Kategorie

Moduł automatyzacji zadań

Moduł AUTOMATYZACJE ZADAŃ, pozwala zaoszczędzić czas przez zautomatyzowanie czasochłonnych lub powtarzalnych procesów podczas obsługi sklepu.

 

  1. Lista zadań
  2. Prezentacja modułu
  3. Dodanie automatyzacji – przykłady
  4. Modyfikacje oraz wyłączanie

Lista zadań obsługiwanych w module automatyzacji:

1. Zadania codzienne uruchamiane o określonej godzinie i/lub w wybrane dni, np:

  • generowanie pliku sitemapy dla Google
  • archiwizacja cen detalicznych (dla usprawnienia promocji zgodnych z dyrektywa Omnibus: https://www.selly.pl/e-commerce/dyrektywa-omnibus/)
  • aktualizacja statusów dostępności Allegro
  • przeliczanie wyświetlania produktów
  • ustawienie pola kolejności produktu w włączonych kategoriach względem ilości produktów
  • ustawianie dostępności dla porównywarek na podstawie pola „Czas dostawy”
  • aktualizuj dane przesyłek furgonetka
  • blokowanie składania zamówień przez klientów z przeterminowanymi płatnościami w systemie wfirma.pl
  • blokowanie składania zamówień przez klientów z przeterminowanymi limitami kupieckimi z faktur wfirma.pl

2. Zadania uruchamiane po dodaniu nowego zamówienia:

  • zmiana statusu zamówienia
  • wysyłka wiadomości SMS
  • wygenerowanie webhooka (np. do CRM)
  • wysłanie linku z ponowieniem płatności w Przelewy24

3. Zadania uruchamiane po zmianie statusu zamówienia:

  • zmiana statusu zamówienia
  • wysyłka wiadomości SMS
  • wyślij wiadomość SMS wg terminu dostawy zamówienia
  • wygenerowanie webhooka (np. do CRM)
  • wysłanie linku z ponowieniem płatności w Przelewy24
  • wygenerowanie faktury w systemie wfirma.pl
  • wygenerowanie faktury w systemie ifirma.pl
  • wygenerowanie faktury w systemie fakturownia.pl
  • utworzenie etykiety UPS
  • utworzenie etykiety DPD
  • utworzenie etykiety UPS
  • utworzenie etykiety Inpost Kurier
  • utworzenie etykiety Inpost Paczkomaty
  • utworzenie etykiety Orlen Paczka
  • utworzenie etykiety Furgonetka

4. Zadania uruchamiane po zmianie statusu płatności:

  • jak wyżej ( patrz punkt 3)

5. Zadanie uruchamiane po utworzeniu etykiety UPS / DPD / INPOST / ORLEN PACZKA / DHL / FURGONETKA

  • zmiana statusu zamówienia
  • wydrukowanie dokumentu przewozowego
  • wysłanie SMS do klienta.

6. Zadania uruchamiane po wygenerowaniu dokumentu sprzedaży w systemie WFIRMA / IFIRMA / FAKTUROWNIA

  • zmiana statusu zamówienia
  • wysyłka wiadomości SMS
  • wydrukuj dokument sprzedaży w PrintNode
  • wysłanie dokumentu wfirma na email klienta ( tylko dla wfirma)

7. Zadania uruchamiane po nowej rejestracji klienta:

  • wygenerowanie konfigurowalnego webhooka (np. do CRM)

8. Zadania uruchamiane po nowej rejestracji klienta:

  • wygenerowanie konfigurowalnego webhooka (np. do CRM)

Dowolne automatyzacje możesz zamówić w celu usprawnienia swojej pracy w panelu.

System umożliwia grupowanie zadań pod przycisk akcji i wywołanie ich na żądanie z poziomu edycji zamówienia.  Zadania wywoływane z przycisku


Automatyzacje zadań – prezentacja modułu

Po przejściu do modułu Automatyzacje zobaczymy panel z poziomu, którego możemy zarządzać zdarzeniami, które zautomatyzowaliśmy.

  1. Zobacz logi – logi wykonanych już automatyzacji
  2. Zobacz aktualną kolejkę – kolejka zadań automatycznych do uruchomienia
  3. Dodaj zadanie – tworzenie nowego zadania automatycznego
W zaznaczonym poniżej polu widzimy listę utworzonych zadań automatycznych i z tego poziomu możemy usunąć zadanie lub przejść do jego modyfikacji. Możemy również zamówić własną automatyzację, która zostanie zaprogramowana po wcześniejszej analizie i wycenie.

Dodawanie nowej automatyzacji – przykłady

  • Klikamy zielony przycisk „Dodaj zadanie”.
  • Następnie zostaniemy przeniesieni do konfiguracji zadania automatycznego
Z tego poziomu możemy włączyć lub wyłączyć zadanie automatyczne, wybrać zdarzenie, które ma uruchamiać daną akcję i wybrać akcję, która ma zostać uruchomiona.


Modyfikacje automatyzacji oraz wyłączanie

  • Aktywne automatyzacje mogą być dostosowywane w miarę potrzeb w czasie ich działania.
  • Automatyzacje można aktywować i dezaktywować według potrzeb.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933