Aktualizacje luty 2022

Ilość wyświetleń artykułu: 181

Czas czytania: 1 minuta

Logo - Robić

Znak protestu przeciw wojnie w Ukrainie

Jako znak protestu przeciw rosyjskiej agresja na Ukrainę zadecydowaliśmy o usunięciu rosyjskiej wersji językowej z platformy Selly.

Rozbudowa API

API zostało rozbudowane o możliwość pobierania etykiet przewozowych.

Nowy endpoint:
https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia%20-%20pliki/ade7fa1193a27355c2b73ec1c78c4eb0/
Pliki kodowane są w base64. Aby zapisać z niego PDF’a wystarczy zdekodować base64.

Dodatkowo w liście zamówień dodano informację has_file, która określa, czy zamówienie ma plik:
https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia/c52c6d097e5daf712fc3fcf9308860c0

Rozbudowa modułu reklamacji

W menu SPRZEDAŻ / Reklamacje powstała funkcjonalność dodawania załączników.
W sekcji obsługa reklamacji załączniki są domyślnie widoczne tylko dla obsługi sklepu razem z komentarzem wpisanym do pola „Uwagi niewidoczne dla reklamującego:”. Tworzenie reklamacji z danych na poziomie edycji zamówienia w sekcji „Przesyłka” za pomocą przycisku „Utwórz reklamację”.

Bartłomiej Adamiec

Bartłomiej Adamiec
Specjalista ds. rozwoju platformy

W Selly zajmuje się rozwojem platformy, dodatkowo odpowiada za proces migracji sklepów z innych platform. Pomaga również swoim klientom rozwijać sprzedaż na Allegro. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i pasjonat piłki nożnej.

Załóż sklep internetowy

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Gotowe szaty graficzne, dopasowana funkcjonalność do etapu rozwoju sklepu i nieograniczone możliwości w rozwoju!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933