Blog dla sklepu internetowego - strona 11 z 12

Dlaczego remarketing to najważniejszy element marketingu sklepu internetowego?

optymalizacja wyszukiwarki - Wyszukiwarka

Sprzedaż to przede wszystkim budowanie zaufania, nawiązywanie relacji i rozwiązywanie problemów swoich klientów. Jeżeli potencjalny klient nie zna Twojej marki, czego naturalną konsekwencją jest to, że Ci nie ufa, to szansa na sprzedaż przy pierwszym kontakcie jest znikoma. Dlatego działania typu cold calling (np. telemarketing w call center) czy wysyłka mailingu do kupionej – czyli […]

Jak przygotować kampanię Google AdWords dla sklepu internetowego?

Reklama w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane AdWords to jedno z podstawowych źródeł pozyskiwania świeżego i wartościowego ruchu dla sklepu internetowego. Połączenie kampanii AdWords i naturalnego pozycjonowania sklepu, czyli SEO daje niezwykle dobre rezultaty sprzedażowe, ale też skutecznie otwiera ścieżkę Twojego klienta, którego następnie możesz aktywizować przez remarketing, e-mail marketing, marketing automation czy media społecznościowe. […]

Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać?

Układ strony - Komputer

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który zamierza uruchomić swój pierwszy sklep internetowy lub nie jesteś zadowolony z aktualnego rozwiązania, to bez wątpienia zostaniesz postawiony przed wyborem oprogramowania, które będzie dopasowane do Twoich potrzeb. Rozwiązań i modeli biznesowych jest wiele, a jeżeli jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją przygodę z Internetem, tym bardziej możesz czuć się zagubiony. Na […]

Jak prowadzić fanpage na Facebooku dla sklepu internetowego?

Media społecznościowe

W obowiązku każdej marki jest prowadzić własne kanały komunikacji marketingowych w mediach społecznościowych. W przypadku sklepów internetowych najskuteczniejszymi są oczywiście Facebook i Instagram. Skupmy się jednak na tym pierwszym. Jak prowadzić stronę firmową na Facebooku, aby zbudować silną markę i zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Język korzyści i model AIDA, czyli podstawowe elementy opisu produktu w sklepie internetowym

Pismo - Obroty

Na sukces sklepu internetowego składa się wiele elementów, jednak żadnego z nich nie można traktować jako bardziej i mniej ważnego. Wielokanałowe działania marketingowe, użyteczność sklepu, siła jego marki, logistyka, metody płatności i dostaw, zwroty i reklamacje, opinie klientów, doradztwo i obsługa klienta, a w tym ta posprzedażowa, to tylko niektóre z tych elementów, które pracują […]

Jak pozycjonować swój sklep internetowy w wyszukiwarce Google?

Google Discover - Urządzenie przenośne

Wyszukiwarka Google to najważniejszy kanał pozyskiwania klientów w e-commerce. Często generuje nawet więcej niż połowę sprzedaży w sklepie internetowym. Jest kilka sposób, aby być widocznym na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Są to: kampania linków sponsorowanych Google AdWords Google Shopping, czyli Google Merchant Center organiczne wyniki wyszukiwania, czyli SEO W przypadku dwóch pierwszych, widoczność w […]

Dlaczego opis produktu w sklepie internetowym wpływa na wielkość sprzedaży?

Marketing cyfrowy - Marketing

Sprzedawcy często nie doceniają wpływu opisów produktów na wielkość sprzedaży jaką generują ich sklepy internetowe. Wychodzą z założenia, że skoro ktoś szuka danego produktu, to jest to wystarczający powód do tego, aby dokonał zakupu. Uruchamiają więc kampanię w Google AdWords, inwestują w SEO i czekają. Zapominają jednak o tym, że sprowadzenie wartościowego ruchu to tylko […]

Wideo w e-commerce – jak z wykorzystaniem filmów zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Aplikacja mobilna - Android

Prognozy mówią, że już w 2020 roku 90% treści w Internecie będzie w formie wideo. Prawdopodobnie nie będzie to aż 90%, jednak nie można nie zgodzić się z twierdzeniem, że wideo w biznesie nie jest już tylko trendem, lecz formą, bez której marka nie ma szans na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Jak wykorzystać reklamy na Facebooku do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym?

połączyć - Logo

Google i Facebook to media, które posiadają najsilniejsze w możliwości internetowe systemy reklamowe. Google ma najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową i serwis wideo (YouTube) na świecie, a Facebook ma największe serwisy społecznościowe świata (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp). Zasięgi i możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonych grup docelowych to największy atut Facebooka, którym ten skutecznie konkuruje z Google. […]

Ścieżki wielokanałowe w e-commerce. Dlaczego są jednym z ważniejszych elementów strategii dla Twojego sklepu internetowego?

Analityka - Analityka biznesowa

Analityka internetowa to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu sklepem internetowym, którą na poziomie podstawowym powinien znać każdy, kto ze sprzedażą internetową ma do czynienia. Najbardziej popularnym narzędziem do prowadzenia analityki internetowej jest Google Analytics, dzięki któremu możesz magazynować dane, analizować je, a następnie interpretować wyniki. Dobrze prowadzona analityka internetowa pomoże Ci podejmować kluczowe decyzje […]

Święta Bożego Narodzenia w sklepie internetowym – jak najlepiej wykorzystać ten szczyt zakupowy?

Boże Narodzenie - Zakupy online

Święta Bożego narodzenia to szczególny czas dla sklepów internetowych, ponieważ w tym okresie z oczywistych względów słupki sprzedażowe osiągają rekordowe wysokości. Sprzedaż bezpośrednia to oczywiście najważniejszy aspekt tego szczytu zakupowego, jednak warto również zadbać o elementy, które wygenerują sprzedaż w przyszłości. Jak podejść do marketingu w swoim sklepie internetowym w okresie Świąt Bożego Narodzenia?

Jak wykorzystać szczyty zakupowe, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Szczyty zakupowe to ulubione chwile dla każdego sprzedawcy internetowego, ponieważ są to okresy w roku, w których sprzedaż rośnie niezależnie od działań marketingowych w obszarze sklepu internetowego. Do szczytów zakupowych zaliczamy wszelkie wydarzenia, które prowokują konsumentów do zakupów, czyli Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc, Walentynki, Dzień Dziecka, Matki, Ojca, Babci, Dziadka, itp. Poza tym szczytami zakupowymi […]

Jakie elementy powinien posiadać koszyk zakupowy, aby Twój sklep internetowy sprzedawał więcej?

Szybko zbywalne towary konsumpcyjne - Cena £

Koszyk zakupowy to miejsce, które otwiera ścieżkę zakupową w Twoim sklepie internetowym. Wraz z kartą produktową jest to jeden z najważniejszych elementów, odpowiedzialnych za doprowadzenia klienta do finalizacji transakcji zakupowej. Badania wykazują, że około 70% koszyków jest porzucanych, dlatego każdy jego element ma wpływ na jego skuteczność, czyli na wielkość generowanej sprzedaży. Jakie to elementy […]

Jak promować sklep internetowy, aby sprzedawał więcej?

Web 2.0 dał nam, użytkownikom Internetu możliwość prowadzenia komunikacji dwukierunkowej – tak jak kiedyś głównie konsumowaliśmy treści, to dziś je również tworzymy i publikujemy na blogach, platformach wideo czy w mediach społecznościowych, gdzie również się nimi wymieniamy i dyskutujemy na ich temat. Dlaczego wspominamy o tym pod kątem promowania sklepów internetowych? Dlatego, że wyżej wymienione […]

Dlaczego Instagram to niezwykle ważne medium dla każdego sklepu internetowego?

Reklama natywna - Marketing

Instagram to jedno z najpopularniejszych i najbardziej angażujących mediów społecznościowych na świecie. Instagram to kilkaset milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy szukają tam ciekawych i inspirujących zdjęć i materiałów wideo. Dlatego możesz mieć pewność, że w tym miejscu znajdują się Twoi klienci – trzeba tylko wyciągnąć do nich rękę. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację marketingową na […]

Dlaczego sklep internetowy powinien prowadzić bloga?

Marketing cyfrowy - Klient

Blog to bardzo skuteczna forma prezentacji treści, które są wartościowe dla konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców. Jest to element content marketingu, który z kolei ma ścisły związek z  inbound marketingiem – czyli działaniami, które pozwalają na to, aby potencjalny klient mógł samodzielnie znaleźć Twoją ofertę. Dlaczego powyższa koncepcja ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej i tym […]

Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Internet - Szyfrujmy

Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]

Marketing SMS w Twoim sklepie internetowym

iPhone - Smsowanie

W przypadku e-commerce budowanie relacji z klientem jest pojęciem kluczowym – dlaczego? – ponieważ sprzedawca internetowy nie ma realnego kontaktu z potencjalnym klientem, więc znacznie trudniej jest mu zbudować więź i zaufanie. Dlatego wykorzystanie potencjału marketingu bezpośredniego to odpowiedni kierunek w stronę większych przychodów w firmie. Jednym z elementów marketingu bezpośredniego jest SMS. Jak wykorzystać […]

Jak skutecznie aktywizować klientów sklepu internetowego?

Szkoła Wyższa - Edukacja

Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933