elektrohome.pl – Selly jako skalowalna platforma dla zaawansowanych sprzedawców
Sklep eletrohome.pl rozpoczął budowę swojej pozycji wraz z naszym oprogramowaniem w 2018. roku. Zespół rozwija go w imponującym tempie, przy wykorzystaniu wielu możliwości, jakie daje Selly. Stanowi doskonały dowód na to, że z pomocą połączenia wbudowanych funkcjonalności i personalizacji poszczególnych funkcji można osiągnąć satysfakcjonujące efekty na przestrzeni lat.
Rozwój sklepu na przestrzeni lat bez przenoszenia
Nasza platforma miała zapewnić klientowi warunki, by mógł rozwijać sklep, bez konieczności przenoszenia go. Nasz zespół miał zadbać o to, by sprzedawca nie osiągnął sufitu pod względem oczekiwanych funkcjonalności oferowanych.
Selly jako stabilna platforma umożliwiająca skalowanie
Celem firmy było stopniowe budowanie pozycji na rynku, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów.
Sukces w trudnej branży
Branża urządzeń AGD to kolejny sektor rynku uznawany za trudny dla firm. Wymaga spójności, atrakcyjnej oferty, a także sklepu dostosowanego pod względem UX, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktopowych. Marka elektrohome.pl z sukcesem jednak stawia czoła wyzwaniom wdrażając rozwiązania innowacyjne i atrakcyjne dla potencjalnych klientów, ułatwiając im wybór i zakup pożądanych produktów.
W ofercie sklepu internetowego elektrohome.pl znajdziecie kategorie:
- oczyszczacze powietrza i akcesoria
- sport i fitness
- agd do zabudowy
- agd wolnostojące
- zlewozmywaki i baterie
- agd drobne
- dom i ogród
- pomysły na prezent
Wybrane funkcjonalności cenione przez firmę
Jak wspomnieliśmy wcześniej, w sklepie można zauważyć wiele funkcji, które pomagają budować odpowiednie doświadczenia użytkownika. Poniżej przywołaliśmy kilka, które mogą mieć znaczenie, gdy myślicie o rozwoju własnego sklepu internetowego.
Zespół elektrohome.pl prowadzi działania marketingowe, w czym pomaga szybkość platformy, dopasowanie pod pozycjonowanie, a także duża elastyczność, przy dostępnym, technicznym supporcie.

Content marketing na stronie głównej – odnośniki do blogowych artykułów specjalistycznych umożliwiają uzupełnienie wiedzy przez użytkownika zanim dokona ostatecznego wyboru. Dzięki temu ma on możliwość.

Integracja z Ceneo i zwiększenie zaufania poprzez opinie – Widget umożliwia nowym użytkownikom zbudowanie niezbędnego do kupna wybranych produktów zaufania, gdyż firma cieszy się dobrymi opiniami.

Livechat – bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest coraz ważniejszych dla użytkowników. Wdrażając rozwiązania, którym jest livechat, elektrohome.pl zwiększa szansę na konwersję poprzez natychmiastową pomoc w dokonaniu właściwego wyboru.

Widget Facebook – Media społecznościowe stają się nieodłączną częścią jakiejkolwiek sprzedaży w internecie. Budowanie społeczności na platformach jak Facebook staje się bardzo ważne w perspektywie budowania trwałej marki.

Rozbudowane i intuicyjne menu – Menu pełni bardzo ważną rolę, a to zaprojektowane przez zespół sklepu elektrohome.pl jest skonstruowane w taki sposób, by potencjalny klient w bardzo krótkim czasie mógł znaleźć wszystko, co go interesuje.

Cross-selling przy dodawaniu do koszyka – Przy dodawaniu produktu do koszyka użytkownik może jednocześnie korzystać z rozszerzonych pakietów gwarancyjnych, co zwiększa szanse sprzedawcy na zwiększenie wartości każdego zamówienia.

Schowek i możliwość porównywania produktów w nim – Jeżeli ktokolwiek chciałby sprawdzić kilka produktów, porównując je ze sobą, może wykorzystać w tym celu funkcjonalność schowka. Dzięki temu upewni się, że planowany przez niego zakup jest uzasadniony.

Zachęcenie do dokończenia zakupu w formie Pop Up – Podczas zakupów potencjalnym klientom może ukazać się okienko, które zachęca do sfinalizowania transakcji w koszyku, pokazując konkretny produkt. Jeżeli konsument jest niezdecydowany, to doskonałe wykorzystanie ostatniej okazji, by go przekonać.

Mamy nadzieję, że rozwój sklepu w dalszym ciągu będzie tak dynamiczny, a opcje w platformie tylko pomogą realizować obraną strategię. Życzymy powodzenia!
Może Cię jeszcze zainteresować
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019