Analiza UX i badania użyteczności
Duży ruch, ale konwersja nadal niska? Przyczyną może być nieużyteczny sklep internetowy. Co to oznacza? Że potencjalni klienci, którzy trafiają na Twoją stronę internetową mogą mieć problem z odnalezieniem się na niej, a także z finalizacją transakcji. Zadbaj o user experience, aby kaloryczny ruch zaczął konwertować. Użyteczna strona to nie tylko przyjemne i intuicyjne robienie zakupów, ale również lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Żyjemy w czasach, gdy dane są cenniejsze od złota. Zapisz się na Konsultację UX i dowiedz się: kim jest Twój użytkownik, co robi na Twojej stronie, gdzie napotyka największe problemy i dlaczego porzuca koszyk na rzecz Twojej konkurencji.Umów się na rozmowę i dowiedz się jak skutecznie poprawić UX własnego sklepu internetowego
Niska konwersja? Wykonaj bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej na temat UX
Na dobry początek: Konsultacja UX
Bezpłatna konsultacja z zakresu UX pozwoli Ci rzetelnie ocenić sytuację Twojej strony internetowej, a także stopień jej użyteczności. Dzięki niej dowiesz się, co sprawia kłopot na Twojej stronie, a także poznasz propozycje działań naprawczych, dzięki którym strona zyska na użyteczności i intuicyjności.
Podczas konsultacji otrzymasz również wartościowe informacje odnośnie działań swojej konkurencji w zakresie UX. Każdy, nawet najmniejszy szczegół jest w stanie wpłynąć na wzrost konwersji.
Etapy konsultacji ze Specjalistą UX
1Wywiad dotyczący procesu wdrożenia strony internetowej
2Dobór narzędzi analitycznych, a także określenie celów biznesowych realizowanych na stronie
3Ocena strony pod względem użyteczności i przedstawienie kilku problemów znajdujących się na stronie
4Propozycja dobrych praktyk naprawienia błędów istniejących na stronie
Dlaczego warto inwestować w doświadczenia użytkowników?
- Zgodnie z badaniami Amazon Web Services aż 88% kupujących online twierdzi, że nie wróciłoby do witryny po złych doświadczeniach z jej użytkowaniem.
- Google podało, że 53% odwiedzających witrynę mobilną opuszcza stronę, jeżeli jej ładowanie trwa dłużej niż trzy sekundy.
- 75% użytkowników tworzy opinie o wiarygodności strony internetowej na podstawie jej estetyki (źródło: badania przeprowadzone na University of Surrey).
- 70% firm prowadzących swój biznes w internecie nie rozwija się z powodu problemów z użytecznością (źródło: Uxeria.com)
Zarabiaj więcej, dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego
To tylko kilka argumentów przemawiających za tym, żeby wdrożyć na Twojej witrynie działania z zakresu User Experience, które prowadzą do poprawy użyteczności stron i sklepów internetowych, a co za tym idzie – zwiększają konwersję. Pamiętaj! Zasada jest prosta: tym łatwiej robi się u Ciebie zakupy, tym więcej zarabiasz.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy konsultacja jest bezpłatna?
Konsultacja jest w pełni bezpłatna i niezobowiązująca. To Ty decydujesz o nawiązaniu współpracy.
- Czy muszę coś przygotować na potrzeby konsultacji?
Do przeprowadzenia konsultacji potrzebujesz jedynie komputera z dostępem do Internetu. Możesz także przygotować szczegółowe pytania do eksperta, ale nie jest to konieczne – konsultant poprowadzi wtedy rozmowę, samodzielnie prezentując wszystkie informacje dotyczące optymalizacji Twojej strony.
- Czy konsultacja jest wiążąca?
Nie, konsultacja nie jest wiążąca. To czas dla Ciebie na zadawanie pytań
- Kiedy odbędzie się konsultacja?
Termin rozmowy dopasujemy do Twojego kalendarza. Najpierw skontaktujemy się z Tobą, by krótko przedstawić zarys konsultacji, a następnie umówimy się na konkretny dzień oraz godzinę.
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019