Kategorie

Instrukcja integracji z TrustMate

TrustMate pozwoli pozyskiwać opinie o produktach w Twoim sklepie internetowym.

Aby zintegrować TrustMate przejdź się do panelu TrustMate https://trustmate.io/login .

Dalej do zakładki Integracje/INTEGRACJA Z API i skopiuj klucz API. (Jeśli nie widzisz klucza API zgłoś się do obsługi TrustMate z prośbą o udostępnienie)

INTEGRACJA Z API

Następnie przejdź, a dokładnie do modułu Konfiguracja/Integracje-dodatkowe, kliknij logo TrustMate i w polu „Klucz API” wklej wcześniej skopiowany klucz. Zapisz.

Dodatkowo utworzone zostało pole „Domyślna treść opinii dla dodanej oceny bez tekstu opinii:” w, które możesz wpisać domyślny tekst wyświetlany przy ocenie, dla której klient nie pozostawił żadnej opinii.

Trustmate otrzymuje informacje o każdym złożonym zamówieniu w sklepie, następnie dba o to, aby klient po złożeniu zamówienia wystawił opinię dotyczącą produktu, który zakupił. Codziennie przed północą opinie są przesyłane do sklepu w Selly i widoczne w module Marketing/Opinie o produktach. Dodatkowo integracja aktualizuje opinie zaimportowane wcześniej w sklepie.

 

Podsumowując cały proces wygląda następująco:

  1. Klient składa zamówienie w sklepie
  2. Trustmate automatycznie generuję zaproszenie w zależności od konfiguracji w panelu Trustmate (czas wysyłki itp.)
  3. Trustmate wysyła wiadomość do klienta z prośbą o wystawienie opinii
  4. Klient wystawia opinie – opinia trafia do Trustmate
  5. Przed północą wszystkie opinie są importowane do panelu sklepu – Marketing -> Opinie i zostaną wyświetlone przy produkcie.

Definiowanie status zamówienia dla którego ma zostać wysłane zaproszenie do złożenia opinii.

Aby poprawnie skonfigurować  funkcjonalność należy:
1. W konfiguracji integracji Trustmate wyłączyć opcje  Wysyłaj zaproszenia po złożeniu zamówienia/ zaznaczony checkbox na tak powoduje wysyłkę zaproszeń do każdego zamówienia.

2. W module automatyzacji zadań stworzyć codzienne zadanie wykonujące akcje: Wysłanie zamówień do Trustmate.
W warunkach uruchomienia definiujemy konkretny status zamówienia, dla którego zostaną przekazane zamówienia do Trustmate oraz wysłane zaproszenia.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933