Kategorie

* Lista kontrolna uruchomienia sklepu

  1. Wypełnij konfigurację podstawową: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa.
    Najważniejsze sekcje to:

    • Dane firmy – podaj dane rejestrowe firmy.
    • Dane kontaktowe – podaj główny email i numer telefonu.
    • Konfiguracja faktur VAT – podaj dane rejestrowe firmy.
  2. Podłącz swoje konto e-mail: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP dodaj parametry.
    Parametry e-mail (SMTP) – podłącz swoje konto email do wysyłania wiadomości z panelu. Jeśli nie masz konta polecamy zamówić usługę Pakiet poczta email 10GB. Po podłączeniu konta email zweryfikuj poprawność konfiguracji klikając przycisk „Sprawdź połączenie SMTP”.

  3. Wyczyść bazę danych testowych w sklepie.
    Przed dodawaniem nowych kategorii i produktów możesz wyczyścić bazę danych sklepu, przechodząc do modułu Narzędzia/Czyszczenie bazy danych. (Narzędzie dostępne wyłącznie w sklepie testowym)

  4. Zdefiniuj kategorie: menu ASORTYMENT / Kategorie.
  5. Dodaj produkty: menu ASORTYMENT / Produkty.

    Możesz również masowo dodawać produkty z plików CSV lub XML w menu Narzędzia i importy / Integrator CSV/XML. Zobacz instrukcję importu.

  6. Zmień logo sklepu: aby dokonać zmiany loga sklepu, przejdź do modułu Wygląd/Konfiguracja wyglądu. 
  7. Zmień bannery na stronie głównej sklepu:
    Zmiany bannerów wyświetlanych na stronie głównej sklepu, można dokonać w module Treści/Pokaz slajdów. Zobacz instrukcję 
  8. Zdefiniuj formy i koszty dostaw oraz zintegruj się z kurierami: menu KONFIGURACJA / Formy dostaw.
    Zobacz instrukcję form dostaw. Nadawaj tanio przesyłki za pomocą integracji z Furgonetka.pl. Zobacz instrukcję integracji.
  9. Zamów regulamin sklepu i politykę prywatności:
    Przejdź do strony naszego Partnera Legal Geek i zamów pakiet e-sprzedawcy składający się z niezbędnych dokumentów do uruchomienia sklepu. Zobacz instrukcję generowania regulaminu
  10. Wprowadź wymagane strony informacyjne: menu TREŚCI / Strony informacyjne. Najważniejsze podstrony to:
    • Kontakt – strona wstępnie przygotowana, większość treści zbuduje się automatycznie, możesz je zmodyfikować
    • O firmie – opisz w kilku zdaniach czym zajmuje się Twoja firma, zbuduj zaufanie u Klientów.
    • Regulamin sklepu – zobacz oferowane pakiety prawne.
    • Polityka prywatności (przykładowy wzór do uzupełnienia)- zobacz oferowane pakiety prawne.
    • Formy dostaw – opisz dostępne formy transportu w sklepie, możesz zaprezentować cennik.
    • Formy płatności – wymień dostępne sposoby płatności w sklepie.
    • Zwroty i reklamacje – umieść regulamin zwrotów i reklamacji, udostępnij do pobrania formularz odstąpienia od umowy, podaj adres do zwrotnych przesyłek.
  11. Skonfiguruj statusy zamówień: menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień.
    Włącz odpowiednie statusy zamówień wg potrzeb. Ustaw powiadomienia o złożonym zamówieniu.
  12. Wybierz program księgowy: skorzystaj z naszego prostego modułu fakturowego dostępnego w panelu lub z innych  integracji 
  13. Skonfiguruj narzędzia analityczne: menu KONFIGURACJA / integracje dodatkowe / Integracje z Google
  14. Pozycjonowanie – zdefiniuj nagłówki META, aby wyszukiwarki dobrze prezentowały Twój sklep.
    Konfiguracja / Konfiguracja podstawowa sekcja pozycjonowanie. Zobacz więcej
  15. Podłącz domenę: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja domeny.
    Zobacz instrukcje wideo podłączenia domeny.
  16. Skonfiguruj formy płatności: menu KONFIGURACJA / Formy płatności.
    Skorzystaj z preferencyjnych warunków płatności Autopay. Integracja automatyczna po wykonaniu rejestracji. Zobacz instrukcję.
  17. Wykonaj testowe zamówienia.
    Przejdź na swój sklep i dokonaj próbnych zamówień, aby sprawdzić poprawność konfiguracji produktów i koszyka.

*Dodatkowo:

  • Włącz dwuetapowe logowanie: Instrukcja
  • Zadbaj o pozyskiwanie opinii: integracją Trustmate
  • Rozszerz sprzedaż o dodatkowe kanały na marketplace: Allegro, Ceneo, Empik 
  • Zautomatyzuj procesy w sklepie: Między innymi: zarchiwizuj ceny detaliczne produktów, wygeneruj aktualną sitemape, wygeneruj listy przewozowe oraz dokumenty księgowe lub skorzystaj z integracji Baselinker
  • Zintegruj pixel facebook
  • Skorzystaj z gotowych rozszerzeń funkcjonalności: DODATKI I USŁUGI / Rozszerzenia sklepu
  • Wyróżnij swój sklep: Zapoznaj się z ofertą gotowych szablonów graficznych – DODATKI I USŁUGI / Gotowe szablony graficzne
  • Rozpocznij działania reklamowe: Zaufaj doświadczeniu naszych partnerów i rozpocznij skuteczną promocję swojego sklepu z Google Ads i Facebook Ads – DODATKI I USŁUGI / Usługi partnerów
  • Zwiększ widoczność w wynikach wyszukiwania: Zaufaj doświadczeniu naszych partnerów i rozpocznij efektywne pozycjonowanie swojego sklepu – DODATKI I USŁUGI / Usługi partnerów

*W zależności od wybranego planu abonamentowego

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933