sklepsegafredo.pl – Sprzedaż subskrybcyjna w najlepszym wydaniu
Kto nie lubi smaku kawy? To główne źródło kofeiny i jeden z najpopularniejszych napojów na całym świecie, niezależnie od kraju. Realizacja sklepu sklepsegafredo.pl to projekt, który miał umożliwić intuicyjny i dopasowany do preferencji klienta zakup ulubionej kawy. Ceniony producent, oferujący wysokojakościowe produkty, w efekcie wspólnej pracy, prowadzi skuteczną dystrybucję w modelu subskrypcji.
Połączenie wszystkiego, co najlepsze we współczesnym e-commerce
Wymagania od początku były sprecyzowane jasno. Sklep internetowy cenionego producenta kawy Segafredo miał łączyć to, co najlepsze pod względem produktów, funkcjonalności i wygodny. Nasz zespół, wraz z indywidualnie dostosowanym oprogramowaniem, miał umożliwić budowanie i utrzymanie pozycji lidera na wspomnianym rynku.
Rozwój sklepu w Selly przy wysokich wymaganiach
Celem było dostosowanie oprogramowania do zaawansowanych wymagań w taki sposób, by rozwijać się na konkurencyjnym rynku kawy. Rozwiązania Selly, skalowalność platformy, zespół doradców wraz z programistami, razem miały stworzyć odpowiednie warunki dla dalszego rozwoju.
Branża kawy w Selly
Podczas obserwacji trendów w internecie, szczególnie za pomocą narzędzia Google Trends, pokazującego zainteresowanie produktami w określonym przestrzeni czasu, można wyciągnąć prosty wniosek. Konsumenci coraz chętniej szukają materiałów i produktów związanych bezpośrednio z kawą.
Źródło: Google Trends
Liczba wyszukiwań z roku na rok rośnie, co jasno wskazuje na to, że zainteresowanie jest coraz większe. Rynek nie lubi próżni, stąd coraz więcej firm z branży zaczęło zwracać uwagę na zmianę nawyków konsumentów.
Zespół Segafredo słusznie dostrzegł szansę w rozwoju w branży e-commerce i zaplanował rozbudowę tego kanału jako jeden z elementów strategii. Pomogliśmy w osiągnięciu celów biznesowych, tworząc jeden z najbardziej zaawansowanych pod względem użyteczności, wygody, szybkości i zaawansowania technologicznego sklep internetowy.
Massimo Zanetti Beverage Group to międzynarodowa firma o włoskich korzeniach, założona przez Massimo Zanetti w latach siedemdziesiątych. Początkowo rozwinęła działalność we Włoszech, gdzie szybko zdobyła rynek. Dziś jest piątym producentem kawy na świecie. W skład MZBG wchodzi obecnie 41 firm z całego świata. Łącznie Grupa reprezentowana jest w ponad 100 krajach i posiada ponad 100 tys. klientów na wszystkich kontynentach. Ma do dyspozycji 600 kawiarni w 58 krajach. Osiąga roczne obroty na poziomie 1, 4 mld USD.
Podczas zakupów w sklepie internetowym, możemy zauważyć wiele kategorii:
- na prezent,
- promocje,
- kawa,
- ekspresy i zaparzacze,
- herbata i czekolada,
- akcesoria,
- outlet.
Każda kategoria i oferta w ich ramach zostały zaprojektowane z myślą o konsumencie oczekującym wysokiej jakości wyrobów i odczuwania przyjemności z picia takiej kawy, jaka najbardziej mu smakuje. Zadbano o każdy szczegół, dbając o potrzeby użytkowników.
Wybrane rozwiązania pokochane przez klientów Segafredo
Realizacja sklepu internetowego we współpracy z naszym zespołem rozpoczęła się od doradztwa i sporządzenia długiej listy funkcjonalności, które miały powstać w ramach witryny.
Z zaangażowaniem opisywaliśmy każdą z opcji, aby proces budowy poszedł sprawnie i w zgodzie z przyjętymi wytycznymi. Jedną z funkcjonalności było między innymi wprowadzenie sprzedaży w modelu subskrypcji, co wykonaliśmy jako pierwsza platforma sprzedażowa e-commerce w Polsce.
Spójrzmy bliżej na funkcjonalności, które umożliwiły budowanie przewagi rynkowej i zapewnienie klientom najwyższego poziomu doświadczenia podczas dokonywania zakupów.
Sprzedaż kawy w modelu abonamentowym – Funkcjonalność, która wymagała ścisłej współpracy pomiędzy Autopay, naszą firmą, a klientem, owocując wygodną opcją dla klientów marki. Mogą oni, w prosty sposób, zamówić kawę w abonamencie nie martwiąc się o regularność dostaw.
Przeczytaj więcej o sprzedaży subskrypcyjnej w Selly
Zaawansowane opisy produktów – Personalizowane opisy produktów umożliwiają przedstawienie w prosty i estetyczny sposób informacji, które zdają się być najważniejsze z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy. Może on w ten sposób sprawdzić profil sensoryczny kawy, możliwe sposoby parzenia, smak, sposób podania i rodzaj kawy. Podobno smaku nie można poczuć na odległość, lecz z tak dopracowanym opisem konsument jest bardzo blisko!
Zaawansowana wyszukiwarka produktów – Wyszukiwarka w intuicyjny sposób, podczas wpisywania, dynamicznie wyświetla nie tylko produkty wpisujące się w profil. Ukazuje ona odbiorcy również kategorie w taki sposób, by mógł on w możliwie szybki sposób dotrzeć do miejsca, w które celuje.
Intuicyjne filtrowanie produktów w sklepie – Każdy smakosz kawy dotrze w miejsce, które go interesuje i zamówi produkt w kilka chwil. Proste filtrowanie z każdego miejsca w sklepie internetowym umożliwia odnalezienie się w wielu opcjach wyboru i dotarcie do jednej lub kilku, która interesuje daną osobę najbardziej.
Koszyk jednoetapowy – Sfinalizowanie transakcji uczyliśmy maksymalnie prostym. Współczesny konsument w internecie zwraca uwagę na to, w jaki sposób firma oszczędza jego czas. Przeglądając sklepsegafredo.pl bez problemu spostrzeżemy, że tego rodzaju rozwiązań wprowadzono pełno.
Przeczytaj więcej o rodzajach koszyków zakupowych w Selly.
Efekt współpracy
Bardzo cieszy nas fakt, iż współpraca skutkowała obustronnym zadowoleniem i osiągnięciem doskonałego efektu końcowego. Zespół wspomnianego lidera na rynku kawy robi wszystko, by w dalszym stopniu rozwijać poszczególne funkcje i poruszać się coraz bardziej w stronę klienta docelowego.
Trzymamy kciuki za dalszy rozwój bez ograniczeń przy wykorzystaniu naszego oprogramowania.
Może Cię jeszcze zainteresować
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019