Integracja sklepu z Ceneo
Ceneo już dawno temu stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych porównywarek cenowych w Polsce. Potencjalnie zainteresowani produktami użytkownicy codziennie uzyskują tam informacje na temat produktów, które ich interesują. Korzystają z liczby opinii, a także porównują ceny planowanych zakupów. Chciałbyś skorzystać z potencjału, jaki kryje platforma zrzeszająca około 15 mln użytkowników? Skorzystaj z integracji.
Ceneo jako dodatkowy kanał sprzedaży
Decydując się na integrację z Ceneo, zyskujesz dodatkowy kanał sprzedaży. Sprzedawcy najczęściej korzystają z niej, gdy są pewni swojej oferty, proponują atrakcyjne ceny, a także sprawnie realizują zamówienia. Pamiętajmy, że sprzedaż w ten sposób to również otwarcie się na opinie z zewnątrz.
Sam pewnie nie raz miałeś okazję porównywać produkty w internecie. Jeżeli kiedykolwiek Ci się to zdarzyło, prawdopodobnie zetknąłeś się ze stroną, która wpłynęła na Twoją decyzję zakupową.
Gdy oferta jest atrakcyjna, sklep dopracowany, a marka rozpoznawalna w swojej niszy, sprzedaż za pomocą integracji z Ceneo może okazać się opłacalna.
Działanie Ceneo – Opinie
Wśród wielu sklepów internetowych, znaczna większość ma pozytywne opinie o wspomnianej funkcjonalności na naszej platformie. To nie tylko sposób, na zwiększenie zysków.
Sprzedawcy jako istotną przewagę znalezienia się na Ceneo wymieniają korzyści wizerunkowe i budowanie świadomości marki. Zwróćmy uwagę, że jeśli użytkownik finalnie nie zakupi produktu, co najmniej kilka razy zobaczył logo sklepu i jego adres porównując ceny lub opinie.
Ceneo pobiera opłatę od kliknięcia, które przekierowuje użytkownika do sklepu docelowego w celu dokonania zakupu lub sprawdzenia oferty. Pamiętaj, aby koszty tego rozwiązania uwzględnić w marży produktów, które sprzedaje Twoja firma.
Zgłoś do nas swoje zainteresowanie integracją, a support udzieli Tobie wszelkich informacji, a także pomoże w jej sfinalizowaniu.