Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.
Zmiana w wyglądzie oraz edycji drzewa kategorii
Zmieniliśmy sposób wyświetlania drzewa kategorii w panelu administracyjnym Asortyment/Kategorie oraz dodaliśmy możliwość edycji drzewa za pomocą przeciągania elementów i upuszczania w docelowym miejscu (drag & drop).
Zmiana layoutu panelu administracyjnego
Zgodnie z nowymi trendami i nowoczesnym projektowaniem UX zmieniliśmy wygląd panelu sklepu. Planujemy dalszy rozwój panelu dlatego zachęcamy do przesyłania Waszych uwag, a konstruktywne propozycje będą brane pod uwagę w następnych aktualizacjach.
Dodanie możliwości eksportu oraz importu opcji produktów
Dodane zostały nowe pola w module eksportu produktów:
Opcje: ID – Pole odpowiedzialne za eksport/import numeru ID danej opcji produktu.
Opcje: Nazwa atrybutu – Pole odpowiedzialne za eksport/import nazwy grupy danego atrybutu/opcji produktu.
Opcje: Wartość atrybutu – Pole odpowiedzialne za eksport/import nazwy danego atrybutu/opcji produktu.
Opcje: Dopłata – Pole odpowiedzialne za eksport/import dopłaty do danej opcji produktu.
Opcje: Zdjęcie – Pole odpowiedzialne za eksport/import zdjęcia danej opcji produktu.
Po wyeksportowaniu opcji produktów do pliku CSV, można wprowadzać zmiany w pliku, a następnie za pomocą modułu Integrator plików XML/CSV zaktualizować opcje produktów.
Dodanie modułu Automatyzacje
Nowy moduł Automatyzacje dostępny w planach Selly Pro 1 oraz Selly Pro 2 daje możliwość zautomatyzowania wielu procesów. Początkowo dostępne automatyzacje to m.in.: Automatyczna zmiana statusu zamówienia, automatyczne wysłanie wiadomości SMS, automatyczne wysłanie linku do ponowienia płatności w przypadku nieudanych transakcji czy automatyczne wysłanie faktury do danego zamówienia.
Maile aktywacje po rejestracji konta klienta
Dodana została możliwość wysłania maila powitalnego oraz wiadomości po aktywacji konta klienta w sklepie. Dodatkowo dodaliśmy możliwość wysłania linku do wygenerowania nowego hasła z poziomu edycji konta klienta w panelu administracyjnym
.
Nowe szablony wiadomości znajdują się w module Wygląd/Edytor wiadomości e-mail.
- B12. Szablon mail. Wiadomość powitalna po rejestracji konta
- B13. Szablon mail. Wiadomość po aktywacji konta klienta – klient detaliczny
- B14. Szablon mail. Wiadomość po aktywacji konta klienta – klient hurtowy poziom 1
- B15. Szablon mail. Wiadomość po aktywacji konta klienta – klient hurtowy poziom 2
- B16. Szablon mail. Wiadomość po aktywacji konta klienta – klient hurtowy poziom 3
- B17. Szablon mail. Wiadomość po aktywacji konta klienta – klient hurtowy z rabatem indywidualnym
- B18. Szablon mail. Wiadomość z linkiem do generowania nowego hasła
Rozbudowa programu partnerskiego oraz programu lojalnościowego
W konfiguracji programu partnerskiego oraz programu lojalnościowego została dodania możliwość wpisania kwoty minimalnej wartości zamówienia po wykorzystaniu środków z programu partnerskiego i lojalnościowego. Pozwoli to na zniwelowanie błędów powstałych po przesłaniu zamówienia o wartości 0zł do programu fakturowo-księgowego.
Przykład:
Klient na swoim koncie lojalnościowym uzbierał 100zł i zdecydował się na zakup produktu o tej samej wartości. Po dodaniu produktu do koszyka i zaznaczeniu checkboxa „Wykorzystaj zgromadzone złotówki 100,00zł, aby zapłacić za produkty” zamówienie zostanie zrabatowane do wartości wpisanej w/w polu.
Możliwość zablokowania sprzedaży hurtowej wybranych produktów dla klientów z danym poziomem hurtowym.
Dodaliśmy możliwość zablokowania sprzedaży produktów dla klientów z danym poziomem hurtowym poprzez dodanie wartości = 0 w edycji danego produktu w sekcji Sprzedaż hurtowa.
Bartłomiej Adamiec
Specjalista ds. rozwoju platformy
W Selly zajmuje się rozwojem platformy, dodatkowo odpowiada za proces migracji sklepów z innych platform. Pomaga również swoim klientom rozwijać sprzedaż na Allegro. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i pasjonat piłki nożnej.