Kategorie

Powiadomienia i kampanie SMS

Wszystkie sklepy na platformie Selly posiadają możliwość prostego wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio z panelu sklepu.

Wysyłanie wiadomości SMS może być realizowane automatycznie przy ustalonych zmianach statusów zamówień lub na żądanie w dowolnej chwili.

Ważną funkcjonalnością jest możliwość zamawiania przez kupujących płatnej usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Sklepy także mogą prowadzić kampanie SMS masowo wysyłając je do klientów.

Każdy sklep na platformie posiada możliwość bezpłatnego przetestowania usługi wysyłki SMS.

Funkcjonalność modułu powiadomień SMS

  • Sposoby wysyłki wiadomości SMS:
    • zautomatyzowane wysyłanie zdefiniowanych szablonów wiadomości dla wybranych statusów zamówień z poziomu listy zamówień
      Komputerowa nadzieja
    • ręczne wysyłanie wiadomości SMS przy edycji zamówienia
  • Konfiguracja modułu SMS > Marketing > Kampania SMS

    • definiowanie nazwy nadawcy (nagłówka) SMS lub zarejestrowanie indywidualnej nazwy (np. nazwa sklepu, opcja dodatkowo płatna)
    • włączanie i wyłączanie opcji zamawiania powiadomień SMS w koszyku
    • definiowanie szablonów treści SMS podstawianych do statusów zamówień
  • Zamawianie powiadomień SMS przez kupujących:
    • możliwość włączenia w koszyku zamówienia odpłatnego (koszt pokrywa kupujący) otrzymywania powiadomień o zmianach w zamówieniu
    • definicja kosztu doliczanego do zamówienia oraz ilości SMSów w ramach usługi
    • informacja w zamówieniu o ilości pozostałych SMSów do wysłania w ramach usługiTworzy to dodatkową zaletę oferowanego przez nas rozwiązania – możliwość przerzucenia kosztów wysyłki SMSów na kupującego, oferując mu w koszyku opcję zamówienia usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Właściciel sklepu definiuje koszt tej usługi oraz ilość wysyłanych SMSów w ramach zamówienia. Uruchamiając tą usługę z przykładową kwotą 2zł za 2 wiadomości SMS sklep generuje dodatkowy przychód z tej usługi.

 

Funkcjonalność modułu Kampanie SMS

  • Masowe wyłanie SMSów do zarejestrowanych w bazie sklepu klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera
  • Możliwość filtrowania klientów wg różnych kryteriów: miejscowość, zakres czasowy złożenia zamówienia czy wartości zamówienia.

 

Jak doładować konto?

W celu doładowania konta kwotą na SMSy należy zamówić taką usługę w zakładce Dodatki i usługi> usługi dodatkowe > Doładowanie konta SMS

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933