Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu Selly Shop – Changelog 2015

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.  

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2015

  • Rozbudowa integracji z płatnościami Przelewy24.pl o automatyczne księgowanie wpłat.
  • Rozbudowa modułów: Konfguracja podstawowa, Integracje – przesyłki, Integracje – programy F/K o ukrywanie zapisanych haseł do zintegorwanych systemów zewnętrznych. Zapisane hasło prezentowane jest w postaci pięciu gwiazdek: *****
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem K-EX.
  • Rozbudowa narzędzia masowego usuwania produktów o filtr wyświetlajacy wszystkie, tylko dostępne lub tylko niedostepne produkty. Dodanie możliwości usunięcia samych zdjęć produktów w ustawionych kryteriach filtrowania.

Listopad 2015

  • Integracja płatności kartami kredytowymi w systemie Autorize.net
  • Rozbudowa API platformy o nową metodę „allegro_dostawy” zwracającą powiązanie form dostaw allegro do rodzajów przesyłek w sklepie.
  • Dodanie obsługi ikony promocji na listy produktów (wcześniej dostępne tylko na karcie produktu). Definicja ikony w edycji produktów (sekcja „Opcje promocji”) z nazwą pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu listy produktów. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod: {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Integracja z serwisem domodi.pl
  • Integracja z systemem ratalnym Sygma Bank. Definicja usługi dostępna w panelu w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe. Do poprawnej integracji w edycji kategorii należy przypisać odpowiedni typ produktów i kod produktów jeśli jest inny niż w ustawieniach ogólnych.

Październik 2015

  • Integracja z porównywarką Cenus.pl
  • Integracja sklepów z programem Wiarygodne Opinie Okazje.info. Opcja włączenia integracji dostępna w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe.
  • Rozbudowa edycji produktu w modułach produktów polecanych i dodatkowych o listowanie powiązań odwrotnych (typ „-1”) w celu masowego odznaczania takich powiązań. Dodanie stronicowania produktów powiązanych.
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro o wystawianie ofert z dostawą Allegro Polecony Inpost
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro i eBay o możliwość wystawiania zestawów produktów oraz ich aktualizacji (cen, ilości) podczas automatycznych synchronizacji.
  • Rozbudowa edycji produktów o definicję maksymalnej ilości sztuk wystawianych na aukcje Allegro i eBay.
  • Rozbudowa modułu eksportu zamówienia dla DHL eCas (plik XML) o możliwość włączenia powiadomień SMS dla klientów wysyłanych przez system DHL.
  • Rozbudowa wyszukiwarki zamówień w panelu administracyjnym (prawy górny róg) o szukanie wg nazwy miasta zamówienia, jeśli wpisany ciąg znaków jest słowny (wpisanie liczby szuka numeru zamówienia)
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem DB Schenker
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie alternatywnego tekstu dla zdjęć oraz ich kolejności w galerii na stronie sklepu.

Wrzesień 2015

  • Rozbudowa API o dwa nowe pola w tabeli zamowienia: kwota_rabatu oraz dokument
  • Rozbudowa modułu produktów dodatkowych oferowanych w koszyku o opcję darmowego transportu dla produktów dodatkowych. Dodanie filtrowania produktów dodatkowych wraz z narzędziem masowego ustawiania darmowego transportu.
  • Dodanie obsługi osadzania bloków HTML w opisach HTML produktów w celu łatwego zarządzania powtarzalnymi treściami w opisach produktów
  • Rozbudowa modułu wariantów o definiowanie czasu dostaw poszczegółnych wariantów, jeśli są inne niż czas dostawy produktu głównego
  • Dodanie do edycji produktów (sekcja „Opcje promocji”) definicji nazwy pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu karty produktu. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod: {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Dodanie obsługi listowania wszystkich promocji w sklepie typu HIT DNIA przez link: hity.html – np. https://demo.selly.pl/hity.html
  • Dodanie do modułu eksportów plików XML formatu zgodnego z Criteo.com
  • Wdrożenie obsługi dodatkowych walut w sklepie
    • obsługiwane standardowo waluty obce: EUR, USD, GBP, CZK z codzienną aktualizacją NBP oraz definiowane wzory narzutów na kursy lub własny stały kurs
    • rozbudowane formy płatności z obsługą dodatkowych walut: PayPal, dotpay.pl, Sofort Banking, eCard, CashBill
    • definiowalny widżet dla klienta z wyborem: języka szaty graficznej, waluty i kraju dostawy
    • definiowanie dodatkowych stawek podatku VAT
    • przydzielanie niestandardowych stawek podatku VAT dla wybranych krajów dostaw
    • infomacja przy zamówieniach o wybranej walucie, kraju dostawy, kursie waluty w momencie składania zamówienia
    Szczegółowy opis modułu walut i sprzedaży międzynarodowej »
  • Rozbudowa modułu tagów o definiowanie opisów wyświetlanych nad listą produktów wg wybranego tagu.

Sierpień 2015

  • Rozbudowa modułu automatycznych synchronizacji z Allegro o opcję aktualizacji cen wariantów wystawionych produktów na aukcjach.
  • Integracja z systemem przesyłek kurierskich korporacjakurierska.pl. Ustawienia integracji w menu KONFIGURACJA / Integracje – przesyłki.
  • Rozbudowa listy aukcji zakończonych w allegro.pl o opcję masowego usuwania aukcji zakończonych.
  • Wdrożenie usprawnień w znacznikach canonical, które pomagają usprawnić indeksację podstron w wyszukiwarce Google.

Czerwiec 2015

  • Rozbudowa edycji danych klientów o ustawienie: Klient zarejestrowany jako VAT UE (kupuje wg stawki VAT: nie podl. UE). Włączenie tej opcji powoduje przeliczenie cen na listach produktów, karcie produktu oraz całej sekcji koszyka wg stawki VAT o wartości 0%.
  • Rozbudowa edycji zamówienia o szybkie przeliczenie wartości produktów na inną stawkę VAT.

Maj 2015

  • Rozbudowa modułu wyszukiwarki dla klientów o szukanie fraz rozdzielonych znakami myślnika „-” oraz gwiazki „*”, np. x-1, 6*9
  • Rozbudowa konfiguracji z Allegro o mapowanie kolejnych form dostaw: Allegro Polecony InPost, Paczka 24, Paczka 48, Odbiór w punkcie – Paczka24 Odbiór w Punkcie
  • Integracja z systemem sprzedaży PC Market
  • Identyfikacja zamówień wg loginów kont sprzedawców w Allegro w podglądzie zamówienia oraz w raportach sprzedaży.
  • Opcja drukowania własnego listu przewozowego dostępna z poziomu edycji zamówienia z możliwością edycji szablonu wydruku.

Kwiecień 2015

  • Rozbudowa modułu importu wpłat bankowych o format historii danych z rachunku mBank CompanyNet.
  • Wdrożenie integracji z systemem wfirma.pl. Integracja obustronna baz produktów (także w opcji magazynów), wystawianie faktur proforma, paragonów fiskalnych i niefisalnych – zobacz więcej »
  • Rozdzielenie sekcji panelu „Integracje – opcje dodatkowe” na dwie nowe grupy menu: Integracje – przesyłki oraz Integracje – programy F/K.
  • Rozbudowa modułu listy klientów w panelu – dodanie eksportu pliku CSV z danymi klientów.
  • Rozbudowa listy aukcji allegro o prezentacje ilości aktualnie dostępnych produktów w sklepie oraz dokładnej daty zakończenia aukcji.
  • Przebudowa modułu listy klientów w panelu – dodanie filtrowania wszystkich lub wyników wyszukiwania klientów wg dodatkowych parametrów: konta aktywne, konta nieaktywne, poziomy cen przypisanych do klientów, zgoda lub brak zgody na newsletter, konta z podanym numerem NIP lub bez NIP.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu (sekcja Wartości standardowe, minimalne i maksymalne) o opcję definiowania progu wartości kosztu dostawy (pole: Maksymalna wartość kosztu dostawy), powyżej którego koszt liczbowy zmieni sie na informację tekstową w formacie „do ustalenia”. Możliwość zdefiniowania napisu słownego. Ukrycie kosztu dostawy i zastąpienie go tekstem odbywa się we wszystkich krokach koszyka oraz w mailach wysyłanych tuż po złożeniu zamówienia. W panelu administracyjnym zamówienie jest zapisywane z zerowym kosztem dostawy oraz z notatką „Należy określić koszt dostawy”. Przed wysłaniem maila do klienta z poziomu panelu administracyjnego należy wpisać ustalony koszt dostawy.

Marzec 2015

  • Rozbudowa list zamówień w panelu administracyjnym o dodatkowy filtr wg producentów występujących w zamówieniach.
  • Rozbudowa edycji produktu o pole z numerem ID produktu w ceneo.pl w celu prezentowania szybkiego linku do ceneo.pl z poziomu listy produktow i karty produktu w panelu administracuyjnym.
  • Integracja z plaftormą fakturownia.pl – systemem faktur online. Konfiguracja integracji w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”. Po zdefiniowaniu ustawień w edycji zamówienia uruchomiony zostanie link: Generuj fakturę proforma w serwisie fakturownia.pl
  • Rozbudowa definicji form płatności o możliwość zablokowana poszczególnych kanałów dla klientów bez rabatów (detaliczni), klientów z poziomem hurtowym 1/2/3 lub klientów z indywidualnym rabatem procentowym.
  • Wdrożenie modułu eksportu faktur do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I03 w edytorze szablonów. Eksport widocznej tabeli faktur dostępny z poziomu menu Sprzedaż / Faktury.
  • Rozbudowa wyszukiwarki klientów w panelu administracyjnym o pole NIP firmy.
  • Rozbudowa form dostaw o definiowanie krajów, w których obowiązuje dana forma dostawy. Powstała dzięki temu możliwość definiowania różnych cenników dostaw na konkretne kraje, do których sklep może realizować wysyłki. Po wybraniu krajów dostaw w koszyku nad wyborami form dostaw pojawi się automatycznie lista rozwijana z krajami dostaw, które klient musi wybrać, aby zobaczyć cennik transportu do danego kraju.
  • Dodanie edytora tłumaczeń do menu Konfiguracja w celu łatwego zarządzania wersjami językowymi szaty graficznej.
  • Integracja z platformą Shopgate (testy beta)
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie cen zakupów.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o zwiększanie ilości sztuk na aukcjach z ofertami. Wg funkcjonalności API allegro opcja ta dotyczy jedynie ofert sklepowych (konto typu Sklep).

Luty 2015

  • Rozbudowa i wdrożenie nowych standardowych szablonów sklepu responsywnego przygotowanego do obsługi wersji jezykowych szat graficznych: angielskiej i niemieckiej a na indywidualne życzenia dowolnych innych wersji językowych. Szczegółowe informacje dotyczące uruchamiania wersji językowych szat graficznych w sklepach powstaną w osobnym dokumencie.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o obsługę ofert wielowariantowych. Wystawianie produktów w kategoriach wielowariantowych (np. obuwie damskie/męskie) pozwala na przypisanie wariantu (rozmiaru) produktu w sklepie z odpowiednim wariantem w Allegro. Rozbudowa obejmuje także aktualizację ilości dostępnych wariantów.

Styczeń 2015

  • Rozbudowa edycji produktów o definicję pola „Współczynnik do obliczenia ceny jednostkowej” w celu wyświetlenia informacyjnej ceny za produkt w podstawowej jednostce miary, np. za 1kg, za 1m, 1 litr itp. W sklepach, które wymagają takiej prezentacji konieczne jest dodanie do szablonu karty produktu i list produktów znacznika: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany danych o grupowe operacje zmian producentów produktów oraz przyporządkowania do grup rabatowych.
  • Rozbudowa bazy producentów o możliwość definiowania progu darmowej dostawy dla produktów danego producenta.
  • Zmiana w integracji PayU: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayU odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Rozbudowa modułu faktur: – możliwość wystawiania wielu faktur do jednego zamówienia (także faktur na część zamówienia) – możliwość wysyłki faktury w PDF na wskazany adres email z poziomu edycji faktury – możliwość skasowania pozycji na fakturze przez wpisanie ilości sztuk: 0
  • Rozbudowa koszyka klientów o prezentację rozbitych pozycji kosztów dostawy i kosztów płatności. Wprowadzenie tej zmiany także na proformach i fakturach PDF.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicję pola „Kolejny numer zamówienia”, które określa następny numer dla nowych zamówień w ramach danego roku.

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!   Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO

Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzą, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019