Kategorie

Jak uruchomić chat w sklepie ?

Do sklepu można zaimplementować praktycznie dowolny czat przez dodanie odpowiedniego skryptu. 

Po założeniu konta w wybranym livechat należy wygenerować kod widżetu i wkleić go w panelu sklepu w menu Wygląd i treści> Bloki HTML do znacznika o nazwie KOD_STATYSTYK.
Sam znacznik należy oznaczyć jako wyświetlany na stronie.


Instrukcja uruchomienia  chatu Messengera:

Do konfiguracji potrzebne Ci będzie konto na Facebooku z uprawnieniami administratora lub redaktora danego fanpage:

🟠 Zaloguj się do swojego konta i w prawym górnym rogu wybierz Meta Business Suite:

mbs

🟠 Dalej ’skrzynka odbiorcza’ > wybierz tryb wyświetlania > wyświetl wszystkie jak na zdjęciu poniżej:

🟠 Wybierz skonfiguruj:

🟠 Metoda konfiguracji Standardowa

🟠Uzupełnij 3 kroki – język:

🟠 Dodaj domenę:

🟠Skopiuj kod:

🟠 Przejdź do zakładki Wygląd i treści> bloki html> KOD_STATYSTYK, wklej kod i zaznacz checkbox ’blok widoczny na stronie’:

 

🟠 Zapisz zmiany. Gotowe!

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933