Jak uruchomić chat w sklepie ?
Do sklepu można zaimplementować praktycznie dowolny czat przez dodanie odpowiedniego skryptu.
Po założeniu konta w wybranym livechat należy wygenerować kod widżetu i wkleić go w panelu sklepu w menu Wygląd i treści> Bloki HTML do znacznika o nazwie KOD_STATYSTYK.
Sam znacznik należy oznaczyć jako wyświetlany na stronie.
Instrukcja uruchomienia chatu Messengera:
Do konfiguracji potrzebne Ci będzie konto na Facebooku z uprawnieniami administratora lub redaktora danego fanpage:
🟠 Zaloguj się do swojego konta i w prawym górnym rogu wybierz Meta Business Suite:
🟠 Dalej ’skrzynka odbiorcza’ > wybierz tryb wyświetlania > wyświetl wszystkie jak na zdjęciu poniżej:
🟠 Wybierz skonfiguruj:
🟠 Metoda konfiguracji Standardowa:
🟠Uzupełnij 3 kroki – język:
🟠 Dodaj domenę:
🟠Skopiuj kod:
🟠 Przejdź do zakładki Wygląd i treści> bloki html> KOD_STATYSTYK, wklej kod i zaznacz checkbox ’blok widoczny na stronie’:
🟠 Zapisz zmiany. Gotowe!