Co to jest program partnerski?

Ilość wyświetleń artykułu: 243

Czas czytania: 3 minuty

co to jest program partnerski

Co to jest program partnerski?

Programy partnerskie, czyli afiliacja, to jeden z najciekawszych i najszybszych sposobów na zarobek w Internecie. Zarabianie w systemie afiliacyjnym jest niezwykle proste, a dołączenie do interesującego i wiarygodnego programu partnerskiego pozwoli Ci szybko zwiększyć zyski. Dowiedz się, co warto wiedzieć o programach partnerskich i od czego zacząć, aby zarabiać poprzez afiliację.

Już dziś możesz dołączyć do atrakcyjnego programu afiliacyjnego, w którym możesz liczyć na realne zyski! Dołącz i zacznij zarabiać!

Na czym polegają programy partnerskie?

Programy partnerskie, inaczej określane są mianem programów afiliacyjnych, są niezwykle mocnym narzędziem sprzedaży w Internecie. Dzieje się tak, ponieważ w programach afiliacyjnych można zarabiać właściwie na każdym kanale Internetowym. Sam proces polega na nawiązaniu współpracy pomiędzy właścicielem oferowanych produktów, a właścicielem strony, bloga, konta internetowego, na którym polecane są produkty. Właściciel strony, ma za zadanie zachęcić do zakupu promowanych produktów, a autor produktu dzięki promowaniu ma uzyskać większe dochody oraz za pomoc w sprzedaży produktów wypłacić dla recenzującego autora określoną prowizję.

Program afiliacyjny umożliwia zainteresowanemu klientowi możliwość szybkiego i bezproblemowego zakupu opisywanego produktu. Recenzujący zawsze zachęca wejścia w linki afiliacyjne umieszone na jego stronach internetowych. Dzięki temu działaniu, wydawca produktu wie, z jakiego źródła przybywa potencjalny klient.

Na jakich zasadach działa współpraca w programach partnerskich?

Dobre programy partnerskie charakteryzują się zyskiem dla obu stron – reklamodawcy oraz właścicieli stron odpowiedzialnych za polecenie produktu. Odpowiednie działania przynoszą korzyści zarówno jednej, jak i drugiej stronie.

Jakie korzyści otrzymuje reklamodawca?

Dzięki wprowadzeniu programów partnerskich, reklamodawca zyskuje dostęp do szerokiego grona odbiorców. Dzięki zleceniu zadania promowania produktu innej osobie, właściciel, nie musi angażować się w system reklamowy. Istotne jest jednak, aby wybrać właściwą osobę, która ma promować programy partnerskie. Warto wybrać osobę, która zna się na danej tematyce, jest z nią kojarzona i uznawana za autorytet. Dodatkowo właściciel strony polecającej staje się wizytówką produktu, dlatego warto wybrać właściwego przedstawiciela.

Co zyskuje polecający?

Po drugiej stronie współpracy znajduje się osoba polecająca produkt, która na swojej stronie internetowej, profilu społecznościowym lub innym kanale internetowym opiniuje oraz poleca dany produkt oraz przekierowuje zainteresowanego klienta do indywidualnego linku affiliacyjnego wydawcy. Dzięki swoim działaniom i zdobyciu jak największej ilości klientów, wydawca otrzymuje określoną prowizję.

Program Partnerski najlepszy

W jaki sposób rozliczane są programy afiliacyjne?

Regulaminy programów partnerskich dokładnie regulują sposób naliczania prowizji. Najczęściej spotykanym sposobem jest CPS (cost per sale), czyli prowizja wypłaca dla wydawcy, gdy sprzedaż będzie zakończona sukcesem. Z perspektywy reklamodawcy jest to najkorzystniejszy sposób rozliczania.

Zdarza się, że reklamodawcy stosują inne sposoby rozliczania, takie jak procent od uzyskanego formularza z danymi lub prowizja za tysiąc wyświetleń. Wszystko zależy od strategii działania reklamodawcy.

Weź udział w programie partnerskim Selly!

Selly, najbardziej rozwojowa i skalowalna platforma e-commerce na rynku, utworzyła program partnerski „Polecam Selly”, dzięki któremu w szybki sposób można zyskać dodatkowy dochód. Prowizja zostaje przyznana za każdym razem, gdy sklep internetowy zostanie założony i opłacony poprzez wejście z dedykowanego linku. Sam program został uruchomiony z myślą o firmach, które chętnie włączają się w polecenie platformy e-commerce oraz nagrodzeniu stałych klientów.

Biorąc udział w programie partnerskim Selly możesz liczyć na szereg atrakcyjnych korzyści:

  • udział w programie najbardziej rozwojowej platformy e-commerce,
  • dodatkowy przychód za każdą sfinalizowaną sprzedaż,
  • możliwość śledzenia statusu poleceń na dedykowanym panelu,
  • możliwość wypłacenia uzyskanych środków w dowolnym momencie.

Wejdź na stronę internetową Selly i już dziś dołącz do jednego z najlepszych programów partnerskich na rynku!


Adrian Prędkiewicz

Adrian Prędkiewicz
Marketing Manager

Marketing Manager w Selly. Planuje, wdraża i ulepsza działania marketingowe dla firm z branży usługowej, B2B i e-commerce zwiększając ich rentowność. Związany z digital marketingiem od lat. Doradza w zakresie strategii, wykorzystywania AI (sztucznej inteligencji), kampanii reklamowych i analityki.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Lubi czytać, ćwiczyć i ścigać się na gokartach.

Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933