26 marca 2025 roku w Polsce zadebiutował Google AI Overviews. Jeśli chcesz wiedzieć, jak funkcja ta wpłynie na dostęp do informacji online, czytaj dalej!
Funkcje
Blog dla sklepu internetowego
Pakiet e-commerce, który wszedł w życie od 1 lipca 2021 roku ma w założeniu ułatwić życie przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż za pomocą sklepów internetowych w Polsce. Jeżeli zastanawiasz się, czy wdrożenie zmian w Twoim sklepie na Selly jest możliwe, odpowiadamy! Funkcja uzależnienia stawki VAT od kraju nadawcy jest u nas dostępna już od lat.
Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]
Zaczynasz dopiero swoją przygodę w branży e-commerce i zastanawiasz się co zrobić, aby klienci zaczęli kupować Twoje produkty? A może Twój sklep działa już od dłuższego czasu, a wciąż brakuje w nim klientów? Porzucane koszyki, brak konwersji to nic przyjemnego dla sprzedawcy. Zobacz, w jak prosty sposób możesz jako właściciel sklepu internetowego w selly zbudować […]
Sklep na Facebooku potrafi zostać doskonałym motorem reklam i sprzedaży w sklepie internetowym. Funkcja ta przydaje się nie tylko, gdy chcemy oznaczyć produkty na zdjęciach w galerii. Umożliwia także znacznie prostsze kierowanie użytkowników do witryny i tworzenie reklam katalogów opartych o remarketing. Możliwości jest wiele, lecz aby z nich skorzystać, musimy dodać produkty na Facebooku […]
Projektowanie sklepów internetowych nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym świecie ecommerce. Nowe witryny, nastawienie na klienta i chęć do zminimalizowania jego wysiłku w drodze do zakupu prowadzą do wypracowywania coraz to nowych rozwiązań. Web design służy zaplanowaniu doświadczeń użytkownika w taki sposób, aby zakup był dla niego czymś więcej niż wyborem produktu i dokonaniem płatności. […]
LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]