Panel administracyjny sklepu internetowego Selly Shop
Sklepy internetowe Selly posiadają intuicyjny w obsłudze panel administracyjny. Budując oprogramowanie sklepu internetowego dbamy, aby dostępne narzędzia w znacznej części były łatwe w użyciu nie zapominając o dużej funkcjonalności.
zamówione produkty o wyczerpanych stanach magazynowych
ostatnio zarejestrowani Klienci
ostatnio dodane opinie o produktach
Obsługa zamówień
zmiana statusów zamówień
szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zmian w zamówieniu
wysyłanie informacji na email Klienta o zmianach w zamówieniu
zmiana wybranej formy dostawy i płatności
zmiana cen zamówionych produktów, obliczonych kosztów dostawy oraz prowizji od form płatności
przydzielanie opiekuna do zamówienia
definiowanie terminu dostawy i numeru wysłanej paczki
dodawanie komentarzy dla Klienta do zamówień oraz notatek wewnętrznych
szybkie przeliczenie wartości produktów na inną stawkę VAT
drukowanie karty zamówienia
drukowanie faktury pro forma
drukowanie własnego listu przewozowego z możliwością edycji szablonu wydruku.
filtrowanie list zamówień:
wg statusów zamówień
wg źródeł zamówień
wg formy płatności
wg formy dostawy
wg produktów
wg producenta
wg zakresu dat
łączenie zamówień:
lista wszystkich zamówień danego Klienta z podstawowymi informacjami: nr zamówienia, ilość pozycji, wartość zamówienia, status zamówienia
dołączanie produktów, komentarza Klienta, uwag personelu z dołączanego zamówienia do obecnego
dodawanie nowych produktów do zamówienia:
wyszukiwarka produktów po nazwie, kodzie producenta, kategorii lub identyfikatorze
dodawanie produktów z uwzględnianiem stanów magazynowych i parametrów produktów
tworzenie notatek grupowych, widzianych tylko dla przydzielonych grup administratorów
drukowanie i wysyłanie na email Klienta pro formy oraz oferty w wersji PDF
Tworzenie zamówień i ofert
Funkcja wprowadzania zamówień z poziomu panelu administracyjnego to przydatne narzędzie z kilku powodów.
Wielu Klientów potrzebuje porady telefonicznej na temat wyboru produktu. Warto przy tej okazji takiej rozmowy zadbać o podniesienie skuteczności sprzedaży przez zaoferowanie Klientowi możliwości złożenia zamówienia przez telefon.
Moduł ten jest także bardzo przydatny do wprowadzania zamówień złożonych np. w aukcjach czy stacjonarnych punktach obsługi Klienta.
Funkcjonalność modułu
Wprowadzanie danych adresowych Klienta
Opcjonalne wprowadzanie innych danych do faktury
Opcjonalne założenie konta Klienta w sklepie z dostępem do historii zamówienia
Wyszukiwarka produktów: wg kategorii, wg nazwy produktu lub po identyfikatorze produktu
Dodawanie wyszukanych produktów do tymczasowego koszyka, także z obsługą wariantów i opcji produktów
Możliwość ręcznej zmiany cen produktów
Możliwość nadania rabatu procentowego na całe zamówienie
Wybór dostępnych form płatności i dostawy produktów w tymczasowym koszyku
Tworzenie podsumowania zamówienia zawierającego wszystkie koszty zamówienia
Wysłanie pro formy lub oferty w formie załącznika z PDF na email (szablony edytowalne)
Możliwość dodania notatki do zamówienia
Opcja wysłania na adres email Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia
Zarządzanie bazą produktów
lista produktów wg kategorii, wg producentów, wg magazynów
listowanie produktów z ustawionymi opcjami promocji
dodawanie produktu
masowe dodawanie zdjęć do produktów (po 10 zdjęć jednocześnie, każde może mieć rozmiar do 2MB)
definiowanie kolejności zdjęć oraz alternatywnego tekstu dla zdjęć
definiowanie osobnego zdjęcia tylko dla serwisów aukcyjnych
kopiowanie produktu z wszystkimi zdefiniowanymi właściwościami *
szybka edycja produktów z poziomu listy produktów
pełna edycja produktów
tworzenie szablonowego opisu produktu
dodawanie polecanych produktów do dokupienia z poziomu karty produktu
definiowanie produktów dodatkowych do dokupienia w koszyku
definiowanie tagów dla produktów
definiowanie nazwy pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu karty produktu.
tworzenie notatki do produktu widocznej dla ogrniaczonych grup administratorów
* Kopiowanie produktów
Na podstawie istniejącego produktu można łatwo dodać kolejny w tej samej kategorii wykorzystując wszystkie prowadzone wcześniej informacje.
Kopiowanie produktów polega na skopiowaniu następujących właściwości produktów:
nazwa produktu
nazwa dodatkowa produktu
znaczniki HTML description i keywords
nazwę producenta
kod producenta
termin wysyłki
film z prezentacją wideo produktu
przypisanie do magazynu
ilość sztuk w magazynie
cena aktualna i poprzednia
stawka VAT
waga produktu i oznaczenie gabarytu
Powyższe właściwości można ręcznie zmodyfikować jeszcze przed utworzeniem nowego produktu.
Dodatkowo można zaznaczyć / odznaczyć kopiowanie opcji takich jak:
Oprogramowanie sklepu Selly stawia na przyjemność pracy w panelu administracyjnym – to narzędzie ma w tym pomóc.
Warianty produktów
Funkcja wprowadzania zamówień z poziomu panelu administracyjnego to przydatne narzędzie z kilku powodów.
Wielu Klientów potrzebuje porady telefonicznej na temat wyboru produktu. Warto przy tej okazji takiej rozmowy zadbać o podniesienie skuteczności sprzedaży przez zaoferowanie Klientowi możliwości złożenia zamówienia przez telefon.
Moduł ten jest także bardzo przydatny do wprowadzania zamówień złożonych np. w aukcjach czy stacjonarnych punktach obsługi Klienta.
Funkcjonalność modułu
Wprowadzanie danych adresowych Klienta
Opcjonalne wprowadzanie innych danych do faktury
Opcjonalne założenie konta Klienta w sklepie z dostępem do historii zamówienia
Wyszukiwarka produktów: wg kategorii, wg nazwy produktu lub po identyfikatorze produktu
Dodawanie wyszukanych produktów do tymczasowego koszyka, także z obsługą wariantów i opcji produktów
Możliwość ręcznej zmiany cen produktów
Możliwość nadania rabatu procentowego na całe zamówienie
Wybór dostępnych form płatności i dostawy produktów w tymczasowym koszyku
Tworzenie podsumowania zamówienia zawierającego wszystkie koszty zamówienia
Wysłanie pro formy lub oferty w formie załącznika z PDF na email (szablony edytowalne)
Możliwość dodania notatki do zamówienia
Opcja wysłania na adres email Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia
Moduł faktur VAT
Sklepy internetowe na platformie Selly otrzymały możliwość prostego wystawiania faktur VAT, drukowania oraz wysyłania ich bezpośrednio do odbiorców na adres email jako załączniki PDF. Powstał także mechanizm rozliczania częściowych wpłat za zamówienia.
Funkcjonalność modułu faktur VAT
wystawianie faktur VAT z poziomu edycji zamówienia
drukowanie faktury VAT: oryginał, kopia, duplikat
wysyłka faktury na email Klienta w postaci załącznika (plik PDF)
edycja danych Klienta
edycja wszystkich pozycji na fakturze
edycja kwoty zapłaconej faktury
rozliczanie pełnej kwoty wpłaty za fakturę jednym kliknięciem
anulowanie faktury
edycja wyglądu faktury przez edytor szablonów (szablon D07)
zapis zdarzeń o każdej wprowadzone zmianie w wystawionej fakturze
możliwość eksportu faktur VAT do pliku CSV
Opcje listowania faktur VAT
wg statusów faktur
wg zakresu dat wystawienia faktur
szukanie po numerze faktury
szukanie po nabywcy faktury
Ustawienia ogólne faktur VAT
definicja danych sprzedającego (mogą być inne niż dane sklepu)
definicja prefiksu oraz formatu numeracji faktur
ustawienie numeru początkowego faktur
definicja domyślnej formy płatności oraz terminu płatności
Rejestr sprzedaży VAT
automatyczne tworzenie rejestru
eksport rejestru do pliku PDF lub CSV
Moduł faktur w panelu administracyjnym znajduje się w menu „SPRZEDAŻ” / Faktury VAT.
Import wpłat bankowych
Oprogramowanie sklepu internetowego automatyzuje proces księgowania wpłat za złożone zamówienia za pomocą modułu importów wpłat bankowych.
Po jednorazowej wstępnej czynności konfiguracyjnej import i kojarzenie nawet wielu wpłat za zamówienia jest bardzo użyteczne i przejrzyste. Praktycznie każdy system bankowy umożliwia eksport historii rachunku z zadanego okresu czasu do pliku CSV.
Wszystkie zamówienia otrzymały jednocześnie nową funkcjonalność zapisu kwoty zapłaconej przez Klienta, a przy wystawianiu faktur VAT wartości te są uwzględniane w podsumowaniu dokumentu sprzedaży.
Funkcjonalność importera wpłat
Możliwości ogólne i konfiguracyjne:
definicja kodowania znaków pliku CSV
definicja znaku rozdzielającego kolumny i separatora tekstu
definicja filtru statusów zamówień, które mają być przeszukiwane do importu wpłat
trwałe zapamiętanie ostatnich ustawień
poufność danych (po przetworzeniu importu pliki CSV nie są przechowywane na serwerze)
Działania przy księgowaniu wpłat:
zapis wpłaconych kwot do zamówień
dodawanie częściowych wpłat do wcześniejszych księgowań zaliczek
zmiana statusów zamówień na wskazany status
opcjonalna wysyłka maili do Klientów z informacją o zmianie statusu zamówienia
listowanie nierozpoznanych wpłat z przesyłanego pliku CSV
automatyczny zapis do zdarzeń przy zamówieniach, które zostały zmodyfikowane przy imporcie wpłat.
Moduł importu wpłat w panelu administracyjnym znajduje się w menu „SPRZEDAŻ” / Import wpłat bankowych.
Obsługa bazy Klientów
lista i wyszukiwarka Klientów
filtrowanie wyników wyszukiwania klientów wg dodatkowych parametrów: konta aktywne, konta nieaktywne, poziomy cen przypisanych do klientów, zgoda lub brak zgody na newsletter, konta z podanym numerem NIP lub bez NIP.
podgląd danych Klienta, złożonych zamówień i stanu programu parterskiego
edycja danych Klienta
zmiana hasła do konta Klienta
blokowanie konta Klienta
definicja poziomu hurtowego klienta lub indywidualnego rabatu na asortyment
ustawienie Klienta jako zarejestrowany VAT UE (powoduje przeliczenie cen na listach produktów, karcie produktu oraz całej sekcji koszyka wg stawki VAT o wartości 0%.)
eksport danych klientów do plików CSV.
filtrowanie klientów lub wyników wyszukiwania wg dodatkowych parametrów: konta aktywne, konta nieaktywne, poziomy cen przypisanych do klientów, zgoda lub brak zgody na newsletter, konta z podanym numerem NIP lub bez NIP.
Drukowanie pocztowej książki nadawczej
listowanie zamówień o określonych statusach, formach dostaw i zakresie dat
masowe zaznaczanie przesyłek do wydrukowania
definicja numeru umowy z Pocztą Polską
definicja statusu, na który ma zostać zmienione zamówienie po wygenerowaniu książki nadawczej
opcja wysyłki maili do Klientów z informacją o zmianie statusu zamówienia
generowanie pliku PDF z książką nadawczą z możliwością wielokrotnego pobierania ostatnio wygenerowanego stanu.
Obsługa aukcji sklepu
wystawianie na aukcję produktów z dostępnych w bazie towarów
wystawianie na aukcje zestawów produktów z automatyczną aktualizacją cen wg składników zestawów
lista aukcji z aktualnymi licytacjami
podgląd aukcji, edycja danych i zakończenie aukcji przed terminem
Pomocnik aukcjonera:
automatyczne tworzenie całego szablonu opisu produktu dla systemów aukcjyjnych
możliwość zmiany parametrów produktu: nazwy, ceny, dodatkowych zdjęć
możliwośc definiowania dowolnej ilości szablonów aukcji
Obsługa programu partnerskiego
lista kont z naliczonymi prowizjami od sprzedaży
podgląd szczegółów rozliczenia danego użytkownika
Moduł obsługi reklamacji RMA
Bardzo funkcjonalny moduł obsługi reklamacji to nowe narzędzie usprawniające pracę i kontakty z Klientami.
Udostępnione opcje w systemie zgłoszeń reklamacji pozwolą zapanować nawet nad dużą ilością reklamacji dzięki definiowalnym przypomnieniom.
Funkcjonalność systemu RMA
Sposób przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych:
ogólnodostępny formularz zgłoszeniowy z możliwością wysłania plików (np. zdjęć produktu uszkodzonego), zobacz przykład
automatycznie wypełniany formularz zgłoszeniowy dostępny po zalogowaniu Klienta do historii zamówień (kliknięcie w link „Zgłoś reklamację” przy każdym zamówionym produkcie).
Obsługa systemu reklamacji w panelu administracyjnym:
przejrzysta lista zgłoszeń reklamacyjnych
funkcjonalna wyszukiwarkami reklamacji wg różnych kryteriów
podgląd i edycja szczegółów zgłoszeń
ustawianie statusów reklamacji i wysyłanie komunikatów do Klientów
definiowanie statusów, kolorów wyróżniających statusy oraz przyporządkowywanie szablonów listów dla zgłoszeń
dodawanie do zdarzeń otrzymanej korespondencji lub dodatkowych informacji dotyczących zgłoszenia
ustawianie przypomnienia na email do obsługującego reklamację (definiowany dzień, wiadomości email są wysyłane codziennie po godzinie 8.00)
chronologiczna lista zdarzeń w szczegółach zgłoszeń oraz globalnie dla całego modułu
informacja o złożonej reklamacji na listach zamówień i w szczegółach zamówienia
edycja treści wiadomości dla statusów dostępna w edytorze szablonów (szablony R01-R05), edycja wiadomości z przypomnieniem (szablon R99)
możliwość zdefiniowania w konfiguracji podstawowej (sekcja „Dane kontaktowe”) osobnego adresu i nazwy nadawcy dla listów wysyłanych z modułu reklamacji
Przykłady zgłoszeń reklamacyjnych można zobaczyć w sklepie demonstracyjnym.
Informacja dla Klientów korzystających dotychczas z formularza reklamacji w module formularzy online:
W celu przełączenia zgłoszeń reklamacyjnych na nowy moduł należy zmienić adres linku do formularza z reklamacje.html na reklamacja.html (standardowo menu: Treści / Definiowane bloki HTML – blok o nazwie BOX_NA_SKROTY).
Obsługa hurtownii internetowej i rabatów
Prowadząc sklep detaliczny na oprogramowaniu Selly możesz uzupełnić przychody o sprzedaż hurtową. Stworzone narzędzia pozwolą w prosty sposób zarządzać upustami dla Klientów hurtowych lub przydzielać premie dla Klientów detalicznych w zależności od obrotów lub ilości dokonanych zamówień w ustalonym czasie.
Definiowanie indywidualnych poziomów cen dla produktów:
przypisywanie ustalonych cen produktów w trzech poziomach
przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami
wyliczanie cen dla przydzielonej grupy rabatowej
Definiowanie rabatów:
definiowanie trzech poziomów cen dla każdej grupy rabatowej
definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej liczby zamówień
ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej sumy zamówień
opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień o ustalonym statusie
opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień złożonych w zadanym okresie czasowym
Definiowanie progów cenowych produktów:
definiowanie progów cenowych uzależnionych od ilości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
definiowanie progów cenowych uzależnionych od wartości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
definiowanie rabatów od cen detalicznych oraz trzech poziomów rabatów od cen hurtowych osobno
definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
Przypisywanie rabatów do Klientów:
przydzielanie konta Klienta do wybranego poziomu zniżek
przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia
Pozostałe funkcje:
możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie (opcja programowana indywidualnie)
wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów
zapis szczegółowych informacji o udzielonym rabacie przy zamówieniu
Zarządzanie kategoriami
definiowanie tagów KEYWORDS i DESCRIPTION
definiowanie opisu kategorii
definiowanie szablonu opisu produktów w danej podkategorii oraz filtrów wyszukiwania
wybór szaty graficznej listy produktów i możliwość definiowania indywidualnych layoutów
tworzenie powiązań kategorii
definiowanie dostępnych form płatności i transportu w danej kategorii
definiowanie średniej wagi produktów w kategorii, gabarytów i progu darmowej dostawy
blokowanie dostępu do kategorii dla osób niepełnoletnich
Zarządzanie formami płatności
definicja nazwy płatności
definicja treści informacji wyświetlanej po złożeniu zamówienia i wysyłanej na email klienta
ograniczenie obsługi płatności do zakresu wartości koszyka
możliwość zdefiniowania kosztu płatności wg różnych wzorów dopłat/rabatów
możliwość zablokowania formy płatności dla wybranej grupy klientów
przyporządkowanie szablonu listu wysyłanego do klienta składającego zamówienie
definicja stawki VAT danej płatności
przypisanie docelowego statusu zamówienia dla automatycznego księgowania wpłat przy płatności elektronicznej
Zarządzanie formami dostaw
definicja nazwy formy dostawy
tworzenie cennika dostaw uzależnionego od wag, cen lub ilości produktów
ograniczenie dostawy do maksymalnej wagi
definiowanie opcjonalnych punktów odbiorów
definiowanie opcjonalnych dopłat za usługi dodaktowe
przypisywanie dostępnych form płatności dla danej formy dostawy
definiowanie krajów, dla których obowiązuje dana forma dostawy
definicja stawki VAT danej dostawy
Obsługa kodów rabatowych
Główne funkcje kuponów rabatowych
tworzenie kodów rabatowych wg zdefiniowanych wytycznych
listowanie i drukowanie kodów rabatowych
automatyczna wysyłka kodów rabatowych do Klientów sklepu, odbiorców newslettera lub na ręcznie wprowadzena adresy email
wprowadzanie kuponów przez Klientów w koszyku wraz z jednoczesnym sprawdzeniem ważności kuponu i wprowadzaniem stosownej obniżki w zamówieniu
Dostępne opcje generowania kodów rabatowych
wpisanie kodów kuponów ręcznie lub wygenerowanie puli kodów
zdefiniowanie typu rabatu (procentowy, kwotowy) oraz jego wielkości
opcjonalne zdefiniowanie ilości powtórzeń użycia tego samego kodu
opcjonalne zawężenie działania kodu do zakresu dat
opcjonalne zawężenie działania kodu do zakresu kwot zakupów (minimum / maksimum)
opcjonalne zawężenie działania kodu do ilości zamawianych produktów tego samego towaru
Dodatkowe opcje generowania kuponów rabatowych:
możliwość wykluczenia działania kuponu na produkty:
przecenione (cena poprzednia większa od aktualnej)
w promocji typu hit dnia
w promocji na stronie głównej
w promocji w kategorii
będące zestawami produktów
możliwość rabatowania niektórych tylko produktów z koszyka:
tylko jednego najtańszego produktu w koszyku (np. posiadając 2 i więcej produktów w koszyku rabat naliczony zostanie tylko na jeden najtańszy)
co drugiego najtańszego produktu (np. posiadając 6 produktów w koszyku, tylko 3 najtańsze będą miały obniżoną cenę)
odpowiednio co 3-go, 4go, 50go najtańszego produktu w koszyku
możliwość zdefiniowania całych kategorii i/lub wybranych producentów, dla których obowiązują kupony rabatowe.
możliwość zawężenia działania kodu na konkretne wybrane produkty (ograniczenie do 500 produktów). Dostępna jest wyszukiwarka produktów.
Dystrybucja kuponów rabatowych
wybór odbiorców mailingu z wygenerowanymi kodami rabatowymi: zarejestrowani Klienci, odbiorcy newslettera, jednorazowe wpisanie wielu adresów email, wysyłka próbna na wskazany adres
definiowanie szablonu email z wysyłką kodów rabatowych
Moduł kuponów rabatowych na stronach sklepu znajduje się w menu „ASORTYMENT” panelu administracyjnego: zobacz przykład ».
Raporty sprzedaży
Sklepy internetowe na platformie Selly wzbogaciły się o nowy rozbudowany moduł raportów sprzedaży.
Analizy sprzedaży można sporządzać wg jednego z ośmiu głównych kryteriów.
Możliwości ogólne:
raporty wg zamówień: wykres oraz lista zamówień wg wartości lub numerów
raporty wg klientów: wykres oraz tabela klientów wg wartości lub ilości zamówień
raporty wg produktów: wykres oraz tabela produktów wg ilości, wartości lub nazw produktów
raporty wg form płatności
raporty wg form dostaw
raporty wg statusów zamówień
raporty wg typów zamówień: zamówienia bez rejestracji, z rejestracją, zamówienia powtórne
raporty wg źródeł odwiedzin
Opcje przeglądania raportów:
generowanie wykresu liniowego lub słupkowego
generowanie szczegółowego zestawienia tabelarycznego pod wykresami
wybór sklepu, jeśli w jednym panelu jest więcej niż jeden sklep
wybór zakresu dat złożonych zamówień
wybór statusów zamówień pobieranych do raportu
zmiana sposobu sortowania zestawień tabelarycznych
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly udostępnia zaawaansowanym użytkownikom edytor szablonów HTML i CSS. Jest to ważna opcja dla użytkowników, którzy znają język XHTML i CSS i chcą sami dowolnie modyfikować wygląd sklepu.
Dostęp do szablonów HTML i CSS sklepu internetowego będzie przydatny dla:
właścicieli sklepów, którzy sami chcą dokonywać zmian graficznych w sklepie
firm, które chcą oferować oprogramowanie sklepu dla swoich Klientów wraz z projektem i wdrożeniem szaty graficznej
Elementy sklepu, które można edytować:
plik z definicją stylów CSS
szablony aukcji
szablony maili wysyłanych ze sklepu
szkielety główne szablonów sklepu
szablon karty produktu
szablony widoków list produktów
szablony sekcji koszyka
szablony strefy klienta
wiele różnych elementów strony głównej i podstron
Dostępne opcje edytora:
przyjazne podświetlanie składni HTML
zapis kopii zapasowej edytowanego pliku
możliwość udostępnienia osobom zewnętrznym (np. webdeveloperowi) ograniczonego dostępu w panelu administracyjnym tylko do edytora szablonów
szukanie ciągu znaków w szablonie
skok do wskazanej linii edytowanego pliku
tryb pełnoekranowy
funkcje cofnij i przywróć
zmiana rozmiaru czcionki
zawijanie wierszy
Edytor szablonów posiada możliwość zapisania kopii zapasowej szablonu oraz przywracanie kopii i ich usuwanie.
Narzędzie do znaków wodnych
Oprogramowanie sklepu internetowego posiada funkcjonalne narzędzie do obsługi znaków wodnych na zdjęciach produktów. Zaletą nowego modułu jest generowanie specjalnych zdjęć ze znakami wodnymi używanymi do opisów w serwisach aukcyjnych oraz obsługa stopnia przezroczystości znaku wodnego (kanał alfa).
wybór rodzajów zdjęć podlegających oznaczeniu znakiem wodnym
wskazywanie umiejscowienia znaku wodnego
opcjonalne przesunięcie znaku wodnego od wybranego punktu
ustalanie stopnia przezroczystości znaku wodnego
Dla istniejących zdjęć w sklepie udostępnione jest także narzędzie do nakładania znaków wodnych w obecnych produktach. Opcję tą można uruchamiać wielokrotnie, ponieważ wersja oryginalna zdjęcia jest zawsze zachowywana na serwerze. Narzędzie znaków wodnych można także próbnie wykonać na wskazanych produktach i przetestować na różnych ustawieniach, aby jak najlepiej dobrać właściwe parametry znaku wodnego.
Masowa edycja produktów
Narzędzia do masowej edycji produktów wg wybranych kryteriów (kategorie/producenci):
masowa zmiana cen produktów
masowa zmiana danych
masowe usuwanie produktów
masowe usuwanie zdjęć produktów
masowa zmiana kategorii produktów
Masowa zmiana danych produktów:
wyświetlania produktów
nazw dodatkowych
tekstów promocyjnych
wag produktów
terminów dostaw
promocji HIT DNIA
promocji na stronie głównej
promocji w kategoriach
dostępności i eksportów do porównywarek, opcji KUP NA CENEO
czasów gwarancji
grup rabatowych
producentów
ikon promocji
tekstu reklamowego dla porównywarek
Masowa zmiana cen produktów
W związku z wejściem w życie od 1 stycznia 2011 roku nowych stawek podatku VAT, udostępniliśmy nowe opcje w narzędziach masowych zmian cen. Najważniejszą nowością jest możliwość operowania wzorami przy zmianach cen, przez co w prosty sposób można manipulować cenami na wiele sposobów
Możliwości masowej zmiany cen:
zmiana ceny aktualnej i/lub poprzedniej wg wpisywanego wzoru z działaniami: mnożenie, dzielenie, dodawanie, odejmowanie
opcja zaokrąglania cen do pełnych złotych
zawężanie zmian cen do wybranego producenta i/lub podkategorii
zawęzanie zmian cen do produktów z wybraną aktualną stawką VAT
procentowa zmiana ceny aktualnej na podstawie ceny poprzedniej i odwrotnie
Jak zmienić ceny produktów z podatkiem VAT 22% na 23%:
wybierz kategorię główną produktów (opcjonalnie można zawęzić do wybranej podkategorii i/lub dodatkowo wybranego producenta)
wybierz z listy rozwijanej stawkę VAT 22% (tylko produkty z tą stawką VAT zostaną zmienione)
wpisz wzór dla ceny aktualnej: x*1.0082
zapisz zmiany i zaakceptuj komunikat z podsumowaniem zmian
Moduł powiadomień SMS
Wszystkie sklepy na platformie Selly posiadają możliwość prostego wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio z panelu sklepu.
Wysyłanie wiadomości SMS może być realizowane automatycznie przy ustalonych zmianach statusów zamówień lub na żądanie w dowolnej chwili.
Ważną funkcjonalnością jest możliwość zamawiania przez kupujących płatnej usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień.
Każdy sklep na platformie otrzymał możliwość bezpłatnego przetestowania usługi wysyłki SMS.
Ogromną zaletą oferowanego przez nas rozwiązania jest możliwość przerzucenia kosztów wysyłki SMSów na kupującego, oferując mu w koszyku opcję zamówienia usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Właściciel sklepu definiuje koszt tej usługi oraz ilość wysyłanych SMSów w ramach zamówienia. Uruchamiając tą usługę z przykładową kwotą 2zł za 2 wiadomości SMS sklep generuje dodatkowy przychód z tej usługi.
Funkcjonalność modułu SMS
Sposoby wysyłki wiadomości SMS:
zautomatyzowane wysyłanie zdefiniowanych szablonów wiadomości dla wybranych statusów zamówień
ręczne wysyłanie wiadomości SMS przy edycji zamówienia
Konfiguracja modułu SMS:
definiowanie rodzaju wysyłanej wiadomości SMS Eco lub SMS Pro
definiowanie nazwy nadawcy (nagłówka) SMS lub rejestrowanie własnej nazwy (nazwa sklepu, numeru nadawcy)
podsumowanie kwoty do wykorzystania na wysyłkę SMSów
raport z wysłanych SMSów
Zamawianie powiadomień SMS przez kupujących:
włączanie w koszyku możliwości odpłatnego (koszt pokrywa kupujący) otrzymywania powiadomień o zmianach w zamówieniu
definicja kosztu doliczanego do zamówienia oraz ilości SMSów w ramach usługi
informacja w zamówieniu o ilości pozostałych SMSów do wysłania w ramach usługi
Cennik:
wysyłka pojedynczej wiadomości SMS Eco – 9 gr netto (11 gr brutto)
wysyłka pojedynczej wiadomości SMS Pro – 15 gr netto (18 gr brutto)
minimalne jednorazowe załadowanie konta kwotą 50zł brutto (załadowanie ważne bezterminowo!)
indywidualny nagłówek wiadomości (branding) – 50zł netto/mc (doliczane do abonamentu)
Jak załadować konto?
W celu doładowania konta kwotą na SMSy należy w panelu administracyjnym w menu KONTO / Usługi dodatkowe zamówić usługę załadowania konta.
Limit na koncie zostanie powiększony o pełną wpłaconą kwotę brutto a faktura VAT natychmiast po otrzymaniu szybkiego e-przelewu.
Moduł newslettera
Dostępne opcje wysyłki:
wybór sklepu (podstawowego lub jednego z dodatkowych) jako nadawców newslettera
wysyłka testowa na wskazany adres email
wysyłka do zarejestrowanych klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera
wysyłka do odbiorców wpisanych na listę newslettera danego sklepu (podstawowego lub dodatkowego)
wysyłka jednorazowa do wpisanych wielu adresów email w polu tekstowym
I wiele innych...
definiowanie producentów i promowanie wybranych na stronie głównej
definiowanie magazynów
definiowanie słowników parametrów używanych do opisów produktów
zarządzanie treścią stron informacyjnych edytowanych przez wizualny edytor
definiowalne bloki kodu HTML stron przez panel administracyjny
moduł aktualności
definiowanie artykułów i przypisywanie ich do kategorii lub produktów
moderacja opinii o produktach
samodzielna konfiguracja opcji płatności, dostawy i statusów zamówień
zarządzanie eksportami do porównywarek cen:
ustawienia eksportów produktów
historia wykonanych eksportów
adresy URL z lokalizacją plików XML
dostęp do wysłanych formularzy online (np. reklamacje)
menadżer plików
definiowanie indywidualnych poziomów dostępu do panelu administracyjnego
tworzenie grup administratorów
nadawanie praw do poszczególnych modułów
zapis danych o czasie ostatniego logowania i błędnego logowania administratorów
zarządzanie systemem cache (czyszczenie na żądanie)
Wypróbuj Selly bez ryzyka!
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzą, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!