Integracja z Callback24
Zmniejsz liczbę porzuconych koszyków i przekonaj niezdecydowanych klientów.
Integracja Twojego sklepu z callback24 pozwoli Ci zmniejszyć ilość porzuconych koszyków. Dzięki takim mechanizmom jak exit pop up (okienko pojawiające się przy próbie opuszczenia strony) skutecznie zachęcisz do kontaktu z Twoim sklepem, oferując pomoc – zwiększysz szanse, aby koszyk nie został porzucony.
Ułatw klientowi kontakt z Twoim sklepem.
Dzięki funkcji widget (słuchawka) oraz pop up (wyskakujące okno) zwiększ ilość połączeń z Twojego sklepu. Spersonalizowane komunikaty oraz animacje zachęcą do kontaktu z obsługą sklepu, co realnie może poprawić wartość oraz ilość końcowej sprzedaży.
Popraw jakość obsługi klienta.
Zwiększając efektywność pracy swojego działu sprzedaży. Dzięki funkcji nagrywania połączeń – popraw proces obsługi klienta w Twoim Sklepie i zadbaj o dobre pierwsze wrażenie. Oferując szybki kontakt wyprzedzisz konkurencję, dowiesz się w jakich sprawach najczęściej dzwonią Twoi klienci, będziesz miał realny wpływ na to co trzeba poprawić, aby zwiększyć sprzedaż.
Zbierz wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu, dzięki integracji z Twoim CRM lub marketing automation buduj bazę swoich lojalnych klientów.
Sprawdź realny wpływ Callback24 na zamówienia w Twoim sklepie. Integracja z Google Analytics pozwala na analizę historii połączeń, z podziałem na poszczególne kanały reklamowe. Pozwala porównać efekty dla każdego źródła ruchu.
Optymalizuj koszty prowadzenia kampanii, sprawdzaj z których kampanii dzwoni najwięcej klientów, wybieraj najlepsze kreacje.
Pozyskane dane znajdziesz w Panelu usługi i w Google Analytics.
Czy dajemy jakieś zdjęcia czy na ten moment wysyłamy w tej formie?
Załóż konto w systemie Callback24.
https://panel.callback24.io/register
Krok 1 Podaj wszystkie informacje, o które prosi nas usługodawca, przechodząc przez kolejne kroki.
Krok 2 – Pobierz aplikację mobilną na telefon ze sklepu Google Play lub App Store.
Krok 3 – Wprowadź adres strony, na której ma być umieszczony widget.
Krok 4 – Instalacja widgetu. Skopiuj poniższy kod html i umieść go w stopce Twojego sklepu. Panel zarządzania sklepu Selly -> treści -> bloki HTML -> stopka. Poniżej pokazujemy w którym miejscu wkleić ten kod.
Krok 5 – Jeżeli chcesz uzyskać wsparcie przy konfigurowaniu usługi, zaznacz przy rejestracji pole onboarding. Skontaktujemy się z Tobą i pomożemy w dogodnym dla Ciebie terminie skonfigurować usługę.
Krok 6 – Potwierdź swoją rejestrację. Wejdź na swoją skrzynkę pocztową i potwierdź link aktywujący konto.
Już prawie gotowe! Pozostało dodanie kodu do Twojego sklepu Selly.
Dodawanie kodu do Twojego sklepu Selly
Zaloguj się do swojego panelu administracyjnego Selly.
Przejdź do zakładki treści / bloki HTML, wybierz znacznik KOD_STATYSTYK
Następnie wklej skopiowany wcześniej kod html w przeznaczonym miejscu.