Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.
Rozbudowa modułu Konto/Zgłoszenia
Aby usprawnić klientom komunikacje z naszą platformą, wprowadziliśmy kilka modyfikacji w module Konto/Zgłoszenia.
- Usunęliśmy pole input „Kopia odpowiedzi do”, w zamian za to dodaliśmy listę rozwijaną dodatkowych adresów e-mail.
Dodatkowe adresy zdefiniować można w panelu administracyjnym sklepu przechodząc do modułu Konto/Płatności, a następnie wybierając przycisk „Edytuj dane” lub wybierając przycisk „Zarządzaj dodatkowymi adresami” bezpośrednio w module Konto/Zgłoszenia.
Adresy należy dopisać w zaznaczonym na zrzucie ekranu polu, oddzielając je uprzednio przecinkiem.
- Dodaliśmy również sekcję Dział zgłoszeń gdzie znajdują się przyciski opcji określające temat zgłoszenia. Poniżej znajduje się lista tematów zgłoszeń oraz ich opis.
Pytanie o funkcjonalność sklepu lub panelu – pomoc techniczna obejmuje przekazanie instrukcji o sposobie działania danej funkcjonalności sklepu
Zlecenie rozliczane wg raportu pracy – dostępne: X godz. – Praca zgodnie z modelem time & material model. Czyli rozliczenie za przepracowane godziny zespołu nad zadaniem (etap uzgodnień jak i samego wykonania). Rozliczenie będzie wykonane na podstawie zalogowanych godzin w naszym systemie. Jest to popularny model rozliczania w prac w branży IT. Dzięki temu modelowi możemy przejść szybciej do pracy nad zadaniem. W przypadku bardziej skomplikowanych zadań powstanie najpierw specyfikacja prac z szacunkową wyceną czasu pracy.
Odpłatna analiza i specyfikacja prac – Zlecenie wykonania analizy, która pozwoli na wyspecyfikowanie potrzeb oraz na dokładną wycenę realizacji. Czas analizy otrzymasz w odpowiedzi na zgłoszenie. W przypadku akceptacji zlecenia, zaliczymy 100% tych kosztów na poczet realizacji zlecenia.
Zgłoszenie błędu
Sprawy finansowe
Rozbudowa modułu Konto/Zlecenia
W module Konto/Zlecenia dodaliśmy nowe pole tekstowe: „Numer zgłoszenia”.
Pole „Numer zgłoszenia” umożliwia wpisanie numeru zgłoszenia, które jest powiązane z omawianą mailowo sprawą lub wycenioną pracą.
Obsługa formatu WebP przy dodawaniu zdjęć
Przy dodawaniu zdjęć z poziomu edycji produktu, dodaliśmy możliwość dodania zdjęć produktów w formacie WebP oraz zwiększyliśmy limit wygrywania zdjęć z 2MB na 10MB.
Rozdzielenie sekcji konfiguracji email do osobnej strony w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP.
Stworzyliśmy osobny moduł dla konfiguracji e-mail SMTP – Konfiguracja/Konfiguracja e-mail SMTP. W panelu pojawił się także, komunikat dotyczący błędnej konfiguracji e-mail SMTP.
Komunikat ten mówi, że w konfiguracji konta email w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP w sekcji „Parametry e-mail (SMTP)” są nieprawidłowo skonfigurowane dane dostępowe do konta email, które ma za zadanie wysyłać wszelkie powiadomienia ze sklepu. Po stronie oprogramowania został tylko dodany alert z taką informacją, aby poinformować Państwa o złych ustawieniach.
Wysyłka wiadomości email ze sklepu przy nieprawidłowej konfiguracji SMTP jest realizowana tylko awaryjnym sposobem przez zwykłą funkcję mail serwera. Nie daje jednak to gwarancji na dostarczenie takiej wiadomości do odbiorcy (może trafiać do folderu ze spamem).
W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP należy sprawdzić poprawność podłączenia swojej skrzynki email klikając na button SPRAWDŹ POŁĄCZENIE SMTP.
Integrator dostępny również w planie Selly 1
Udostępniliśmy możliwość korzystania z modułu Integratora plików XML/CSV dla klientów, którzy zdecydowali się na plan abonamentowy Selly 1, w module Importy/Integrator XML/CSV jest możliwość stworzenia 1 schematu importu oraz 1 zadania automatycznego, które uruchamia import o wybranej godzinie.
Dla klientów, którzy wybrali plan Selly 2 dodaliśmy natomiast możliwość utworzenia 3 schematów importu oraz 3 zadań automatycznych.
Rozbudowa Integratora XML/CSV o dodatkowe pola powiązania
W module Importy/Integrator XML/CSV dodaliśmy nowe pola powiązania danych produktu, które umożliwią włączanie poniżej oznaczonych opcji (z wyjątkiem eskportuj do porównywarek) z poziomu Integratora XML/CSV.
Opcje promocji:
- Hit dnia – wyświetla wybrany produkt w bloku „Hit dnia” na stronie głównej sklepu
- Promocja na głównej – wyświetla wybrany produkt w bloku „Promocje” na stronie głównej sklepu
- Promocja w kategorii – wyświetla wybrany produkt w bloku „Promocje” na liście produktów wybranej kategorii
- Wyprzedaż – dodaje do produktu etykietę „Wyprzedaż” na liście produktów oraz na karcie produktu
- Najlepsza cena – dodaje do produktu etykietę „Najlepsza cena” na liście produktów oraz na karcie produktu
- Nowość – dodaje do produktu etykietę „Nowość” na liście produktów oraz na karcie produktu
- Ikona promocji – umożliwia dodanie na karcie produktu wybranej ikony promocji (opcja programowana indywidualnie na karcie produktu)
Szczegóły produktu:
- Kod powiązania (opcja programowana indywidualnie)
Opcje sprzedaży:
- Jednostka – np. sztuka
- Minimalna ilość zamówienia
- Przyrost dla ilości
Masowe usuwanie przyporządkowania produktów do tagów
Aby usprawnić pracę z tagami, dodaliśmy możliwość masowego usunięcia przyporządkowanych produktów do tagów. W czerwcu dodaliśmy również możliwość importu tagów oraz przyporządkowania produktów do odpowiednich tagów za pomocą modułu Importy/Integrator XML/CSV.
[Link do artykułu z czerwca]
Rozbudowa eksportu zamówień poprzez API
- nazwy produktu
- symbol produktu
- kod EAN
- kod producenta
Link do pełnej dokumentacji REST API
Bartłomiej Adamiec
Specjalista ds. rozwoju platformy
W Selly zajmuje się rozwojem platformy, dodatkowo odpowiada za proces migracji sklepów z innych platform. Pomaga również swoim klientom rozwijać sprzedaż na Allegro. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i pasjonat piłki nożnej.