Social media dla e-commerce

Przekonaj się, że starannie budowana strategia, komunikacja w mediach społecznościowych, kampanie performance i analityka mogą być dźwignią do skalowania Twojego sklepu internetowego. Pojawiaj się w miejscach, gdzie są Twoi klienci. Obecnie w mediach społecznościowych spędza czas znaczna większość z nas. Wybierz najbardziej dopasowane do Twojej branży kanały, buduj społeczności i spotykaj się z oczekiwaniami swoich klientów. Reklama w social media dla e-commerce umożliwia edukację, wzmocnienie trendu, a także chęci posiadania produktów oferowanych przez sklep internetowy. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoich celach, a my dobierzemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązania. Rozmawiasz z ekspertami, którzy pracowali już z setkami marek, pomagając im we wzroście.
  • Świadome projektowanie lejka marketingowego i ścieżki zakupowej odbiorcy
  • Zwiększanie sprzedaży produktów na określonym rynku
  • Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki

Umów się na rozmowę i dowiedz się jak skutecznie działać w SOCIAL MEDIACH


Strategia marketingowa

Strategia marketingowa i product discovery

Pomożemy w zaplanowaniu komunikacji produktów i usług, znalezieniu niszy, dopracowaniu oferty, person, propozycji wartości i lejka sprzedażowego. Dobierzemy kanały i wyznaczymy cele. Przeszkolimy Cię z jej wykorzystania.

Komunikacja

Zaprojektujemy spójną i kreatywną komunikację doprowadzając Cię do osiągnięcia celów biznesowych. Poprowadzimy dla Ciebie konto na Facebooku, Instagramie, Tik Toku, a także LinkedIn, generując wyniki dla firmy. Pomożemy w analityce, kreacji i moderacji.
Komunikacja
Performance

Performance

Przeprowadzimy skuteczne, zorientowane na wynik kampanie płatne w mediach społecznościowych (Meta Ads, TikTok Ads, YouTube Ads, LinkedIn Ads). Łączymy technologię, kompetencje i kreatywność by modelować celne reklamy.

Analityka internetowa

Skonfigurujemy dla Ciebie podstawowe narzędzia analityczne, które dostosowane zostaną do Twojej branży. Zadbamy o poprawność zbierania danych przez Google Analytics, Search Console, mapy ciepła, instalację piksela, LinkedIn Tag’a i inne. Pomożemy Ci w analizie danych i wyciąganiu wniosków.
Analityka internetowa

Poznaj dobrze każdy z etapów współpracy

1
Strategia & Planowanie
Każdy projekt ma swój cel, grupę docelową i potencjalne kanały dotarcia. Zawsze określamy na początku, co jest krótkotrwałym i długotrwałym celem, aby dobrać w odpowiednie kanały i działania w nich. Tworzymy persony, lejek marketingowy, harmonogram prac i plan regularnego kontaktu.
2
Efektywne wdrażanie & regularne działania
Sprawna realizacja działań, szybki kontakt, krótkie raporty w formie week maila lub week calla raz w tygodniu, a także raporty zbiorcze po każdym miesiącu współpracy. Wspólne wypracowywanie przewag metodą warsztatową i product discovery.
3
Analityka & optymalizacja
Dogłębna i stała analiza osiąganych wyników w komunikacji i reklamach, a także optymalizacja ich w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników przy określonym budżecie. Regularne poprawianie i testowanie różnych sposobów “growth hacking” w celu wypracowywania lepszych wyników.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy dostanę ofertę standardową, czy indywidualną?
    Nawet najmniej skomplikowany projekt jest wyceniany indywidualnie, ze względu na branżę, zakres działań potrzebnych do wygenerowania wyników, a także oczekiwane rezultaty.
  • Od czego zaczniemy współpracę?
    Współpraca zawsze zaczyna się od rozmowy z ekspertem, który dokładnie zbada Twoje potrzeby, a także branżę, w której działasz. Efektem wspomnianych rozmów będzie strategia komunikacji, a następnie pierwsze, skuteczne komunikaty.
  • Ile trzeba czekać na efekty?
    Efekty z reklam pojawiają się już po kilku dniach od ich włączenia, a efekty biznesowe po dłuższym czasie. Często już kilka dni po wystartowaniu kampanii sklepy internetowe odnotowują zyski. Następnie należy maksymalizować wynik na przestrzeni czasu.
  • Czy muszę mieć materiały?
    Materiały takie jak zdjęcia i wideo bardzo pomagają w codziennej pracy i zwiększają szansę na osiągnięcie wyników. Jesteśmy jednak w stanie poradzić sobie nawet w sytuacji, gdy zabraknie materiałów. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, stworzymy wytyczne do tworzenia materiałów w firmie, by zespół mógł je wykonać, a następnie przesłać.
Potrzebujesz wsparcia w swojej kampanii w social mediach, odezwji się do nas, a my postaramy się pomóc.
  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019