożsamości”
- Automatyzacja blokowania zakupów klienta: – nowa opcja checkbox w menu SPRZEDAŻ / klienci w sekcji Ustawienia sprzedaży -> Zablokowane składanie zamówień przez klienta – nowa funkcjonalność w koszyku dla klientów z zaznaczoną w/w opcją po próbie potwierdzenia zamówienia wystąpi blokada z komunikatem: Składanie zamówień jest zablokowane – zadanie automatyczne 1 raz dziennie wywoływane dla klientów z zaznaczona opcją blokady sprawdza historię faktur w systemie Wfirma i zadanie automatycznie zaznacza i odznacza opcję blokady w planach Pro1 i Pro2 – dodatkowy filtr dla zablokowanych klientów w menu SPRZEDAŻ / klienci -> kolumna Parametry: zablokowanie składanie zamówień: tak
- Zmiany statusów zamówień przez API obsługiwane przez automatyzacje
- Rozbudowa integratora XML/CSV o status dostępności automatyczny. W sekcji Powiązywanie pól w kolumnie Powiązanie wybierz Status dostępności -> Ustawienie pola dodano do selecta dodano pozycję: statusu automatyczny wg ilości
- Nowe pola w produktach dotyczą 3 wymiarów: szerokość, wysokość, głębokość. W menu ASORTYMENT / Produkty -> Edytuj produkt w sekcji Opcje sprzedaży -> Wymiary. Rozbudowa generowania paczek Inpost oraz DHL w panelu administracyjnym w zależności: a) jeśli w zamówieniu jest 1 produkt z wpisanymi wymairami to wymiary te 1:1 tego jednego produktu wpisujemy do generowanego listu przewozowego Inpost i DHL. b) jeśli w zamówieniu jest więcej niż produkt z wpisanymi wymiarami to wymiary tylko wyświetlamy informacyjnie podczas tworzenia listu przewozowego Inpost i DHL (informacja na liście produktów w oknie popup)
Październik 2022
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość wyzerowania ilość wszystkich produktów w magazynie przed importem stanów magazynowych. W sekcji dane ogólne wybierz magazyn z listy, a następnie pojawi się opcja wyzeruj ilość wszystkich produktów w magazynie przed importem stanów magazynowych: Tak / Nie
- Nowy moduł do wgrania bannera kategorii znajduje się w edycji kategorii w sekcji Opcje wyświetlania -> Baner kategorii.
- Nowe usługi pakietów wdrożeniowych które można zamawiać w menu KONTO / Usługi dodatkowe
- Rozbudowa raportów sprzedaży wg opiekunów zamówień. W menu MARKETING / Raporty Sprzedaży -> Opiekun zamówienia
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość importowania opisów zaawansowanych. Warunki konieczne do spełnienia przed importem to: – kategoria musi już istnieć w sklepie – w sklepie musza być dodane słowniki – zaznacz w schemacie dodatkowe opcje: Włącz obsługę opisów zaawansowanych – wykonaj powiązanie danych pliku z cechami w sekcji „Powiązywanie pól” Moduł jest dostępny w planach Pro1 i Pro2.
- Rozbudowa możliwości anulowania zamówienia przez klienta. W menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień rozwiń parametry statusu i zaznacz checkbox anulowanie (dozwolone anulowanie zamówienia przez klienta). Po włączeniu tej opcji z poziomu klienta sklepu pojawia się możliwość anulowania zamówienia w historii zamówień konta (opcja przywraca na stan magazynowy ilości zamówionych produktów).
- Zwiększenie limitu wielkości przesyłanych plików w menadżerze plików z 20MB do 100MB.
- W module płatność elektroniczna Przelewy24 dodano obsługę waluty USD.
Wrzesień 2022
- Tag meta description karty produktu. Ustawienie TAK powoduje dodawanie szablonu ogólnego do indywidualnie tworzonego META DESCRIPTION w karcie produktu. Ustawienie NIE powoduje wstawianie tego szablonu, tylko jeśli w edycji produktu jest niezdefiniowane pole META DESCRIPTION. W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie opcja: Czy szablon znacznika „META DESCRIPTION strona produktu” ustawiany w konfiguracji ogólnej ma być doklejany do META DESCRIPTION definiowanego w edycji karty produktu?: TAK (domyślnie) / NIE
- Zmiana w breadcrumb czyli w menu okruszkowym i na stronicowaniu produktów w kategorii. Listowanie produktów zostało zmienione tak aby nie zawierało linku do samego siebie zarówno wybierać kolejne numery stron jak i w menu okruszkowym (ostatni element okruszków został zmieniony i nie zawiera linku).
- W konfiguracji podstawowej można zmienić prefiks adresu dla stron producenta. Przykład z zastosowanie prefiksu „sklep”: https://demo.selly.pl/sklep,3,samsung.html W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie opcja: Prefiks stosowany w adresie strony produktów danego producenta:
- Automatyczne przekierowania 301 w stronach informacyjnych w przypadku błędnego adresu do poprawnego przekierowania wystarczy właściwe ID strony informacyjnej. Przykład błędnego URL: https://demo.selly.pl/kontakt-zly,p1.html
- Rozbudowa bloga o definiowanie meta, H1 i ustawianie nofollow. Do wpisów blogowych i kategorii blogowych wprowadzono opcję niezależny meta title. Wyniki wyszukiwania ze stron bloga zawierają content=”noindex,follow” Dodanie w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie wprowadzenia meta title dla strony głównej bloga oraz modyfikowanego nagłówka h1. Dodanie opcji wprowadzania opisów do kategorii bloga, pomaga w jego promowaniu, jak i oceny całej strony (opis tylko na pierwszej stronie kategorii i nad lub pod wpisami) analogicznie do zwykłych opisów kategorii.
- Udostępniliśmy mechanizm czyszczenie bazy danych dla sklepów testowych za pomocą jednego kliknięcia. Czyszczenie jest procesem nieodwracalnym. Polega na usunięciu danych o atrybutach, kategoriach, producentach, produktach, wariantach, zestawach, zdjęciach, aukcjach, grupach cenowych, kuponach rabatowych, klientach, zamówieniach, przesyłkach, komentarzach, zdarzeniach, wartościach słowników, tagach, adresach email z newsletera, parametrach integracji z Azymut, Google, PC-Market, wFirma. W menu NARZĘDZIA / Czyszczenie bazy danych
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość aktualizacji cen produktu według wybranych warunków W module integratora, przy edycji ustawień pola powiązania „Cena brutto” dodaliśmy możliwość wyboru warunku, na podstawie którego ma być zaktualizowana cena brutto produktu. Do wyboru są cztery warunki: Niższa – wybór tego warunku, oznacza że jeżeli cena w pliku CSV/XML jest niższa od aktualnej ceny brutto produktu w sklepie, to zostanie ona zaktualizowana. Wyższa – wybór tego warunku, oznacza że jeżeli cena w pliku CSV/XML jest wyższa od aktualnej ceny brutto produktu w sklepie, to zostanie ona zaktualizowana. Zawsze aktualizuj cenę – wybór tego warunku, oznacza, że cena brutto zawsze będzie aktualizowana. Nigdy nie aktualizuj ceny – wybór tego warunku, oznacza, że cena brutto nie będzie aktualizowana.
- W module zgłoszeń tematy wiadomości są automatycznie rozdzielane do odpowiedniego zespołu. Pozwoli to sprawniej obsłużyć różnego rodzaju zapytania. W menu KONTO / zgłoszenia.
- Moduł ręcznego wgrywania etykiet energetycznych z poziomu edycji produktu w panelu sklepu. Dzięki niemu dodasz klasę i etykietę energetyczną oraz kartę informacyjną produktu na stronie oferty produktu. Moduł jest dostępny w planach Pro1 i Pro2. Prezentacja: https://demo-pro.selly.pl/produkt-z-klasa-energetyczna,id33.html
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość automatycznego tworzenia przekierowań 301. W module integratora, przy edycji ustawień pola powiązania kolumny „Poprzedni adres URL kategorii” do URL pliku w XML/CSV. Integrator ustawia przekierowanie 301 z danego adresu URL do głównej kategorii produktu zaimportowanego produktu.
Sierpień 2022
- Rozszerzony formularz rejestracji oferuje dodatkowe funkcje na stronie rejestracji nowego klienta. Możliwość definiowania dodatkowych pól wyboru lub tekstowych wyświetlanych w formularzy rejestracji oraz rejestracji w koszyku (jednoetapowym oraz wieloetapowym). Moduł dostępny dla planów Pro 1 i Pro 2. W menu SPRZEDAŻ / Rozszerzony formularz rejestracji
- Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe możliwości webhooków: a) rozbudowa webhooka z wysyłką zamówienia o definiowalne pola danych, które mają zawierać webhooki b) nowy webhook z informacją o rejestracji klienta c) nowy webhook z informacją o zalogowaniu się klienta do sklepu
- Nowa oferta usług polecanego partnera – firmy ICEA. W menu KONTO / Usługi Partnerów Dodane pakiety kwotowe dla usług: SEO, SXO, Google Ads.
- Rozbudowa listy aukcji o sortowanie wg daty wpisania aukcji do bazy, np. w celu usuwania aukcji, które są starsze niż 12 miesięcy i tym samym uniknięcia dodatkowej opłata za utrzymanie ofert Allegro. W menu AUKCJE / Aukcje Allegro w menu Sortowanie wg: dat wpisania
- Rozbudowa o możliwość zdefiniowania pola „Minimalna ilość zamówienia” która funkcjonuje niezależnie dla sklepu dodatkowego i sklepu głównego. W menu ASORTYMENT / Produkty następnie edytuj produkt i zakładka sklepy dodatkowe.
- Aktualizacja integracji z kurierem Rohlig SuuS w zakresie parametrów ubezpieczeń przesyłek (wg zmian dokumentacji wersja 1.17).
- Rozbudowa integratora XML/CSV o aktualizację pól z sekcji „Nie aktualizuj przy importach” w edycji produktów. Pozwala to masowo zarządzać blokadami aktualizacji produktów w innych integracjach lub innych schematach integratora. W pliku importu wartości powinny przyjmować 0 lub 1. Nowe funkcje znajdują się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie” czyli: Blokada importu: ceny Blokada importu: liczba produktów Blokada importu: wszystkie dane Blokada importu: wyświetlenie
- Rozbudowa integratora XML/CSV o wyłączenie aktualizacji cen brutto produktów. Jeżeli zaznaczono checkbox dla opcji: „Wyłącz aktualizację ceny brutto” to nie ma ona zastosowania tylko przy imporcie nowych produktów zatem dodaje ich cenę do bazy ale ta funkcja nie nadpisuje cen w istniejących produktach podczas importu. Funkcja nie wpływa na mechanizm „Włącz / wyłącz opcję „do porównywarek” w zależności od ceny brutto:” chodzi tu o to aby import włączał/wyłączał do porównywarek ale nie zmieniał ceny brutto dla produktów które znajdują się już w bazie danych sklepu.Nowa funkcja znajduje się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie” czyli: Cena brutto – Wyłącz aktualizację ceny brutto
Lipiec 2022
- Rozbudowa modułu zgłoszenia w menu KONTO / Zgłoszenia. Dodano działy zgłoszeń z objaśnieniem, rozbudowano odpowiedź do.
- Uproszczona procedura rejestracji w programie poleceń dla klientów Selly. https://www.selly.pl/program-partnerski-afiliacja/
- Na edycji produktu w sekcji „Szczegóły produktu -> Zdjęcia” zwiększono limit wgrywania zdjęć do i dodano obsługę formatu webp.
- Rozbudowa integratora CSV/XML o nowe pola: – Jednostki miar (mapowanie lub wpisana nazwa 1:1) – Kod powiązania – Minimalna ilość zamówienia – Przyrost dla ilości – Znaczniki promocji Nowe funkcje znajdują się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie”.
- Udostępniono moduł integratora XML / CSV w planie Selly 1 z jednym schematem importu oraz dodano możliwość automatyzacji importów w planie Selly 2.
- Rozdzielenie sekcji konfiguracji email do osobnej strony w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP.
- Masowe usuwanie produktów z tagów na stronie listy tagów w menu ASORTYMENT / Tagi.
- Rozbudowa integratora XML/CSV o automatycznie budowanie mapowania kategorii. W sekcji „Powiązywanie pól” kolumna „Powiązanie” wybierz z listy „Kategoria zmapowana”. Opcja umożliwia dodanie produktów do zmapowanych kategorii wg ustawień importera.
- W menu KONTO / zlecenia dodaliśmy do sekcji „Zasilenie konta godzinami pracy” nowe nieobowiązkowe pole „Numer zgłoszenia:” do wypełnienia gdy zasilenie jest powiązane ze zleceniem mailowym.
- Rozbudowa API o metodę pobierania zamówienia po ID, dodatkowych danych: nazwy produktu, symbol produktu, kod EAN, kod producenta. https://www.selly.pl/rest-api/#/Zamówienia/aef1ef66a4ed8fcab22fdf687b2b7b4e
Czerwiec 2022
- Definiowanie okresu płatności za fakturę w edycji konta klienta w panelu sklepu. W menu SPRZEDAŻ / Klienci -> Edytuj dane i sekcja Konto w polu: Termin płatności faktury w systemie wFirma Brak uzupełnienia pola oznaczać będzie, że faktura ma 0 dni.
- Rozbudowa o możliwość importu tagów w Integratorze XML/CSV, a jeśli nie ma tagu w bazie to dodanie samego tagu do listy tagów. Moduł nie będzie odpinał produktów od tagów. Dodawanie tagów przy powiązaniu produktów pod ID produktu lub po kodzie EAN. W menu IMPORTY / Integrator XML/CSV na liście powiązywania pól w kolumnie Powiązanie wybierz Tagi i ustawienia pola.
- Nowa automatyzacja: webhook po złożeniu zamówienia. W ramach integracji sklepu internetowego z systemem wewnętrznym hrlinlk poprzez webhook (po każdym nowo złożonym zamówieniu) wymagane jest wystawienie dwóch parametrów: numer NIP – na podstawie którego będzie informacja do którego konta ma być przypisane zamówienie ID zamówienia – na podstawie którego zostanie pobrane zamówienie z API
- W ramach Dyrektywy Omnibus i product feed do specyfikacji xml okazje.info zostało dodane nowe pole min_price_30d, które powinno zawierać najniższą cenę oferty, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki/promocji. Pole jest wymagane dla ofert, które mają podane old_price. W menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki zakładka -> Adresy stron eksportów znajduje się eksport XML Okazje.info.
- Rozbudowa integratora XML/CSV o opcje zaokrąglania cen w ustawieniach dodatkowych pola cena brutto. Opis i przykład znajduje się w FAQ
- Nowy mechanizm dzielenie wg wzoru x / 1.03 w menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana cen produktów
- Rozszerzenie możliwości koszyka sklepu o możliwość wyświetlenia kodu EAN produktu.
- Aktualizacja mechanizmu wgrywania zdjęć w formacie PNG bez tła dla produktu
- Dodana możliwość mapowania nowych form dostaw integracji Allegro w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro -> zakładka Mapowanie form dostawy
- Rozbudowa API – masowa aktualizacja cen produktów to nowy endpoint, który będzie jako argumenty przyjmował tablicę z identyfikatorami produktów i ich cenę, aktualizacja 1 requestem nawet 1000 produktów. Dokumentacja API
- Zgody cookies znajdziesz w menu WYGLĄD / Konfiguracja wyglądu w sekcji Zgody cookies. Moduł uruchamia okno ustawień cookies pozwalający zaakceptować wszystkie lub wybrane pliki cookies wysyłane przez Twój sklep do przeglądarki.
- Moduł blokady IP znajdziesz w menu NARZĘDZIA / Blokada IP. Ta funkcjonalność umożliwia blokowanie adresów IP z których nie będzie można załadować zawartości stron sklepu.
Maj 2022
- Rozbudowa integracji Google Zakupy o obsługę atrybutu dostawa [shipping] w pliku XML. W menu Konfiguracja / Integracje – porównywarki -> Opcje eksportów dodaj kod kraju w uwzględnianych formach dostawy.
- Rozbudowy integratora XML/CSV:Na liście powiązywania pól w polu cena brutto (Opcje dodatkowe pola: cena.) dodano nowy parametr włącz / wyłącz opcję „do porównywarek” w zależności od ceny brutto i pole input Włącz „do porównywarek” jeśli produkt posiada cenę większą / równą. Na liście powiązywania pól nowe pole integratora: kategoria zmapowana – pozwala na import produktów do identyfikatorów zmapowanych kategorii. Na liście powiązywania pól nowe pole integratora: poprzedni adres URL – pozwala na wgranie przekierowania 301 (bardzo przydatne przy migracji z innego sklepu). Dodano obsługę „przezroczystego tła” w zdjęciach – usunięcie efektu czarnego tła przy imporcie zdjęć z przezroczystym tłem. Tło jest wypełniane kolorem białym
- Moduł automatyzacji: cykliczne generowanie historii cen za ostanie 30dni, cykliczne generowanie sitemapy, usprawniono UI/UX, dodano menu logów automatyzacji
- Dodane w edycji produktu historię ceny z ostatnich 30 dni na zakładce dane podstawowe w sekcji pola obowiązkowe i na nowej zakładce Historia ceny.
- Dyrektywa Omnibus: moduł najniższej ceny 30 dni, nowa automatyzacja archiwizacji cen, wyniki szukania, opinie dodawane tylko przez zalogowanych klientów, więcej o dyrektywie Omnibus
- Integracja z API Baselinkera: nowe pole identyfikator produktu rabat.
- Dodanie tagów do sitemapy ograniczonych do takich, które mają wyłączony (nie zaznaczony) chekcbox meta noindex w edycji tagu. Tagi pojawiają się w głównej sitemapie.
- W menu SPRZEDAŻ / Klienci -> edytuj dodano nowe pole checkbox „Wyślij wiadomość z linkiem do generowania nowego hasła” z wymuszeniem wysyłki osobnej wiadomości email po zaznaczeniu i zapisaniu. W wiadomości znajduje się wygenerowany link bezpośrednio do strony na której klient zmieni hasło, link będzie miał ważność 7 dni. W menu WYGLĄD / Edytor wiadomości -> Szablony listów. Szablon mail. Wiadomość z linkiem do generowania nowego hasła
- Dodano obsługę zdjęć w formacie webp.
- Wypisanie klienta z programu lojalnościowego.
Kwiecień 2022
- Rozbudowa modułu Asortyment/Kategorie (edycja drzewa kategorii w panelu)
- Zmiana layoutu panelu administracyjnego
- Dodanie możliwości eksportu i importu opcji produktów
Marzec 2022
- Dodano nowy menadżer plików do integracji Allegro. Wybierz w edycji produktu zakładkę aukcje, a w sekcji „Nowy opis aukcji Allegro” znajdziesz menadżera.
- Integracja z Freshmail. W module Konfiguracja/Integracje – opcje dodatkowe dodaliśmy integrację z freshmail.pl (narzędzie do tworzenia oraz wysyłki newsletterów i mailingu do własnej bazy klientów).
- Nowe opcje pól w Integratorze plików XML/CSV W module Integrator plików XML/CSV dodano dodatkowe opcje ustawień pól wyświetlanie i liczba produktów. Pole wyświetlanie zostało wzbogacone o możliwość zmapowania wartości z plików i wyświetlania. Modyfikacje pola liczba produktów traktują o możliwości automatycznego przekazywania produktów do porównywarek, w zależności od sumy ilości produktu we wszystkich magazynach.
- Eksport produktów do CSV w multisklepie Dodana została możliwość filtrowania eksportu produktów do pliku CSV pomiędzy produktami ze sklepu podstawowego i ze sklepu dodatkowego (multisklep).
- Rozbudowa pliku Ceneo XML o etykieta energetyczna UE (od marca 2021 r. produkty w z kategorii AGD i RTV) Dodano nowe atrybuty w pliku Ceneo XML są to: etykieta energetyczna, karta produktu, klasa energetyczna
- Przyspieszenie modułu generowania menu kategorii o generowany cache w przypadku włączenia funkcji umieszczania produktów w wielu kategoriach.
Luty 2022
- Jako znak protestu przeciw rosyjskiej agresja na Ukrainę zadecydowaliśmy o usunięciu wersji językowej rosyjskiej z platformy Selly.
- Rozbudowanie API o możliwość pobierania etykiet przewozowych.Nowy endpoint: https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia%20-%20pliki/ade7fa1193a27355c2b73ec1c78c4eb0/ Pliki kodowane są w base64. Aby zapisać z niego PDF’a wystarczy zdekodować base64.Dodatkowo w liście zamówień dodano informację has_file, która określa, czy zamówienie ma plik: https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia/c52c6d097e5daf712fc3fcf9308860c0
- Rozbudowa modułu reklamacji W menu SPRZEDAŻ / Reklamacje powstała funkcjonalność dodawania załączników. W sekcji obsługa reklamacji załączniki są domyślnie widoczne tylko dla obsługi sklepu razem z komentarzem wpisanym do pola „Uwagi niewidoczne dla reklamującego:”.Tworzenie reklamacji z danych na poziomie edycji zamówienia w sekcji „Przesyłka” za pomocą przycisku „Utwórz reklamację”.
Styczeń 2022
- Rozbudowa integracji z Baslinker w zakresie redukcji stanów magazynowych dla składników zestawów tworzonych w sklepie. Pobierając zamówienie z BL do sklepu zmniejszony zostanie stan w składnikach zestawu.
- Opcjonalny moduł do sprzedaży subskrypcyjnej: https://www.selly.pl/sprzedaz-subskrypcyjna/ (dostępny w planach Pro 1 i Pro 2).
- Nowy sposób wyboru plików zdjęć do pokazu slajdera w menu Treści / Pokaz slajdów https://demo.selly.pl/adm/?a=scripts.slider/
- Dwie nowe płatności związane z Przelewy24: wyodrębnione zostały karty kredytowe i płatność BLIK jako osobna forma płatności. Aktywacja w menu KONFIGURACJA / Formy płatności
- Dodano opcje do integracji wfirma, która po włączeniu będzie dopisywać numer faktury w polu referencyjnym podczas tworzenia przesyłki dla DHL. Konfiguracja: https://demo.selly.pl/adm/?a=configuration.programsFK#integracjawFirma/
- Rozbudowa modułu eksportu CSV produktów o eksport zdjęć wariantów. Można dodać nowe pole „Wariant: Zdjęcie” do listy eksportowanych kolumn. W eksporcie CSV pojawi się kolumna „Wariant: Zdjęcie” w której znajdują się URL do zdjęć wariantów. Konfiguracja: Menu Importy / Eksport produktów do CSV