Otrzymuję błąd podczas rejestracji w Autopay
Najczęstsze błędy podczas weryfikacji :
🟠NIP_NOT_UNIQUE – oznacza, że Twój sklep jest już pod tym numerem NIP zarejestrowany w Autopay. Należy wtedy skontaktować się z obsługą platnosci@autopay.pl i z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji.
🟠Niepoprawnie wprowadzone dane i status 'Transakcja jest już opłacona’ – należy zmienić dane i zapisać zmiany. W górze strony pojawi się przycisk do ponownej weryfikacji:
🟠 ACCEPTOR_NOT_ACTIVE – oznacza, że zostały wprowadzone dane, które nie podlegają zmianie. Należy wtedy skontaktować się z obsługą platnosci@autopay.pl i Selly z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji. Weryfikację należy przeprowadzić ponownie.
Podczas uzupełniania formularza zwróć uwagę na:
- typ Beneficjenta: W przypadku działalności jednoosobowej – wybierz BENEFICJENT WŁAŚCICIEL, w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – BERNEFICJENT KIEROWNICTWO,
- podanie pełnej nazwy firmy identycznej jak w KRS,
- nazwę kraju – pełna (Polska) nie skrótowo (PL),
- zgodność domeny – jeżeli rejestrujesz Autopay dla domeny testowej Selly, po zmianie na docelową będzie potrzebne wykonanie ponownej weryfikacji i wniesienie opłaty weryfikacyjnej.