Edycja zawartości strony głównej
🟠 Na stronie głównej możesz ustawić różne formy promowania swoich produktów oraz zdefiniować warunki ich wyświetlania.
Film szkoleniowy o zarządzaniu modułami strony głównej
Instrukcja graficzna:
- SLAJDER: graficzne bannery rotujące – konfiguracja w menu TREŚCI / Pokaz slajdów: dodaj bannery i zdefiniuj linki, na które mają kierować po kliknięciu.
Przejdź do filmu szkoleniowego - PROMOCJE: produkty oznaczone jako „Promocja na stronie głównej”, ilość definiowana jest w zakładce Wygląd i treści> Konfiguracja wyglądu – pole: Produkty w promocji na stronie głównej.
- NOWOŚCI: produkty ostatnio dodane, ilość definiowana w menu Wygląd i treści>Konfiguracja wyglądu – pole: „Ilość nowości wyświetlanych w bloku”.
- BESTSELLERY: produkty o ilości sprzedanych sztuk powyżej ustalonej granicy w menu Wygląd i treści>Konfiguracja wyglądu – pole: „Bestseller – liczba sprzedanych”, ilość definiowana w polu: „Ilość bestsellerów wyświetlanych w bloku”.
- HIT DNIA: produkty oznaczone jako „Hit dnia”, ilość definiowana w menu Wygląd i treści>Konfiguracja wyglądu – pole: „Liczba hitów”.
- NAJCIEKAWSZE OFERTY W KATEGORIACH: produkty oznaczone jako „Promocja na stronie głównej”.
- BLOG : zakładka Wygląd i treści>Blog – dodaj wpisy do bloga oraz w zakładce Wygląd i treści>Konfiguracja wyglądu zdefiniuj pole „liczba wyświetlanych wpisów z bloga na stronie głównej:”
- PRODUCENCI: zakładka Asortyment>Producenci – dodaj producentów i oznacz wybranych jako „WYŚWIETLAJ NA STRONIE GŁÓWNEJ”.
- BANERY KATEGORII zakładka Asortyment>Kategorie – edytuj kategorie, dla której chcesz dodać baner. Baner dodajemy w polu „Baner kategorii:
🟠 Jeśli chcesz zmienić kolejność wyświetlanych bloków skorzystać z instrukcji: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/najczesciej-zadawane-pytania/jak-zmienic-kolejnosc-blokow-na-stronie-glownej/