SEO Copywriting – jak pisać treści przyjazne dla robotów i ludzi? Czy wiesz, że aż 97% firm korzysta ze strategii content marketingowych? To oznacza, że są one przydatne i w większości przypadków działają znakomicie. Ich dużą częścią jest SEO copywriting, czyli działania obejmujące tworzenie treści zgodnie z General Guidelines od Google. Przeczytaj nasz artykuł i […]
Optymalizacja sklepu
Blog dla sklepu internetowego
Jak SXO wpływa na doświadczenie użytkownika? Każdy dolar zainwestowany w poprawę doświadczeń użytkowników (UX – User Experience) to 100 dolarów zysku. Brzmi imponująco? W takim razie zacznij regularnie inwestować w SXO, czyli połączenie SEO i UX. Od teraz powinieneś skupić się nie tylko na pozycjonowaniu, czyli optymalizacji swojej strony pod kątem robotów Google, ale także […]
Content gap w sklepie internetowym to luka w treściach, które powinny być dostępne na stronie, ale z różnych przyczyn nie są. Braki te mogą wpłynąć na pozycjonowanie sklepu w wynikach wyszukiwania, a także na doświadczenie użytkowników. W artykule omówimy, czym jest content gap, jakie są jego przyczyny, jak przeprowadzić efektywną analizę oraz jak wypełnić braki […]
Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje?
Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]
Bezpieczeństwo sklepu internetowego należy do podstaw, gdy planujemy intensywne działania w branży ecommerce. Zapewnia go między innymi certyfikat SSL, obecnie stanowiący standard. Brak zabezpieczenia tego rodzaju skutkować może nieprzyjemnym ryzykiem, niepewnością odczuwaną przez klientów i niższymi wynikami w wyszukiwarce.
Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]
Na sukces sklepu internetowego składa się wiele elementów, jednak żadnego z nich nie można traktować jako bardziej i mniej ważnego. Wielokanałowe działania marketingowe, użyteczność sklepu, siła jego marki, logistyka, metody płatności i dostaw, zwroty i reklamacje, opinie klientów, doradztwo i obsługa klienta, a w tym ta posprzedażowa, to tylko niektóre z tych elementów, które pracują […]
Analityka internetowa to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu sklepem internetowym, którą na poziomie podstawowym powinien znać każdy, kto ze sprzedażą internetową ma do czynienia. Najbardziej popularnym narzędziem do prowadzenia analityki internetowej jest Google Analytics, dzięki któremu możesz magazynować dane, analizować je, a następnie interpretować wyniki. Dobrze prowadzona analityka internetowa pomoże Ci podejmować kluczowe decyzje […]
Koszyk zakupowy to miejsce, które otwiera ścieżkę zakupową w Twoim sklepie internetowym. Wraz z kartą produktową jest to jeden z najważniejszych elementów, odpowiedzialnych za doprowadzenia klienta do finalizacji transakcji zakupowej. Badania wykazują, że około 70% koszyków jest porzucanych, dlatego każdy jego element ma wpływ na jego skuteczność, czyli na wielkość generowanej sprzedaży. Jakie to elementy […]
Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]
Kolejnym narzędziem jakie udostępnia oprogramowanie sklepu Selly Shop jest moduł artykułów. W odróżnieniu od aktualności funkcjonalność modułu artykułów pozwala podpinać treści pod wybrane karty produktów oraz linki do nich w listach produktów.
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly posiada narzędzie do łatwego ustawienia niepowtarzalnych znaczników META DESCRIPTION dla wszystkich stron produktów.
Google lepiej traktuje strony z dużą ilością zaindeksowanych podstron. Duże serwisy łatwiej jest wypozycjonować na większą ilość słów kluczowych, co wpływa na większą odwiedzalność.
W panelu administracyjnym przy edycji KAŻDEJ kategorii koniecznie definiuj znaczniki META. Znaczniki META DESCRIPTION są bardzo ważne dla Klientów. Na listach wyników wyszukiwania są one widoczne i muszą zachęcić do kliknięcia.