Targi eHandlu to jedno z największych podobnego rodzaju wydarzeń w branży ecommerce. Nie mogło zabraknąć tam selly, gdyż podobnie jak w podczas listopadowych targów w Warszawie i zeszłorocznych w Krakowie, zdecydowaliśmy się na przyjazd. Okazuje się, że to nie tylko okazja do zaprezentowania oprogramowania i przedstawienia możliwości nowym użytkownikom ale też dyskusja z obecnymi klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby. Między innymi na tej podstawie później nieustannie wprowadzamy kolejne ulepszenia.
Selly na Targach eHandlu – Co wydarzyło się w Krakowie?
Razem z nami do hali expo na Targi eHandlu przyjechało kilkudziesięciu wystawców, prelegentów, a także dużo ponad 3000 uczestników. Tym razem, aby móc zostawić po sobie pewien ślad w pamięci uczestników zaopatrzyliśmy się w piłki antystresowe w kolorze pomarańczowym i latarki. Oprócz tego oczywiście mieliśmy w zanadrzu wizytówki i ulotki, które cieszyły się tak samo dużym zainteresowaniem jak gadżety.
Piłki skończyły nam się około godziny 15.30, lecz mamy nadzieję, że dzięki nim, wszystkim posiadaczom jeszcze łatwiej będzie pokonywać stres w codziennej pracy. Cała strona organizacyjna była na wysokim poziomie, co bardzo zadowoliło nas od samego początku. Odbyło się ponad 30 prelekcji, lecz wiele z nich miała miejsce w tym samym czasie, co wymuszało na uczestnikach wybór najbardziej interesującego dla nich tematu.
Kogo spotkaliśmy na targach?
Obecnych klientów – Bardzo cieszy nas fakt, że możemy osobiście porozmawiać z naszymi klientami podczas targów. Dyskutujemy wtedy na temat funkcjonalności w platformie, sprzedaż w ich sklepach i możliwości na przyszłość. Utrzymywanie relacji w taki sposób pozwala nam na bieżąco poznawać zdanie klientów i zobaczyć ich poza supportem. To między innymi dzięki licznym sugestiom powstaje ogromna ilość nowych aktualizacji.
Partnerów – Mieliśmy okazję porozmawiać o możliwościach dalszej współpracy i warunkach dotychczasowej z obecnymi partnerami. Dyskutowaliśmy o nowych możliwych integracjach, opcjach poprawienia w jeszcze większym stopniu odczuć naszych klientów, a także ewentualnego przyspieszenia procesów w firmie.
Potencjalnych klientów – Największa liczba osób, z którymi mieliśmy okazję rozmawiać to jednak potencjalni klienci i osoby, które rozważają założenie sklepu internetowego. Spotkaliśmy się też wiele razy z chęcią przeniesienia sklepu do nas. Wyjaśniliśmy więc, na czym polegają nasze przewagi konkurencyjne. Mogliśmy pochwalić się doskonałym dopasowaniem selly do późniejszego pozycjonowania sklepu, łatwym kontaktem, dużą możliwością ingerencji w kod, a także brakiem ograniczeń w domawianiu dodatkowych funkcjonalności. Okazało się, że nasze przewagi idealnie zapełniają lukę, którą odczuwają osoby posiadające już sklepy internetowe.
Obsługę – Bardzo ciekawy był też fakt, że co pewien czas widzieliśmy osoby z obsługi, które pytały o stan poszczególnych rzeczy, zadowolenie z targów i inne aspekty organizacyjne. Mogliśmy wyrazić swoje zdanie i dać szybką informację zwrotną, gdyby zaszła taka potrzeba.
Odczuwamy ogromną satysfakcję, że możemy w ten sposób przyczyniać się do rozwoju branży ecommerce w Polsce i sprostać stawianym oczekiwaniom. Nie są to z pewnością nasze ostatnie targi!