Gotowy sklep internetowy – sprawdź oprogramowanie Selly

Ilość wyświetleń artykułu: 362

Czas czytania: 12 minut

gotowy sklep internetowy

Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, która kwestia jest Ci bliższa, przy poszukiwaniu rozwiązań natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz, jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe.

Czym jest gotowy sklep internetowy?

Planując własny sklep internetowy możesz czuć się nieswojo wśród ogromu opcji, które ma Ci do zaoferowania współczesna technologia. Możesz wybrać oprogramowanie dedykowane i pracę z programistą od zera, PrestaShop, Magento, WordPress + WooCommerce lub skorzystać z oprogramowania SaaS Selly. Myśląc o nowym sklepie internetowym i szybkim starcie, najatrakcyjniejszą opcją często okazuje się właśnie gotowa platforma sklepów. Gotowe oprogramowanie sklepu pozwala szybko ruszyć ze sprzedażą. Po Twojej stronie jest odpowiednie skonfigurowanie sklepu, w czym możemy także pomóc.

Zarówno mniejsze sklepy specjalistyczne, jak liderzy branży e-commerce doceniają koszt prowadzenia sklepu internetowego na Selly, skalując go z roku na rok do coraz większych rozmiarów.

 

Sklep internetowy – możliwości systemu

  • rozpoczęcie sprzedaży po krótkiej konfiguracji i wyborze szablonu graficznego,
  • wprowadzanie zmian bez znajomości żadnego języka programistycznego,
  • integracje z hurtowniami w celu połączenia sprzedaży tradycyjnej i dropshippingu,
  • wiele funkcjonalności, które ułatwiają ustawienie płatności, wysyłek, a także innych elementów zwiększających poziom doświadczenia potencjalnych klientów,
  • proste dodawanie i zarządzanie produktami w panelu administracyjnym,
  • dostęp do specjalistów i wsparcie techniczne w ramach supportu,
  • bezpieczeństwo, hosting i różne usługi premium, zależnie od zapotrzebowania,
  • uzyskanie pełnej funkcjonalności potrzebnej do sprzedaży i rozwoju, a co za tym idzie, możliwości poświęcenia całej swojej uwagi na marketing, zwiększając udział w rynku.

Zazwyczaj, przy zakładaniu takiego sklepu, z poziomu panelu sklepu, powinieneś dodać posiadane produkty, wraz z opisem i specyfikacją. Zaraz po tej operacji i ich wyświetleniu, możesz skupić się na sprzedaży. Tutaj znajdziesz więcej informacji o tym, jak stworzyć nowy sklep internetowy.

własny sklep internetowy Selly

Własny sklep internetowy w Selly

Jesteśmy platformą z ponad 10-letnim doświadczeniem. Każdy rok umożliwiał nam zbieranie coraz większej ilości informacji na temat biznesu i dostosowywanie swoich rozwiązań. Jednym z nich były właśnie sklepy internetowe, które dostępne są u nas już od 49 pln miesięcznie. Jak to wygląda?

Wystarczy, że opłacisz abonament za pomocą systemu i skonfigurujesz sklep, aby od razu móc rozpocząć sprzedaż. Nie musisz się obawiać o to, jak działać krok po kroku. Przez wszystkie kroki w panelu administracyjnym przeprowadzi Cię specjalny przewodnik.

Wskaże Ci on, gdzie dokładnie kliknąć, by przejść do formy płatności, kanałów sprzedaży i wielu innych miejsc. Stale go rozbudowujemy, by coraz lepiej odpowiadał na pojawiające się potrzeby.

Całość uzupełnia baza wiedzy, w której znajdziesz gotowe materiały wideo przeprowadzające po poszczególnych funkcjach. Uchroni Cię to od konieczności samodzielnego rozwiązywania problemów po uruchomieniu sklepu.

Zobacz listę kontrolną do uruchomienia sklepu.

Sprawdź oprogramowanie, na którym powstanie Twój nowy sklep internetowy, na naszym demo. Z powodzeniem w naszym oprogramowaniu stworzysz również hurtownie internetowe. Załóż sklep internetowy.

Budowa sklepu internetowego – o czym pamiętać?

Czytając artykuł, pewnie zdążyłeś zauważyć, że samo rozpoczęcie sprzedaży nie jest takie trudne, jak myślałeś. Sklep internetowy i praca nad nim nie kończy się w momencie stworzenia. Można śmiało powiedzieć, że się ona dopiero zaczyna. Teraz czeka Cię nieustanny rozwój i szukanie ścieżek przyprowadzających coraz większą ilość potencjalnych klientów do witryny.

Zadbaj między innymi o:

  • poprawność i wyczerpujące informacje przy każdym z wprowadzanych do sklepu produktów
  • wyjaśnij, jak można kupić lub zapytać o dany produkt,
  • dodaj elementy, które pomogą klientowi Tobie zaufać (informację o bezpiecznej wysyłce, płatnościach lub zdjęcia osób z działu obsługi klienta),
  • zadbaj o UX (ang. User Experience) dopracowując całość doświadczenia użytkowników,
  • zaprojektuj aktualne i interesujące banery graficzne,
  • zaplanuj strategię marketingową i efektywne działania reklamowe.

Rozwój w każdym sklepie internetowym – kolejne kroki

Strategiczne i precyzyjnie zaplanowane działania marketingowe – Reklama to jeden z najważniejszych czynników w skutecznej walce o klienta. Zadbaj o zaplanowanie działań z każdego etapu lejka marketingowego. Weź pod uwagę działania optymalizujące sklep internetowy, pozycjonowanie w wyszukiwarce, media społecznościowe, kampanie efektywnościowe, działania wizerunkowe i inne, które mogą (pośrednio i bezpośrednio) wpłynąć na wysokość sprzedaży.

Rozwój integracji – Zależnie od branży, w której działasz, na pewnym etapie możesz potrzebować indywidualnych rozwiązań i integracji. Niektórzy, w obszarze rozwoju sklepu, potrzebują specjalnego konfiguratora, widoku karty produktu lub dodatkowej sekcji.

Niektórzy rozwijają zaawansowane filtrowanie i menu. Inni dbają o dodatkowe formy wysyłek i płatności. Wszystko po to, by zadowolić coraz bardziej wymagającego z biegiem czasu klienta.

Wdrożenie nowych rozwiązań w swojej branży – Bez względu na to, czy będzie to zaprojektowanie oryginalnej identyfikacji wizualnej, niekonwencjonalne działania w mediach społecznościowych lub nowoczesne rozwiązanie produktowe, warto rozglądać się za podobnymi pomysłami. Jedną z wielu cech najbardziej dynamicznie rozwijających się sklepów internetowych jest nastawienie na rozwój całej branży i zdobycie przewagi w wybranych jej sektorach.

Dbanie o rozwój produktów lub usługi – Nieustanne szukanie pola do poprawy w ofercie i poszczególnych produktach nie ma końca. Nawet, gdy Twoje rozwiązania dominują w danej branży, nie należy spać na laurach. Konkurencja nigdy nie śpi, co powinno motywować do działania i poszukiwania nowych okazji rynkowych.

Gotowy sklep internetowy z Selly – sprawdź ofertę

Chcesz wystartować z własnym sklepem internetowym na platformie SaaS? W Selly zrobimy wszystko, aby ułatwić Ci uruchomienie i obsługę sklepu. Z nami możesz sprzedawać już następnego dnia! W ramach pakietu, na który się zdecydujesz, zyskasz wiele korzyści i funkcjonalności. Sprawdź, co zapewniamy naszym partnerom:

  • Możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności sklepu internetowego bez dodatkowych opłat i prowizji od sprzedaży.
  • Certyfikat SSL, który musisz umieścić na własną domenę, by Twój sklep był wiarygodny dla odbiorców – Twoich klientów.
  • Doskonała optymalizacja sklepu internetowego pod SEO, by reklamy w wyszukiwarce pozwoliły Ci natychmiast dotrzeć do nowych klientów.
  • Pełne wsparcie techniczne, dzięki któremu unikniesz kłopotliwych przestojów, a kontaktując się z nami w dowolnej chwili uzyskasz odpowiedzi na zadawane pytania.
  • Kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży wielokanałowej, na przykład dodatkowo na platformach marketplace, takich jak Allegro czy eBay.
  • Wygodna integracja z hurtowniami, dzięki której łatwiej wprowadzisz produkty do sklepu, a także skontrolujesz stany magazynowe.
  • Dostęp do gotowych szablonów graficznych, aby dobrze zaprezentować swój asortyment klientom i natychmiast uruchomić biznes.
  • Imponujący hosting z błyskawicznym ładowaniem strony dostępny w każdym proponowanym przez nas pakiecie.
  • Obszerna baza wiedzy na temat zarządzania sklepem internetowym i skutecznym sprzedawaniem w internecie.
  • Pełne dostosowanie sklepu do potrzeb branży w której działasz i oczekiwań potencjalnych klientów.

Co wyróżnia platformę Selly?

Wybierając z Selly jako platformę Twojego sklepu internetowego, łatwo skonfigurujesz samodzielnie wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć sprzedaż. W razie wątpliwości, chętnie pomożemy Ci w rozwiązaniu problemów. Korzystanie z hostingu marki Selly jest opłacalne, bo nasze strony ładują się nawet 70% szybciej niż konkurencyjne. Klienci to doceniają, więc uzyskasz wyższy poziom konwersji.

Dużym atutem Selly jest świetna optymalizacja pod SEO, która pozwoli Ci zredukować budżet reklamowy lub przyciągnąć więcej klientów przy tych samych kosztach. Nie musisz martwić się integracjami z hurtowniami, dostawcami płatności, kurierami czy porównywarkami cen, ponieważ zadbaliśmy już o to wszystko. Stwórz i rozwijaj swój biznes z Selly, nie tracąc czasu!

Wypróbuj nasz gotowy sklep online za darmo

Gotowy sklep internetowy od Selly ma jeszcze jedną ogromną zaletę – zanim zdecydujesz się na stworzenie i rozwój biznesu e-commerce, możesz wypróbować go za darmo przez 2 tygodnie. To wystarczający czas, by poznać wszystkie funkcjonalności sklepu i zdecydować, czy jest dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem. Jeśli zdecydujesz się na wybór jednego z proponowanych przez nas szablonów graficznych darmowy okres korzystania z serii wydłuża się do 60 dni!

Podsumowanie

Chciałbyś pomocy w zakresie rozwiązywania bieżących problemów? A może chcesz dopasować graficznie cały layout? Nasze centrum pomocy to miejsce, w który uzyskasz profesjonalne wsparcie. Support wyjaśni standardowe integracje, dokona indywidualnej wyceny dodatkowych usług, a nawet podpowie, co może sprawić, że Twoje wyniki w znacznym stopniu się poprawią.

Wystarczy się z nami skontaktować, a z przyjemnością przeprowadzimy Cię po działaniu sklepu internetowego w Selly.

FAQ

Platforma SaaS, czyli gotowy sklep internetowy, taki jak Selly to częsty wybór właścicieli sklepów internetowych, zwłaszcza tych początkujących. Lista korzyści tego modelu biznesowego jest bardzo długa. Sprawdź, dlaczego warto:

  • Niski stały koszt – oprogramowanie SaaS ma charakter abonamentowy, więc ponoszone przez Ciebie koszty są przewidywalne i niskie, zwłaszcza jeśli wybierzesz dropshipping.
  • Prosta obsługa – każdy użytkownik z łatwością poradzi sobie z interfejsem sklepu, którego obsługa nie wymaga nawet podstawowej wiedzy programistycznej.
  • Integracje – gotowy sklep internetowy ma przygotowane wszystkie istotne integracje, w tym z hurtowniami, dostawcami płatności, platformami marketplace, kurierami, sieciami afiliacyjnymi, oprogramowaniem księgowym oraz innymi ważnymi w e-commerce handlu narzędziami.
  • Serwer – hosting leży po stronie dostawcy usługi i nie musisz przejmować się zakupem oraz konfiguracją własnego serwera.
  • Wsparcie techniczne – dobry dostawca oprogramowania zapewnia wsparcie techniczne na wysokim poziomie, a właściciel sklepu internetowego nie jest zdany wyłącznie na siebie.
  • Aktualizacje – korzystając z gotowego sklepu internetowego nie musisz martwić się o aktualizację oprogramowania, gdyż zajmuje się tym dostawca usługi. Po aktualizacji używane przez Ciebie integracje i narzędzia będą działały poprawnie

Korzystanie z gotowego sklepu internetowego ma charakter abonamentowy, więc wystarczy uiszczać stałą miesięczną opłatę. W Selly podstawowa subskrypcja, pozwalająca na stworzenie w pełni funkcjonalnego sklepu kosztuje jedynie 49 zł miesięcznie. 

Wybór gotowego sklepu internetowego to w praktyce bardzo elastyczne rozwiązanie. Po pierwsze, w ramach wybranego abonamentu do sklepu można wprowadzać kolejne dostępne funkcje, a także rozbudowywać jego ofertę. Gdy skala biznesu znacząco wzrośnie, można przejść na wyższy, oferujący dodatkowe funkcje abonament.

Dropshipping stał się popularnym trendem w branży e-commerce. Ten model biznesowy bardzo chętnie przyjmują także początkujący sprzedawcy, którzy nie chcą ponosić zbyt wysokich kosztów i ryzyka. Gotowy sklep internetowy od Selly pozwala wdrożyć dropshipping i z jednego panelu administracyjnego zarządzać stroną internetową, ale również innymi kanałami sprzedaży, w tym platformami marketplace. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni pakiet z oferty Selly.

Gotowe sklepy internetowe w Selly posiadają wszystkie niezbędne integracje, między innymi z:

  • hurtowniami,
  • platformami marketplace,
  • narzędziami wsparcia sprzedaży,
  • narzędziami reklamowymi Google,
  • systemami płatności elektronicznych,
  • platformami kurierskimi,
  • oprogramowaniem księgowym,
  • systemami ocen konsumenckich.

 

Adrian Prędkiewicz

Adrian Prędkiewicz
Marketing Manager

Marketing Manager w Selly. Planuje, wdraża i ulepsza działania marketingowe dla firm z branży usługowej, B2B i e-commerce zwiększając ich rentowność. Związany z digital marketingiem od lat. Doradza w zakresie strategii, wykorzystywania AI (sztucznej inteligencji), kampanii reklamowych i analityki.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Lubi czytać, ćwiczyć i ścigać się na gokartach.

Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933