Instrukcja integracji z TrustMate
TrustMate pozwoli pozyskiwać opinie o produktach w Twoim sklepie internetowym.
Aby zintegrować TrustMate przejdź się do panelu TrustMate https://trustmate.io/login .
Dalej do zakładki Integracje/INTEGRACJA Z API i skopiuj klucz API. (Jeśli nie widzisz klucza API zgłoś się do obsługi TrustMate z prośbą o udostępnienie)
Następnie przejdź, a dokładnie do modułu Konfiguracja/Integracje-dodatkowe, kliknij logo TrustMate i w polu „Klucz API” wklej wcześniej skopiowany klucz. Zapisz.
Dodatkowo utworzone zostało pole „Domyślna treść opinii dla dodanej oceny bez tekstu opinii:” w, które możesz wpisać domyślny tekst wyświetlany przy ocenie, dla której klient nie pozostawił żadnej opinii.
Trustmate otrzymuje informacje o każdym złożonym zamówieniu w sklepie, następnie dba o to, aby klient po złożeniu zamówienia wystawił opinię dotyczącą produktu, który zakupił. Codziennie przed północą opinie są przesyłane do sklepu w Selly i widoczne w module Marketing/Opinie o produktach. Dodatkowo integracja aktualizuje opinie zaimportowane wcześniej w sklepie.
Podsumowując cały proces wygląda następująco:
- Klient składa zamówienie w sklepie
- Trustmate automatycznie generuję zaproszenie w zależności od konfiguracji w panelu Trustmate (czas wysyłki itp.)
- Trustmate wysyła wiadomość do klienta z prośbą o wystawienie opinii
- Klient wystawia opinie – opinia trafia do Trustmate
- Przed północą wszystkie opinie są importowane do panelu sklepu – Marketing -> Opinie i zostaną wyświetlone przy produkcie.
Definiowanie status zamówienia dla którego ma zostać wysłane zaproszenie do złożenia opinii.
W warunkach uruchomienia definiujemy konkretny status zamówienia, dla którego zostaną przekazane zamówienia do Trustmate oraz wysłane zaproszenia.