Blog dla sklepu internetowego - strona 7 z 12

Jak sprzedawać za granicę? Poradnik na 2023

jak sprzedawać za granicę

Globalizacja otworzyła nam granice w wielu dziedzinach, również w branży e-commerce. Obecnie sprzedaż internetowa może odbywać się nie tylko na rynku lokalnym, ale także docierać na rynki międzynarodowe. Chcąc rozpocząć sprzedaż za granicę warto poznać działania, które ułatwią wejście z ofertą na określony rynek. Bez względu na to, czy to pomysł na biznes w domu, […]

Trendy ecommerce na 2022 rok

trendy w handlu internetowym 2021, trendy e-commerce 2021

Trendy ecommerce na 2022 rok Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że klienci dokonują zakupów online coraz chętniej – w 2021 roku już 77% internautów dokonywało zakupów przez Internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a […]

Redcart czy Shoper czy Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego?

porównanie platform sklepowych saas

Stajesz przed wyborem platformy e-commerce dla swojego biznesu i czujesz się zagubiony? Nie martw się, nie jesteś sam! Z tą mnogością opcji na rynku, wybór jednej, idealnej platformy, może przyprawić o ból głowy. Ale spokojnie, przychodzimy z pomocą. W tym artykule przyjrzymy się bliżej dostępnym rozwiązaniom i porównamy platformy takie jak Redcart, Shoper i Selly, […]

Prestashop czy Shoper czy Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego?

redcart czy shoper

Założenie sklepu internetowego jest obecnie niezwykle proste i łatwo dostępne. Swoją działalność warto jednak rozpocząć od wybrania platformy e-coomerce, na której będzie znajdował się sklep internetowy. Obecnie na rynku można znaleźć wiele rozwiązań wspierających biznes internetowy. W poniższym artykule porównaliśmy różne platformy e-commerce, które sprawdzą się dla e-sklepów.

Shoper czy Sky-Shop, a może Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego?

shoper czy sky shop

Shoper czy Sky-Shop, a może Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego? Zakładając sklep internetowy, podstawową sprawą jest wybór oprogramowania, które najlepiej sprawdzi się dla Twojego biznesu. Najważniejsze w oprogramowaniu jest to, aby posłużyło Tobie jak najdłużej. Migracja sklepu między platformami zawsze pociąga za sobą koszty i stratę cennego czasu. Polecamy więc dobrze przetestować dostępne rozwiązania, […]

Platforma sklepowa 2023 – Jak wybrać najlepszą?

platforma sklepowa

E-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin na rynku, a możliwość założenia sklepu internetowego i prowadzenia biznesu online jest łatwiejsze niż nigdy wcześniej. Dodatkowo, istnieje wiele rozwiązań wspierających sklepy internetowe, dlatego czasem trudno odnaleźć to najlepsze i najbardziej dopasowane do potrzeb konkretnego biznesu.

Jak założyć sklep na Facebooku? Poradnik 2023

sklep na facebooku jak założyć

Facebook kojarzony jest przede wszystkim jako najpopularniejsza platforma społecznościowa. Nic dziwnego, ponieważ aktywnych, światowych użytkowników platformy jest aż 1,7 miliarda, a w Polsce jest ich aż 16 milionów. Ze studenckiej platformy, Facebook stał się globalną platformą, która umożliwia kontakt z ludźmi z każdego zakątku świata.

SaaS ecommerce – zalety i wady tego rozwiązania

saas e commerce

Wybór platformy e-commerce dla właściwego funkcjonowania sklepu internetowego ma ogromny wpływ na jego późniejsze działanie. Jednym z  najpopularniejszych rozwiązań są platformy SaaS (Software as a Service), umożliwiające korzystanie za opłatą abonamentową z profesjonalnego oprogramowania. Na czym polega działanie platformy abonamentowej oraz jakie są jej wady i zalety przeczytasz w naszym artykule.

Ile kosztuje sklep internetowy? Cena założenia sklepu w 2023 roku

Ile kosztuje sklep internetowy

Sklep internetowy na pierwszy rzut oka wydaje się tanim oraz łatwym w prowadzeniu biznesem – przecież ograniczamy koszty takie jak zatrudnianie pracowników czy wynajem lokalu. Jednak założenie oraz posiadanie sklepu internetowego niesie za sobą wiele kosztów, które nie są od razu widoczne. Jeśli zastanawiasz się, jaki jest koszt sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Tworzenie sklepów internetowych – Poradnik 2023

Tworzenie sklepów internetowych

Tworzenie sklepów internetowych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecne technologie dają nam ogrom możliwości bez konieczności posiadania specjalnych umiejętności informatycznych czy graficznych. Dodatkowo rynek e-commerce jest jednym z najprężniej rozwijających się, a odpowiednie wykorzystanie tego faktu, to już daje połowę sukcesu w biznesie, świadczy o tym fakt ciągle rosnących statystyk sprzedaży internetowych i ilości […]

21 najlepszych pomysłów na zarabiający biznes w Internecie w 2023

biznes w internecie

Zakupy coraz częściej robione są przez Internet, a nasze życie przenosi się do sieci, dlatego rozpoczęcie e-biznesu może być świetnym pomysłem. Obecnie w sieci można sprzedawać tak naprawdę wszystko, a przy rozpoczęciu biznesów internetowych może ograniczać jedynie wyobraźnia. E-biznes stale zyskuje na swojej popularności, przede wszystkim dzięki możliwości dotarcia do wielu potencjalnych klientów, a więc […]

Co to jest platforma E-commerce? Jak wybrać najlepszą?

jaka platforma dla sklepu internetowego

Zakupy przez Internet stały się dla nas codziennością. Obecnie wiele firm przenosi swoją działalność do sieci, ponieważ sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, a temat platform e-commerce coraz częściej poruszany jest w ogólnodostępnych publikacjach. Klienci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, a to przyczynia się do rozwoju nowych narzędzi e-commerce. Dla sprzedawców jest to […]

Gotowy sklep internetowy

gotowy sklep internetowy

Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, które zdanie jest Ci bliższe, przy poszukiwaniu rozwiązań, natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe. 

[RAPORT] – Źródła ruchu, które najwięcej sprzedają w sklepach internetowych

najlepiej sprzedające źródła ruchu w ecommerce raport

Pewnie nieraz, jako przedsiębiorca, zastanawiałeś się, który kanał przyniesie Ci największy zwrot z inwestycji (ROI). Wybór jest ogromny, a pomysłów na nowe sposoby dotarcia do końcowego odbiorcy pojawia się coraz więcej. Jak się w tym odnaleźć? W które kanały zainwestować w pierwszej kolejności, aby Twój sklep sprzedawał? Mamy nadzieję, że raport, który wykonaliśmy wraz z […]

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

jak założyć sklep internetowy krok po kroku

Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, to firmy, które […]

Jak stworzyć dochodowe wydarzenie online i wykorzystać w promocji sklepu?

organizacja wydarzeń online, organizacja konferencji online, platformy eventowe online

Czasowy brak możliwości organizacji wydarzeń na żywo spowodował, że eventy online stały się powszechne. Można stwierdzić, że teraz prawdopodobnie większość internautów choć raz miała okazję uczestniczyć w konferencji online, webinarze lub wideo live. A gdyby zastąpić formalności związane z organizacją wydarzenia na żywo za pomocą profesjonalnie przygotowanego webinaru? A może czas na pierwszą w historii […]

Ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych? – Opracowanie

ile kosztuje reklama na facebooku, ile kosztuje reklama na instagramie, ile kosztuje reklama na YouTube, LinkedIn, Google Ads

Pytając o to, ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych, musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na finalną cenę. Postaraliśmy się zawrzeć każdy z nich w naszym artykule, aby wybór wykonawcy dla reklam w branży e-commerce był łatwiejszy, a świadomość podczas negocjacji ofert większa. Wzięliśmy pod uwagę działania marketingowe na Facebooku, LinkedIn, Instagram, […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933