Integracja z UPS oAuth 2.0
UPS to globalny kurier znany z szybkiej i niezawodnej dostawy paczek. Oferują szeroki zakres usług, od krajowych przesyłek po międzynarodowe, z łatwym śledzeniem przesyłek online. UPS jest popularny wśród klientów indywidualnych i firm, dzięki swojej elastycznej ofercie.
W czerwcu 2023 roku, UPS zaktualizowało swoje wymagania bezpieczeństwa i wprowadziło standard autoryzacji OAuth 2.0, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów, ograniczyć ryzyko oszustw oraz poprawić funkcjonalność interfejsu API. Aby kontynuować korzystanie z usług UPS, konieczne jest dodanie nowej aplikacji autoryzacyjnej.
Dodanie i autoryzacja aplikacji UPS oAuth 2.0
- Wejdź na stronę https://developer.ups.com/apps?loc=pl_PL i zaloguj się na swoje konto klienta
Jeśli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się na stronie: https://wwwapps.ups.com/doapp/signup - Kliknij link „Dodaj aplikacje„
- Wybierz opcje „Chcę zintegrować technologię UPS z moją firmą” oraz wybierz konto lub utwórz nowe, z którym ma być powiązana aplikacja. Następnie zaakceptuj zgodę i przejdź dalej.
- Uzupełnij dane kontaktowe oraz kliknij przycisk Dalej.
- W nowej zakładce przeglądarki przejdź do panelu administracyjnego sklepu do zakładki Konfiguracja -> Integracje-przesyłki -> UPS. Następnie kliknij w przycisk Autoryzuj aplikacje ups.com.
- Uzupełnij obowiązkowe dane w aplikacji oraz w integracji w panelu zgodnie z przykładem na poniższym filmie. ( W filmie uzupełniane są testowe dane, adres zwrotny powinien kierować do domeny Twojego sklepu)
- Po utworzeniu i zapisaniu aplikacji wraz z konfiguracją w panelu, zostanie udostępniona możliwość utworzenia przesyłek UPS.