Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.
Aktualizacja wyglądu panelu administracyjnego sklepu
W kwietniu zaktualizowaliśmy wygląd następujących elementów panelu administracyjnego:
- Listingi w sekcji sprzedaż – zostało zmienione umiejscowienie filtrów w listingach, co znacznie ułatwi wyszukiwanie zamówień, klientów czy faktur.
- Karta zamówienia – Przebudowaliśmy kartę zamówienia, dane o zamówieniu oraz dane klienta zostały przypięte po lewej stronie, co znacznie ułatwi edycję oraz realizację zamówienia.
- Karta zamówienia subskrypcyjnego – Tutaj również najważniejsze dane dot. zamówienia zostały przypięte po lewej stronie.
Nowy szablon premium
Zaprojektowaliśmy nowy szablon Premium 1, który można zobaczyć tutaj.
Rozbudowa wyszukiwarki zamówień
Rozbudowaliśmy wyszukiwarkę zamówień w nagłówku panelu administracyjnego o możliwość wyszukiwania zamówień po adresie e-mail klienta. Po wpisaniu adresu e-mail pojawia się lista zamówień wybranego klienta. Dodaliśmy również możliwość filtrowania po adresie e-mail na listach zamówień.
Oddzielne formy dostawy dla multisklepów
Wprowadziliśmy możliwość wyboru oddzielnych form dostaw w multisklepach. Aby to zrobić wystarczy przejść do modułu Konfiguracja/Formy dostaw następnie przejść do edycji wybranej formy dostawy i na samym dole zaznaczyć, w którym ze sklepów ma być wyświetlana forma dostawy.
Nowa automatyzacja – limit kupiecki
Dodaliśmy możliwość utworzenia nowej automatyzacji, która umożliwi nadanie klientom sklepu limitu kupieckiego.
Sposób działania zadania automatycznego:
Rozbudowa integratora o pole „Reklama w porównywarkach”
W module Narzędzia i importy/Integrator XML/CSV pojawiło się nowe pole powiązania „Reklama w porównywarkach”. Jest to pole, które dołącza wpisany tam tekst, do nazwy produktu przy eksporcie do porównywarek.
Rozbudowa integracji z TrustMate
Rozbudowaliśmy integrację z TrustMate o możliwość aktualizacji otrzymanych opinii.
Rozbudowa pliku produktowego dla Google zakupy
Rozbudowaliśmy plik produktowy Google zakupy, o nowy znacznik out_of_stock dla produktów niedostępnych, przy zaznaczonych opcjach eksportu: zaznaczone wyświetlane oraz wszystkie wyświetlane.
Bartłomiej Adamiec
Specjalista ds. rozwoju platformy
W Selly zajmuje się rozwojem platformy, dodatkowo odpowiada za proces migracji sklepów z innych platform. Pomaga również swoim klientom rozwijać sprzedaż na Allegro. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i pasjonat piłki nożnej.