Sklepy na Facebook posiadają pełną funkcjonalność sklepu standardowego, co daje ogromne możliwości w promocji takiego sklepu.
Aukcje na Facebook w połączeniu ze sklepem internetowym daje nowe możliwości reklamowe. Licytacje produktów sprawiają, że użytkownicy chętniej wracają na strony sklepu w poszukiwaniu okazji. Aukcje na Facebooku są specjalnie promowane już na stronie głównej w dwóch wyróżniających się sekcjach: gorące oferty i kończące się aukcje.
Sprzedaż realizowana przez
sklep na Facebooku jest odnotowana w raportach sprzedaży, dzięki czemu można mierzyć skuteczność sprzedaży w trakcie i po kampaniach reklamowych na tym portalu.
Standardowa szata graficzna sklepu na Facebooku jest uniwersalna, elegancka i nowoczesna.
Sklep na Facebooku jest standardowo podłączony pod sklep podstawowy, nie wymaga więc osobnego zarządzania. Istnieje możliwość otworzenia
sklepu dodatkowego, aby osobno administrować produktami i kategoriami w sklepie na Facebooku niż w sklepie podstawowym.
W celu uruchomienia sklepu na Facebook prosimy przez email info@selly.pl zgłosić nazwę domeny sklepu oraz adres strony firmowej Facebook, dla którego ma być uruchomiona aplikacja sklepu.
Do instalacji sklepu Facebook konieczna jest wcześniejsza instalacja certyfikatu SSL.
Przykładowe ekrany sklepu w serwisie Facebook