Web 2.0 dał nam, użytkownikom Internetu możliwość prowadzenia komunikacji dwukierunkowej – tak jak kiedyś głównie konsumowaliśmy treści, to dziś je również tworzymy i publikujemy na blogach, platformach wideo czy w mediach społecznościowych, gdzie również się nimi wymieniamy i dyskutujemy na ich temat. Dlaczego wspominamy o tym pod kątem promowania sklepów internetowych? Dlatego, że wyżej wymienione […]
Blog dla sklepu internetowego - strona 11 z 11
Instagram to jedno z najpopularniejszych i najbardziej angażujących mediów społecznościowych na świecie. Instagram to kilkaset milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy szukają tam ciekawych i inspirujących zdjęć i materiałów wideo. Dlatego możesz mieć pewność, że w tym miejscu znajdują się Twoi klienci – trzeba tylko wyciągnąć do nich rękę. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację marketingową na […]
Blog to bardzo skuteczna forma prezentacji treści, które są wartościowe dla konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców. Jest to element content marketingu, który z kolei ma ścisły związek z inbound marketingiem – czyli działaniami, które pozwalają na to, aby potencjalny klient mógł samodzielnie znaleźć Twoją ofertę. Dlaczego powyższa koncepcja ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej i tym […]
Sprzedaż na Allegro to jeden z najskuteczniejszych sposobów na to, aby dotrzeć ze swoją ofertą do możliwie najszerszej grupy potencjalnych klientów. Jednak gdy stawiasz na rozwój i przyszłość swojego sklepu internetowego – a nie tylko na suchy i jednorazowy przychód – to samo wystawienie produktów w tej platformie nie będzie pracowało ani dla sklepu, ani […]
Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]
W przypadku e-commerce budowanie relacji z klientem jest pojęciem kluczowym – dlaczego? – ponieważ sprzedawca internetowy nie ma realnego kontaktu z potencjalnym klientem, więc znacznie trudniej jest mu zbudować więź i zaufanie. Dlatego wykorzystanie potencjału marketingu bezpośredniego to odpowiedni kierunek w stronę większych przychodów w firmie. Jednym z elementów marketingu bezpośredniego jest SMS. Jak wykorzystać […]
Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, […]
Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w […]
Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center.
Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na […]
Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które […]
W poprzednich poradach zalecałem dodawać wpisy do katalogów stron oraz precli. Jednym z zadań było też spisywanie w notatniku adresów, gdzie został dodany link do sklepu. Spis tych linków przyda się nam w tej poradzie, ponieważ czas teraz wzmocnić te wpisy poprzez podlinkowanie ich następnymi linkami.
Kolejnym narzędziem jakie udostępnia oprogramowanie sklepu Selly Shop jest moduł artykułów. W odróżnieniu od aktualności funkcjonalność modułu artykułów pozwala podpinać treści pod wybrane karty produktów oraz linki do nich w listach produktów.
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly posiada narzędzie do łatwego ustawienia niepowtarzalnych znaczników META DESCRIPTION dla wszystkich stron produktów.
Bardzo ważne w budowaniu linków przychodzących do sklepu jest ich odpowiedni rozkład między stroną główną a podstronami.
Precle (ang. Pressel Pages) to ulepszone wersje katalogów stron. Zwykłe katalogi stron, umożliwiają dodawanie wpisów z krótkim opisem strony i linkiem do strony głównej.
Zaplanuj sobie kilkanaście minut tygodniowo na dodawanie wpisów do wartościowych katalogów.
Twój sklep musi zaprezentować się w co najmniej jednej znaczącej porównywarce, aby pokazać swoją ofertę na innych stronach.
Google lepiej traktuje strony z dużą ilością zaindeksowanych podstron. Duże serwisy łatwiej jest wypozycjonować na większą ilość słów kluczowych, co wpływa na większą odwiedzalność.
W panelu administracyjnym przy edycji KAŻDEJ kategorii koniecznie definiuj znaczniki META. Znaczniki META DESCRIPTION są bardzo ważne dla Klientów. Na listach wyników wyszukiwania są one widoczne i muszą zachęcić do kliknięcia.