Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly – Changelog 2023
Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.
Wykonane aktualizacje:
Grudzień – czytaj więcej
- Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje dla wybranych kurierów
- Dostosowanie integracji Allegro do zmian w zasobach tworzenia oraz edycji ofert
- Rozszerzenie funkcjonalności procesu wystawiania aukcji Allegro o możliwość pobierania parametrów z katalogu
- Sumowanie produktów w koszyku
- Automatyzacja statusów zamówień w sklepie na podstawie statusu paczki w Furgonetka
- Zmiana zachowania integratora dla pola liczba produktów
- Zmiana nazwy pola Adres URL produktu w integratorze
Listopad – czytaj więcej
- Rozbudowa automatyzacji zmian cen o możliwość klonowania promocji
- Dodanie obsługi kolejnych pól w integratorze oraz eksporcie CSV
- Umożliwienie ustawienia limitu zamówień dla klientów
- Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje programów fakturowo/księgowych
- Zmiana treści przycisków potwierdzających zamówienie
Październik – czytaj więcej
- Dodanie możliwości wyświetlania dodatkowych pól w kompaktowej liście zamówień
- Dodanie możliwości wyświetlanie numeru faktury wystawionej w systemie wFirma na liście zamówień
- Rozbudowa indywidualnych cen w edycji klienta
- Aktualizacja płatności Tpay
- Aktualizacja interfejsu płatności w panelu administracyjnym
Wrzesień – czytaj więcej
- Rozbudowa integracji z Baselinker
- Rozbudowa zgód cookies o możliwość zmiany ustawień przez klienta
- Rozbudowa rabatów wg producenta
- Oscylowanie usług dodatkowych w panelu sklepu
- Dodanie ostrzeżenia przed wystawieniem kolejnej faktury do zrealizowanego zamówienia
- Dodanie modułu do zarządzania wielkością zdjęć w szablonie
- Rozbudowa modułu zgłoszeń – osobna lista zamkniętych zgłoszeń
Sierpień – czytaj więcej
- Aktualizacja szablonów w związku ze zmianą Omnibus
- Dodanie listy produktów wg kodów
- Rebranding do nowej marki Autopay
- Rozbudowa infrastruktury serwerowej o jeszcze większą skalowalność, niezawodność i szybkość
Lipiec – czytaj więcej
- Uruchomienie dla wszystkich sklepów nowego modułu cookie consent
- Rozbudowa integracji Baselinker ➝ Selly (Opisy zaawansowane)
- Rozbudowa masowego dodawania atrybutów – opcji
- Rozbudowa API o kategorie dodatkowe
- Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów
- Aktualizacja eksportu dla pliku Morele.net – znacznik stock
- Dodanie nowych, płatnych szablonów graficznych : Premium 2 oraz Premium 3
Czerwiec 2023 – czytaj więcej
- Rozbudowa integracji z Baselinker o możliwość dodawania produktów do sklepu.
- Rozbudowa integracji z Baselinker o przekazywanie informacji: kraj dostawy, kraj danych do faktury, źródło zamówienia.
- Stworzenie dedykowanego panelu do obsługi zgłoszeń.
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość zdefiniowania marż dla producenta oraz na produkt.
- Zaktualizowaliśmy skrypt CENEO, a dokładniej program Zaufane opinie 3.0.
- Dodaliśmy nowy sposób autoryzacji integracji z Wfirma.
- Uruchomiliśmy nowe API REST dla integracji z Furgonetką.
- Dodaliśmy obsługę nowej wersji językowej – włoskiej.
- Dodaliśmy obsługę nowej waluty: Lew bułgarski
Maj 2023 – czytaj więcej
- Włączenie obsługi wersji językowych w planach Selly 2.
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość ustalania marż dla zdefiniowanych przedziałów cenowych.
- Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość powiązania pól niestandardowych.
- Dodanie obsługi waluty czeskiej CZK dla zamówień z Allegro.
- Zaktualizowaliśmy widok edycji zamówień oraz listy produktów.
- Dodaliśmy dodatkowe statystyki z limitami planu abonamentowego.
- Rozbudowa zaawansowanej wyszukiwarki produktów o możliwość wyszukiwania po zakresie cenowym.
- Rozbudowa integracji Wfirma o możliwość rozróżnienia serii faktur w zależności od typu klienta.
- Rozbudowa integracji iFirma o możliwość wystawienia faktury imiennej do paragonu.
- W automatyzacji zadań dodaliśmy nową akcję: Ustaw pole kolejności produktu we włączonych kategoriach względem ilości produktów.
Kwiecień 2023 – czytaj więcej
- Dodana możliwość wyszukiwania zamówienia wg. adresu e-mail.
- Rozbudowa możliwości multisklepów o zarządzanie wyświetlania form dostaw dla wybranych sklepów.
- Blokada wysyłania automatycznych wiadomości e-mail do klientów z Allegro.
- Nowa automatyzacja blokady składania zamówień przez klientów z przekroczonym limitem kupieckim z faktur z Wfirma.
- Rozbudowa integratora o możliwość importu pola: Reklama w porównywarkach
- Rozbudowa integracji z Trustmate o aktualizacje opinii.
- W pliku produktowym Google Zakupy dodaliśmy znacznik out_of_stock dla produktów niedostępnych.
- Zaktualizowaliśmy nowy skrypt dla integracji z Opineo.
Marzec 2023 – czytaj więcej
- Rozbudowa sprzedaży hurtowej o indywidualne ceny produktów dla konkretnego klienta. W edycji klienta dodaliśmy zakładkę Indywidualne ceny
- Rozbudowa API o indywidualne ceny produktów dla klientów. Możliwość aktualizacji cen poprzez systemy ERP.
- Nowa opcja wysyłki newslettera: do wszystkich zarejestrowanych klientów, również tych bez wyrażenia zgód na newsletter. Marketing/Newsletter
- W module Automatyzacje zmian cen dodaliśmy możliwość wgrywania listy produktów CSV po ID produktu lub EAN.
- W integracji z wFirma dodaliśmy możliwość importu kodów PKWiU do pola lokalizacji produktów.
- Dodaliśmy możliwość dodania bloku z listą produktów we wpisach blogowych.
- Dodaliśmy możliwość eksportu CSV nowych pól: reklamy w porównywarkach. jednostka miary, minimalna ilość zamówienia, przyrost dla ilości.
- Rozbudowa modułu pokazu slajdów o czasową automatyzację włączania i wyłączania bannerów. Wygląd i treści/ Pokaz slajdów
- W integratorze XML/CSV dodaliśmy możliwość importu kategorii dodatkowych. Możliwość przypisania produktów do kategorii jak również zakładanie kategorii dodatkowych jeśli nie ma takich obecnie w sklepie.
Luty 2023 – czytaj więcej
- Odświeżenie panelu administracyjnego ( menu pionowe, dodanie w menu przycisku „wyślij zgłoszenie”)
- Integracja płatności PragmaGo, która umożliwia odroczoną płatność (14, 21 lub 30 dni) oraz finansowanie zakupów (raty) dla firm. Instrukcja: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/integracja-z-pragmago-odroczona-platnosc-dla-biznesu/
- Dodaliśmy trzy nowe szablony w zakładce Wygląd i treści/ Szablony graficzne
- Wdrożyliśmy minifikacje kodu CSS/JS. Proces, który ma na celu zmniejszenie kodu źródłowego poprzez skasowanie niepotrzebnych znaków, wpływa korzystnie na szybkość sklepu.
- Dodaliśmy obsługę nowej waluty RON – Lej rumuński. Konfiguracja/Języki waluty
- Integracja z Printnode – do wykorzystania w module automatyzacji dla wybranych akcji. Konfiguracja/Integracje Dodatkowe
- Rozbudowa importów produktów z Allegro. Automatyczny co 30 minutowy import, możliwość automatycznego zakładania kategorii z Allegro w sklepie oraz mapowania kategorii. Konfiguracja/Konfiguracja Allegro/Import aukcji z Allegro
- Rozbudowa zamówienia o wywołanie automatyzacji z przycisku. Możliwość utworzenia grupy kilku zdarzeń wywoływanych automatycznie przyciskiem w edycji zamówienia. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
- Rozbudowy automatyzacji – automatyczne generowanie etykiet UPS oraz drukowanie etykiet UPS i dokumentów sprzedaży z Wfirma w Printnode. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
- Rozbudowa automatyzacji dla statusów dostępności. Możliwość włączenia codziennej automatycznej aktualizacji statusów dostępności na allegro, na podstawie dostępności ilości sztuk produktów na magazynach w naszym sklepie. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
- Nowa automatyzacja przeliczania wyświetlania produktów sklepu głównego. Możliwość uruchomienia codziennego zadania, włączającego wyświetlanie produktów / wariantów w sklepie ze stanem większym niż np. 1. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
- W sklepach dodatkowych dodaliśmy możliwość zmiany sortowania produktów w kategorii.
- Rozbudowa Rest API o listowanie produktów ze sklepu głównego.
Styczeń 2023 – czytaj więcej
- Import aukcji Allegro z powiązaniem do ID produktu oferuje możliwość wpisywania mapowania produktów. W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro -> Import aukcji z allegro zaznacz parametr: Powiązanie aukcji do istniejących produktów w sklepie wg mapowania numerów aukcji do identyfikatorów produktów i dodaj mapowanie w formacie: ID-aukcji;ID-produktu
- Integracja z EasyProtect umożliwia zaoferowanie przedłożonych gwarancji. W celu skonfigurowania integracji EasyProtect przejdź do menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe, a następnie kliknij w logo EasyProtect. Instrukcja obsługi: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/przedluzona-gwarancja-easyprotect/
- Wyłącznie uniwersalnego importera CSV, moduł został wygaszony w jego miejsce polecamy obecnie rozwijany Integrator XML/CSV.
- Nowa automatyzacja wiadomości SMS uruchamiana zależnie od daty w polu termin dostawy z sekcji przesyłka w zamówieniu. Format daty: DD.MM.RRRR W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań znajduje się nowa Akcja: Wyślij wiadomość SMS.
- Integracja z Trustmate w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe w sekcji „Integracja z Trustmate” wprowadź Klucz API.
- Dodanie zdarzeń w produkcie w momencie zmiany danych (cen, stanów) za pomocą Integratora XML/CSV. Edytując produkt kliknij w zakładkę „Więcej opcji” i „Zdarzenia”.
- Dodanie możliwości wysłania linku do ponownej płatności dla wszystkich form płatności Przelewy24. W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań. Między innymi wybierz -> zdarzenie: Dodano nowe zamówienie oraz Akcja: Wyślij ponownie link do płatności Przelewy24
- Rozbudowa automatyzacji cen promocyjnych. Respektowanie blokad aktualizacji cen produktów – pomijamy ustawianie promocji jesli włączona jest blokada ceny w produkcie. Dodatkowo przy włączeniu promocji zaznaczany jest checkbox blokady cen w produktach na czas promocji cenowej.
- Możliwość zgłoszenia cesji w panelu administracyjnym Konto/Płatności, przycisk „Cesja na nowego właściciela”
- Możliwośc masowego usuwania opcji produktów w Narzędzia i importy / Masowa zmiana danych. Należy wybrać dane : Usunięcie atrybutów danej grupy (opcje)
- Rozbudowa automatyzacji zmian statusów zamówień o możliwość wysłania automatycznej wiadomość e-mail po zmianie statusu.