Kategorie

Integracja z Empikplace

 EmpikPlace  to platforma internetowa, która stanowi część e-sklepu Empik. Jest to miejsce, w którym różni sprzedawcy mogą oferować swoje produkty w ramach platformy Empik, wykorzystując renomę i bazę klientów Empika. Empik umożliwia nie tylko samemu Empikowi, ale także innym firmom sprzedaż swoich produktów na stronie Empik.

🟠 Aby utworzyć konto należy wejść na stronę:  www.empik.com/empikplace

Następnie na podstawie załączonego zrzutu ekranu, wypełnij formularz:

empik

 

🟠Upewnij się, że pole „Aktywowano” jest zaznaczone, co oznacza, że integracja jest włączona;

🟠Protokół – wybierz „HTTPS” jako protokół komunikacji z serwerem;

🟠Nazwa hosta – wpisz nazwę hosta w formacie domena.pl;

🟠Port – wpisz numer portu wykorzystywanego do komunikacji, zazwyczaj dla HTTPS jest to port `443`;

🟠Ścieżka – podaj ścieżkę do pliku, który ma być importowany w formacie:/xml-porownywarki/empik/?hash=TajneHaslo (zakładka Konfiguracja / Integracje- porównywarki -> Adresy stron eksportu)

🟠Typ pliku – wybierz z listy rozwijanej format pliku, który ma być importowany;

🟠 Tryb importu – wybierz jedną z opcji:
     – `Zwykły`: Dla standardowego importu danych;.
     – `Usuń i zastąp`: Jeśli chcesz usunąć istniejące dane i zastąpić je danymi z importowanego pliku;

🟠Testuj złącze – przed zapisaniem konfiguracji przetestuj połączenie aby sprawdzić, czy dane są poprawne;

🟠Zapisz – po skonfigurowaniu ustawień i przetestowaniu połączenia, kliknij „Zapisz” aby zatwierdzić integrację.

 


Integracja z Empik ogranicza się do przesłania wszystkich dostępnych produktów swojego sklepu. Produkty przekazujemy plikiem XML, który znajduje się w Konfiguracja / Integracje- porównywarki -> Adresy stron eksportu.  Należy skopiować plik XML i przekazać go do panelu Empik Ustawienia -> Sklep -> Importy. 


🟠 Standardowo do pliku eksportowego przekazywane są wszystkie dostępne produkty, które:

  • Posiadają włączone wyświetlanie i znajdują się w wyświetlanej kategorii. ( checkbox wyświetlanie)
  • Posiadają dodatni stan magazynowy ( liczba produktów większa niż 0 ), puste pole również jak 0 nie jest brane pod uwagę do eksportu.
  • Posiadają cenę większą niż 0.
  • Posiadają wpisany kod EAN.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933