Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly – Changelog 2024

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.

Wykonane aktualizacje:

Październik – czytaj więcej

  • Dodanie nowej automatyzacji – anonimizacja danych klienta
  • Dodanie nowej integracji z Trustisto
  • Wdrożenie nowego szablonu Beauty
  • Dodanie nowej opcji obsługi cen zakupu netto w zamówieniach i raportach – wyliczanie zysku marży dla zamówień
  • Dodanie możliwości eksportu/ importu csv z modułu tłumaczeń
  • WEBP: ustawianie stopnia kompresji

Wrzesieńczytaj więcej

  • Nowy moduł marketplace Empik i Erli
  • Dodanie obsługi zdjęć produktów w formacie WEBP
  • Dodanie nowego pola etykieta Google w integratorze
  • Dodanie nowego pola ’wyświetlanie: nazwa sklepu’ w integratorze
  • Rozbudowa REST API o opisy zaawansowane
  • Dodanie możliwości zakupu szablonu meblowego w planie Selly2
  • Zmiana dotychczasowego pakietu dodatkowych wywołań API sklepu ze 100 tys. na 1 mln.
  • Dodanie nowego pakietu migracyjnego
  • Nowe dedykowane pakiety graficzne
  • Dodanie możliwości importu ceny abonamentowej w integratorze
  • Rozbudowa eksportu produktów do BL o opcje eksportu

Sierpień- czytaj więcej

  • Logowanie dwuskładnikowe (2FA) do panelu sklepu
  • Galeria systemowa na stronach informacyjnych
  • Rozbudowa API o endpointy dla kurierów
  • Rozbudowa funkcjonalności bestsellerów
  • Ukrycie cen oraz zablokowanie możliwości zakupu dla niezalogowanych użytkowników.

Lipiec – czytaj więcej

  • Rejestracja płatności Tpay dla multisklepów
  • Dodanie pola htaccess dla multisklepów
  • Rozbudowa bloga o dodatkowy poziom kategorii
  • Dodanie modułu Aaliza Senuto w panelu administracyjnym
  • Nowy edytor wizualny w panelu
  • Dodanie opisu zaawansowanego niezależnego od opisu HTML produktu
  • Generator własnego menu
  • Dodanie stawek VAT dla krajów nabywcy w Allegro
  • Dodanie możliwości wyboru separatora w eksporcie zamówień CSV
 

Czerwiec – czytaj więcej 

  • Aktualizacja w szablonie Premium 4 – wyświetlanie filmów w kategorii
  • Wdrożenie Skryptu z Rozszerzonymi Konwersjami dla Google Ads
  • Aktualizacja REST API w metodzie masowej aktualizacji
  • Optymalizacja zapytań REST API
  • Dodanie logów z importu aukcji Allegro
  • Możliwość edycji wiadomości e-mail w odpowiedzi na zgłoszenie
  • Rozbudowa integracji Trustmate o możliwość zdefiniowania statusu zamówienia
  • Rozbudowa opinii o status weryfikacji
  • Dozwolona sprzedaż wariantów mimo braku w magazynie
  • Wyświetlanie niedostępnych wariantów
  • Nowe usługi dodatkowe w planie Selly 2
  • Udostepnienie płatnych rozszerzeń sklepu w planie Selly 2
   

Maj – czytaj więcej 

  • Aktualizacja integracji UPS
  • Dodanie nowego bloku z opisami produktu w stylu bloków Allegro
  • Rozbudowa integratora o możliwość zmiany magazynów dla produktów
  • Rozbudowa integratora o możliwość mapowania wartości dla liczby produktów
  • Rozbudowa integratora o możliwość importu czasu dostawy dla wariantów
  • Dodanie pola cena zakupu obok magazynu w edycji produktu
  • Wyszukiwanie klienta po numerze telefonu
  • Automatyczne odświeżanie cache po imporcie cech produktów
  • Aktualizacja modułu cookies. Udzielanie zgody na wybrane kategorie cookies analityczne / marketingowe
  • Dodanie Opcji “Domyślnie Zaznaczony” w edycji zestawów

Kwiecień – czytaj więcej 

  • Masowe wystawianie aukcji Allegro wg. kodu EAN
  • Ikona Allegro na liście zamówień
  • Nowa integracja z Tpay przez OpenAPI
  • Integracja Stripe, Klarna
  • Nowa forma płatności w planie Selly 2
  • Nowe formy dostaw w planie Selly 2
  • Dodanie możliwości masowego zaznaczenia i usuwania zdjęć produktu
  • Ustawienie wspólnej kolejności kanałów Autopay
  • Rabaty procentowe w edycji zamówienia
  • Wdrożenie nowego szablonu strony biznesowej z funkcją sklepu

Marzec – czytaj więcej 

  • Aktualizacja modułu cookies o Consent Mode v2
  • Aktualizacja Google Tag Manager
  • Zmiana UX kategorii dodatkowych
  • Rozbudowa kategorii dodatkowych
  • Powiadomienie mailowe wysyłane do opiekuna klienta w momencie złożenia zamówienia
  • Usunięcie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Nowy moduł przekierowań
  • Aktualizacja funkcji wykluczających się form dostaw
  • Dodanie możliwości wyświetlania kodu EAN na liście produktów
  • Dodanie symbolu produktu w edycji zamówienia
  • Dodanie możliwość ustawienia kolejności produktów powiązanych
  • Udostępnienie dodatku produkt jako wariant
  • Rozbudowa modułu subskrypcji o eksport oraz filtry
  • Wdrożenie nowego szablonu Premium 4
  • Rozbudowa modułu “Klienci” o dodanie grup klientów
  • Automatyzacja wysyłki maila do klientów z limitem zamówienia
  • Rozbudowa statusów zamówień o nazwę własną w panelu
  • Rozbudowa Rest API dla Subiekt
  • Rozbudowa Rest API
  • Dodanie wyszukiwarek w panelu
  • Aktualizacja edycji atrybutów

Luty – czytaj więcej 

  • Powiadomienie e-mail o odpowiedzi w zgłoszeniu
  • Nowe metody API dla Subiekt
  • Rozbudowa modułu automatyzacji – zmiany UX
  • Rozbudowa modułu automatyzacji – nowe zdarzenia i warunki
  • Dodanie nowej akcji w module Automatyzacji dla codziennych wykonywanych zadań
  • Rozbudowanie systemu kuponów rabatowych

Styczeń – czytaj więcej 

  • Prezentacja ceny netto i brutto w sekcji Sprzedaż hurtowa (edycja produktu)
  • Dodatkowe pole dla numeru konta bankowego w formularzu zwrotu
  • Możliwość blokowania określonych form dostaw dla wariantów produktu
  • Filtr wyboru magazynu w eksporterze produktów
  • Wdrożenie integracji DPD pickup
  • Furgonetka – zmiana zasady generowania etykiet dla paczkomatów
  • Dodanie możliwości zdefiniowania adresu url w celu śledzenia paczki
  • Rozbudowa modułu automatyzacji o dodanie Orlen Paczka
  • Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe akcje (kurierzy)
  • Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe akcje (programy fakturowe)