Social media dla e-commerce
Przekonaj się, że starannie budowana strategia, komunikacja w mediach społecznościowych, kampanie performance i analityka mogą być dźwignią do skalowania Twojego sklepu internetowego. Pojawiaj się w miejscach, gdzie są Twoi klienci. Obecnie w mediach społecznościowych spędza czas znaczna większość z nas. Wybierz najbardziej dopasowane do Twojej branży kanały, buduj społeczności i spotykaj się z oczekiwaniami swoich klientów. Reklama w social media dla e-commerce umożliwia edukację, wzmocnienie trendu, a także chęci posiadania produktów oferowanych przez sklep internetowy. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoich celach, a my dobierzemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązania. Rozmawiasz z ekspertami, którzy pracowali już z setkami marek, pomagając im we wzroście.Umów się na rozmowę i dowiedz się jak skutecznie działać w SOCIAL MEDIACH
Strategia marketingowa i product discovery
Pomożemy w zaplanowaniu komunikacji produktów i usług, znalezieniu niszy, dopracowaniu oferty, person, propozycji wartości i lejka sprzedażowego. Dobierzemy kanały i wyznaczymy cele. Przeszkolimy Cię z jej wykorzystania.Komunikacja
Zaprojektujemy spójną i kreatywną komunikację doprowadzając Cię do osiągnięcia celów biznesowych. Poprowadzimy dla Ciebie konto na Facebooku, Instagramie, Tik Toku, a także LinkedIn, generując wyniki dla firmy. Pomożemy w analityce, kreacji i moderacji.Performance
Przeprowadzimy skuteczne, zorientowane na wynik kampanie płatne w mediach społecznościowych (Meta Ads, TikTok Ads, YouTube Ads, LinkedIn Ads). Łączymy technologię, kompetencje i kreatywność by modelować celne reklamy.Analityka internetowa
Skonfigurujemy dla Ciebie podstawowe narzędzia analityczne, które dostosowane zostaną do Twojej branży. Zadbamy o poprawność zbierania danych przez Google Analytics, Search Console, mapy ciepła, instalację piksela, LinkedIn Tag’a i inne. Pomożemy Ci w analizie danych i wyciąganiu wniosków.Poznaj dobrze każdy z etapów współpracy
1
Strategia & Planowanie
Każdy projekt ma swój cel, grupę docelową i potencjalne kanały dotarcia. Zawsze określamy na początku, co jest krótkotrwałym i długotrwałym celem, aby dobrać w odpowiednie kanały i działania w nich. Tworzymy persony, lejek marketingowy, harmonogram prac i plan regularnego kontaktu.2
Efektywne wdrażanie & regularne działania
Sprawna realizacja działań, szybki kontakt, krótkie raporty w formie week maila lub week calla raz w tygodniu, a także raporty zbiorcze po każdym miesiącu współpracy. Wspólne wypracowywanie przewag metodą warsztatową i product discovery.3
Analityka & optymalizacja
Dogłębna i stała analiza osiąganych wyników w komunikacji i reklamach, a także optymalizacja ich w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników przy określonym budżecie. Regularne poprawianie i testowanie różnych sposobów “growth hacking” w celu wypracowywania lepszych wyników.Najczęściej zadawane pytania
- Czy dostanę ofertę standardową, czy indywidualną?
Nawet najmniej skomplikowany projekt jest wyceniany indywidualnie, ze względu na branżę, zakres działań potrzebnych do wygenerowania wyników, a także oczekiwane rezultaty.
- Od czego zaczniemy współpracę?
Współpraca zawsze zaczyna się od rozmowy z ekspertem, który dokładnie zbada Twoje potrzeby, a także branżę, w której działasz. Efektem wspomnianych rozmów będzie strategia komunikacji, a następnie pierwsze, skuteczne komunikaty.
- Ile trzeba czekać na efekty?
Efekty z reklam pojawiają się już po kilku dniach od ich włączenia, a efekty biznesowe po dłuższym czasie. Często już kilka dni po wystartowaniu kampanii sklepy internetowe odnotowują zyski. Następnie należy maksymalizować wynik na przestrzeni czasu.
- Czy muszę mieć materiały?
Materiały takie jak zdjęcia i wideo bardzo pomagają w codziennej pracy i zwiększają szansę na osiągnięcie wyników. Jesteśmy jednak w stanie poradzić sobie nawet w sytuacji, gdy zabraknie materiałów. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, stworzymy wytyczne do tworzenia materiałów w firmie, by zespół mógł je wykonać, a następnie przesłać.
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019