Kategorie

Integracja z Baselinker

Integracja platformy sklepów Selly z systemem Baselinker umożliwia wystawianie produktów do sprzedaży na ponad 100 marketplace’ach oraz usprawnia pracę nad zamówieniami z różnych źródeł jednocześnie.

Selly także posiada wbudowane automatyzacje w panelu, które pozwalają na zautomatyzowanie:

  • generowania listów przewozowych kurierów
  • wystawiania i wysyłania faktur do klientów
  • codziennych powtarzalnych zadań
  • komunikacji z zewnętrznymi systemami przez webhooki
  • czasowych zmian cen na produkty.
Baselinker - marketplaces

Dwustronna Integracja Baselinker <-> Selly  obsługuje funkcje:

Strona: Selly → Baselinker
• Eksport kategorii do Baselinker
• Eksport produktów wraz z wariantami do Baselinker
• Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych, cen produktów i wariantów do Baselinker
(wywołuje to Baselinker)
• Eksport zamówień do Baselinker
• Pobranie i mapowanie zdefiniowanych w sklepie statusów zamówień, form płatności i dostaw w
celu zmapowania ich z formami w Baselinker

Strona: Baselinker → Selly
• Eksportowanie kategorii do sklepu
• Eksport produktów (pojedynczo i masowo) do sklepu
• Eksportowanie zamówień do sklepu z jednoczesną aktualizacją ilości produktów w
magazynach sklepu.
• Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych w sklepie
• Automatyczna aktualizacja cen w sklepie
• Aktualizacja statusów zamówień w sklepie
• Automatyczne przenoszenie numerów listów przewozowych do sklepu dla paczek utworzonych
w systemie Baselinker
• Eksport zamówień z Baselinker do sklepu z jednoczesną aktualizacją ilości produktów w
magazynach sklepu

Zobacz równiez :  Eksport produktów z Basellinker do sklepu



Uruchomienie i konfiguracja integracji:

  1. W panelu Baselinker w menu INTEGRACJE kliknij na przycisk DODAJ INTEGRACJĘ.
    – W sekcji SKLEPY wybierz rodzaj oprogramowania: SELLY
    – Zdefiniuj nazwę wyświetlaną oraz podaj pełny adres URL do webserwisu w formacie: https://adres-sklepu.pl/baselinker/
    – Skopiuj do schowka wygenerowany ciąg znaków z pola: Hasło komunikacji
  2. Przejdź do panelu sklepu i w menu KONFIGURACJA / Integracja – Opcje Dodatkowe wpisz w polu „Hasło dla webserwisu Baselinker” skopiowane hasło i zapisz zmiany.
  3. Wróć do panelu Baselinker i zapisz dodawanie nowego sklepu.
  4. W zakładce POŁĄCZENIE przetestuj poprawność połączenia.

6. W zakładce ZAMÓWIENIA włącz pobieranie zamówień ze sklepu:

7. W zakładce PRODUKTY zdefiniuj wzór linku do produktu, wg szablonu: https://adres-sklepu.pl/[product_name],id[product_id].html

8. W zakładce STATUSY włącz przekazywanie statusów i zmapuj je między systemami:

 

9. W zakładce WYSYŁKI włącz przekazywanie numerów paczek do zamówień w sklepie:

 

10. W zakładce PŁATNOŚCI zmapuj dostępne formy płatności w sklepie:

 

11. Upewnij się, czy w sklepie, w edycji każdej formy dostawy zaznaczony został kraj dostawy. Sekcja Dostępne kraje: 


Automatyczne pobieranie zamówień – usprawnienia w e commerce dla sprzedawców

Odpowiednia integracja z systemem Baselinker umożliwia sprzedawcom automatyczne pobieranie zamówień ze sklepu internetowego i innych miejsc, w których odbywa się sprzedaż. Dzięki temu sprzedaż w internecie i skalowanie jej w długiej perspektywie czasu może być w coraz większym stopniu zautomatyzowane.

Jeśli posiadasz sklep dodatkowy (multisklep), zmapuj pole źródło zamówienia, aby móc rozróżnić, z którego sklepu pochodzi zamówienie. Przejdź do zakładki Zamówienia / Ustawienia / Pole dodatkowe. Edytuj pole, w którym chcesz przekazywać tę informację, ważne, aby typ pola ustawiony był jako „Pole tekstowe”. 

Odczytaj wartość ID pola i skopiuj go. Następnie przejdź do panelu sklepu Konfiguracja / Integracje dodatkowe / Baselinker o wklej wartość do pola „Źródło zamówienia”

 

 

Zobacz także: wbudowane automatyzacje w sklepie Selly.

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933