Kategorie

Integracja tpay.com – Open API

Rejestracja Konta Tpay

Przejdź do Konfiguracji Płatności:

  • W panelu administracyjnym, przejdź do Konfiguracja -> Formy płatności.
  • Znajdź i kliknij Edytuj przy opcji Tpay – Szybkie przelewy internetowe.
  • Zaznacz opcję Rejestracja w celu aktywacji tej metody płatności i umożliwienia korzystania z Tpay Open API.

tpay


Rejestracja

  • Kliknij w link Rejestracja

 


Formularz rejestracyjny

Dane Podstawowe Sklepu:

  • Nazwa sklepu: Wpisz nazwę twojego sklepu internetowego.
  • Adres docelowy sklepu: Podaj pełny adres URL sklepu, zaczynając od https://

Dane Firmy:

  • Wpisz pełną nazwę firmy oraz dokładny adres siedziby.
  • Podaj kod pocztowy, miejscowość, oraz kraj (Polska).
  • Forma prawna i Obszar działalności: Wybierz odpowiednie opcje z rozwijanych list.
  • NIP: Wpisz numer identyfikacji podatkowej firmy.
  • REGON i KRS: Te pola są wymagane dla spółek. Wpisz odpowiednie numery rejestrowe firmy.

Beneficjenci, Przedstawiciele:

  • Wpisz dane osobowe beneficjenta/przedstawiciela (imię, nazwisko, obywatelstwo, e-mail, telefon).
  • Zaznacz opcję Przedstawiciel, a także zaznacz, że osoba ta nie zajmuje eksponowanego stanowiska politycznego.
  • W polu „Udziały w procentach” wpisz odpowiedni procent udziałów.

Zaznacz Wymagane Zgody:

  • Potwierdź akceptację ogólnych warunków świadczenia usług Tpay.
  • Zadeklaruj, że dane podane w formularzu są zgodne z prawdą oraz zgadzasz się na ich udostępnienie przez API.

Zapisz Formularz:

  • Po dokładnym wypełnieniu formularza i zaznaczeniu wszystkich wymaganych zgód, kliknij przycisk Zapisz na dole strony. Gdy formularz zostanie poprawnie zapisany na górze strony pojawi się niebieski przycisk aktywacja. 

 

Po kliknięciu w ten przycisk zostaniesz przekierowany do panelu Tpay.


Aktywacja

 

Pierwsze logowanie TPAY:

Ustaw bezpieczne hasło i  ZAPAMIĘTAJ SWÓJ NUMER ID   kliknij przycisk „Zaloguj i utwórz hasło”  

  1. Zaakceptuj regulamin i kliknij przycisk „Zaloguj się”


Po zalogowaniu wybierz komunikat ’weryfikuj konto’

Ważne! zadbaj, aby przed rozpoczęciem weryfikacji w Twoim sklepie był uzupełniony regulamin zawierający zasady zwrotów i reklamacji, polityka prywatności, dodane produkty z pełnymi opisami.

 


 

Krok 1: Sprawdź dane firmy i zapisz zmiany (zostaną zaciągnięte automatycznie z wniosku rejestracyjnego):

 


Krok 2: Uzupełnij dane osób reprezentujących firmę (dołącz wymagane dokumenty) i zapisz zmiany:


Krok 3: Potwierdź dane i wykonaj przelew weryfikacyjny:

 


Po prawidłowym przejściu weryfikacji w panelu Selly w edycji płatności Tpay zmieni się status Zweryfikowano: tak


Będzie to oznaczać, że płatności są aktywne i można uruchomić je dla klientów checkboxem aktywny:


 

Po weryfikacji przełącz tryb testowy w produkcyjny – po zalogowaniu się do Panelu Akceptanta > Menu > Ustawienia > Tryb testowy.

FAQ

🟠 Jak uruchomić Apple Pay i Google Pay ?

Płatności Google i Apple Pay w Tpay są dostępne łącznie z płatnościami kartami, w celu uruchomienia należy odezwać się do swojego opiekuna w Tpay i zgłosić chęć podpisania umowy.

🟠 Nie usuwaj rejestracji w panelu sklepu!
Opcja powinna być użyta tylko w przypadku zmiany danych firmy – usunięcie spowoduje konieczność ponownej weryfikacji (przelewu weryfikacyjnego).

🟠 Po zweryfikowaniu rejestracji przez Tpay kiedy następuje aktywacja płatności w sklepie?
Status weryfikacji odpytywany jest co godzinę przez sklep. 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933