Przeniesienie sklepu z platformy sklepyfirmowe.pl do nowoczesnego rozwiązania z nowymi możliwościami
Witaj w Selly! We współpracy z Sales Intelligence Sp. z o.o.- operatorem platformy sklepyfirmowe.pl przygotowaliśmy dla Ciebie
korzystną ofertę przeniesienia sklepu do Selly.
Migracja to dla Ciebie nowe możliwości:
- nowoczesny wygląd sklepu i wiele nowych funkcjonalności
- najwyższa szybkość pozwalająca na wysoką konwersję i sprzedaż
- najlepsza optymalizacja pod pozycjonowanie
- sklep dostosowany do aktualnych wymogów prawnych
- aktualizacje sklepu każdego miesiąca w cenie abonamentu
Wybierz cennik dopasowany do Twoich potrzeb
Selly 1
25 zł
netto / miesiąc
* przy zakupie pierwszego rocznego abonamentu
- brak prowizji od sprzedaży
- pełna funkcjonalność bazy produktów
- uniwersalny integrator z hurtowniami
- zintegrowane płatności, kurierzy i faktury
- integracje z Google i Facebook
Masz pytania? Zadzwoń do doradcy:
Paulina +48 533 078 978
Selly 2
239 zł
netto / miesiąc
* przy zakupie rocznego abonamentu
Wszystko z planu Selly 1 oraz:
- integracja z Allegro
- integracja z Baselinker
- wersje językowe sklepu
- więcej produktów: do 300 tysięcy
- więcej integracji z hurtowniami
Masz pytania? Zadzwoń do doradcy:
Paulina +48 533 078 978
Selly Pro 1
719 zł
netto / miesiąc
* przy zakupie rocznego abonamentu
Wszystko z planu Selly 1 i Selly 2 oraz:
- sprzedaż hurtowa
- automatyzacje procesów w panelu
- bezpośrednie integracje z kurierami i płatnościami
- wliczone godziny na modyfikacje sklepu
- obsługa wielu sklepów w jednym panelu
Masz pytania? Zadzwoń do specjalisty:
Adam +48 533 033 933
Wybierz wygodny dla Ciebie proces migracji
Pakiet pod klucz
Nasi specjaliści sprawnie skonfigurują Twój sklep- skonfigurujemy podstawowe ustawienia
- skonfigurujemy formy płatności i dostaw
- zaprezentujemy najważniejsze elementy systemu
- podłączymy domenę
Cena
499 zł 1499 zł
Migracja
0 zł
Pakiet pod klucz z dopasowaniem graficznym
Skonfigurujemy Twój sklep i zmienimy jego wygląd
Wszystko z poprzedniego pakietu oraz:
- dopasujemy kolorystycznie sklep do Twojej firmy
- zaprojektujemy logo oparte o literały
- przeniesiemy podstrony informacyjne
Cena
999 zł 1999 zł
Migracja
0 zł
Baza wiedzy
Możesz także samodzielnie skonfigurować sklep z pomocą bazy wiedzy i instrukcji wideo
Cena
0 zł 1000 zł
Migracja
0 zł
Każdy przenoszony sklep do Selly otrzymuje bezpłatną migrację danych
- przeniesienie bazy produktów i kategorii z przekierowaniem 301, aby utrzymać wypracowany ruch
- przeniesienie bazy klientów
Twój sklep już teraz w nowoczesnej szacie graficznej
- otrzymujesz bezpłatny uniwarsalny szablon z pełną gamą nowych funkcji do lepszej sprzedaży
- możesz zamówić szablon z galerii dostępnych do wyboru grafik z możliwością personalizacji
Jak szybko zapoznać się z możliwościami Selly?
Zobacz jak wiele nowych narzędzi otrzymasz w nowoczesnym panelu
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Zastanawiasz się który abonament będzie dla Ciebie odpowiedni?
Na Twoje pytanie odpowie PaulinaChesz uzyskać więcej informacji o migracji Twojego sklepu?
Opiekunem Twojej migracji jest Piotr migracja@selly.plNajczęściej zadawane pytania
-
Jak wygląda przebieg migracji sklepu?
Proces będzie maksymalnie wygodny dla Ciebie. Po otrzymaniu Twojej deklaracji wykonamy za Ciebie założenie sklepu, wypełnimy sklep z dostarczonych baz od operatora platformy sklepyfirmowe.pl i wyślemy do Ciebie dostępy do nowego sklepu.
-
Czy ktoś pomoże mi przy migracji? Czy mogę to zlecić, aby oszczędzić czas?
Migrację możesz wykonać samodzielnie, na podstawie informacji z naszej bazy wiedzy. Możesz także skorzystać z gotowych promocyjnych pakietów wdrożeniowych, które sprawią że migracja przebiegnie szybko i sprawnie.
-
Czy stracę przez to ruch w sklepie?
Nie ma takiej obawy. System posiada wszystkie niezbędne narzędzia do utrzymania ruchu po migracji. Migracja automatycznie utworzy przekierowania 301 bazy produktów. W oprogramowaniu możesz wypełnić wszystkie meta dane niezbędne do prawidłowego indexowania w Google.
-
Kiedy migracja zostanie wykonana?
Proces migracji będzie nadzorowany przez naszego Project Managera, dostaniesz od niego szczegółowe informacje o wszystkch terminach. Przy sprawnej współpracy z Tobą migrację powinniśmy zamknąć w ciągu kilku dni.
-
Kiedy muszę wybrać abonament i czy mogę go w przyszłości zmienić?
Wypełniając deklaracje migracji wybierasz abonament. Jeśli nie jesteś pewny, który pakiet jest dla Ciebie korzystny, zadzwoń do nas - doradzimy. W udostępninym sklepie abonament możesz opłacić bezpośrednio w panelu zarządzania sklepem w Selly. W trakcie trwania współpracy w każdej chwili możesz zmienić plan abonamentowy na wyższy - prosto i samodzielnie w panelu swojego sklepu.
-
Czy cena się zmienia co roku?
Plan Selly 1 jest w preferencyjnej cenie z rabatem aż 80% na pierwszy rok. Pozostałe pakiety mają stałą cenę w pierwszym jak i kolejnych latach. Ceny mogą się zmienić całościowo w związku z ewentualną stale utrzymującą się inflacją. Szczegółowe ceny znajdziesz na stronie cennika usług dodatkowych.
-
Gdzie mogę zmienić szatę graficzną sklepu?
Szatę graficzną możesz spersonalizować po wcześniejszym wyborze odpowiedniego szablonu graficznego. W tym celu przejdź do zakładki 'Wygląd i treści' — 'Szablony graficzne' w panelu sklepu.
-
Kiedy otrzymam dane do logowania do nowego sklepu?
Dane do logowania otrzymasz w ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas Twojej deklaracji migracji. W sklepie będziesz już widział przeniesione dane.
-
Czy będę musiał zmienić nazwę domeny? Jak podłączę domenę pod nowy sklep?
Nie będziesz musiał zmieniać domeny. Natomiast sposób podłączenia zależy od tego u jakiego operatora jest obecnie utrzymywana oraz czy będzie przenoszona wraz z hostingiem mailowym czy nie. Instrukcja podłączenia domeny znajduje się w naszej bazie wiedzy. Instrukcja podłączenia domeny do sklepu
-
Czy da się przenieść zamówienia?
Ze względu na wiele różnic programowych byłaby to bardzo czasochłonna operacja. Poproś obecnego operatora sklepu o możliwość otrzymania plików CSV z bazą zamówień.
-
Czy mamy wszystkie integracje z popularnymi systemami?
Tak. System posiada integracje z wszystkimi niezbędnymi i popularnymi systemami zewnętrznymi. Jeśli jednak nie znalazłeś czegoś co pomoże i ułatwi Ci pracę, to możemy to dla Ciebie dodatkowo zaprogramować.
-
Czy jest dostęp do szablonu sklepu?
System posiada pełen dostęp do szablonów sklepu oraz szablonów mailowych poprzez rozbudowany edytor HTML/CSS wbudowany w panel sklepu.
-
Czy jest integracja z systemami magazynowymi i księgowymi?
Wszystkie popularne programy finansowo - księgowe i magazynowe mają możliwość zintegrowania. Należą do nich między innymi Subiekt GT/Nexo, Wapro Mag, PC Market, wfirma, ifirma, fakturownia.